Fantzu
En o vieläkään. Laitan privaa kun olen katsonut. Tässä on ollut muut asiat mielessä.Joko katsoit ne elokuvat?
En o vieläkään. Laitan privaa kun olen katsonut. Tässä on ollut muut asiat mielessä.Joko katsoit ne elokuvat?
SäälittävääMulla on eroottisia hetkiä vain dildon kanssa. Ja sitäkin harvoin kun dildo ei oikein kiinnosta.
Miksi? En ole parisuhteessa.Säälittävää
En o vieläkään. Laitan privaa kun olen katsonut. Tässä on ollut muut asiat mielessä.
Mulla on vinyylikäsineet kädessä
Mulla on niitä kaapissa. Laitanko hoitsun työvaatteet päälle ja käsineet käteen?Käsissä.
Kohta alkaa Puutarhaperjantai. Telkkarista. Se on aivan ihanaEn o vieläkään. Laitan privaa kun olen katsonut. Tässä on ollut muut asiat mielessä.
Mitä se siihen liittyy?Miksi? En ole parisuhteessa.
Ai, Tinkuliinko piti olla yhtaikaa kotona vai miten se meni? Vai oliko se Yinksu? Miksi ihmeessä, varmaan voisit kertoa, kun kaiken tiedät?Olitko päätön töissä? Vai oletko menossa?
Ei parisuhdetta, ei seksiä. Capice?Mitä se siihen liittyy?
OkKohta alkaa Puutarhaperjantai. Telkkarista. Se on aivan ihana
Mulla on eroottisia hetkiä vain dildon kanssa. Ja sitäkin harvoin kun dildo ei oikein kiinnosta.
Laske nuo yhteen, niin tiedät syyn. Käsittämätöntä, että krooninen tulehdus eikä tule mieleen. Olisiko sekin lääkärin pitänyt tentata sulta?Luitko mun viestin? Heliko todetaan paskasta. Mulla bakteeri löydettiin kusesta. Eli ei ole voinut vaihtua. Purkissa on aina nimi ja sos.tunnus.
Oli jo tunti sitten mut löyty arenalta. Tiiän, et hae kuitenkaan.
Mitä vittua? Mulla todettiin virtsatietulehdus. Kusesta ei voi nähdä helikobakteeria. Mikä kaveri?Laske nuo yhteen, niin tiedät syyn. Käsittämätöntä, että krooninen tulehdus eikä tule mieleen. Olisiko sekin lääkärin pitänyt tentata sulta?
Taitaa olla oikeesti joku tautitehtailija sun kaveri?
JooOli jo tunti sitten mut löyty arenalta. Tiiän, et hae kuitenkaan.
Onhan sinulla seksiä ainakin olet niin kertonut että on ainakin kaksi kaveria joiden kanssa harrastat seksiä.Ei parisuhdetta, ei seksiä. Capice?
Tarkoittaa varmaan sitä saunakaveria.Mitä vittua? Mulla todettiin virtsatietulehdus. Kusesta ei voi nähdä helikobakteeria. Mikä kaveri?
PäivääHuomenta/ päivää.
Kaunis päivä, pikkupakkanen & surinko paistaa. Päätin sitten lähteä kävelemään tokmanille.
HöhPäivää
Täällä ei paista. Iltapäivällä istun mukavasti hammaslääkärillä.
Eikun pyysin laskemaan yhteen ne kaksi asiaa. Siitä se krooninen tauti johtuu. Pitää viedä apteekkiin tuhottavaksi, ettei leviä se tauti.Tarkoittaa varmaan sitä saunakaveria.