The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta/ päivää. :)
Kaunis päivä, pikkupakkanen & aurinko paistaa. :) Päätin sitten lähteä kävelemään tokmanille.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Fantzu
vierailija
Mulla on eroottisia hetkiä vain dildon kanssa. Ja sitäkin harvoin kun dildo ei oikein kiinnosta. :unsure:
Luitko mun viestin? Heliko todetaan paskasta. Mulla bakteeri löydettiin kusesta. Eli ei ole voinut vaihtua. Purkissa on aina nimi ja sos.tunnus.
Laske nuo yhteen, niin tiedät syyn. Käsittämätöntä, että krooninen tulehdus eikä tule mieleen. Olisiko sekin lääkärin pitänyt tentata sulta?
Taitaa olla oikeesti joku tautitehtailija sun kaveri?
 
Fantzu
Mä olen pikkasen huijannut ja liioitellut. Nyt sitten kärsin siitä täällä palstalla. Noh, oma vika. Viime vuonna oli muutaman kerran tyypin kanssa. Tänä vuonna on ollut toisen kanssa yhden kerran. Se nuori jäbä mistä puhuin jossakin ketjussa. Sen kanssa olin viime syksynä 2 kertaa. Se ei ole oikeasti vakipano.

Näistä menneistä tapahtumista en enää halua puhua.
 
vierailija
Tarkoittaa varmaan sitä saunakaveria.
Eikun pyysin laskemaan yhteen ne kaksi asiaa. Siitä se krooninen tauti johtuu. Pitää viedä apteekkiin tuhottavaksi, ettei leviä se tauti.
https://www.youtube.com/watch?v=vQglb-f2Xak
Dildoista en mitään tiedä. Väitätkö, et ei olis ukkoa, jos sellaisen hankkii? Vai mitä varten sen mainitset jatkuvasti? Kauppaat niitä jonku pyynnöstä? En ymmärrä tuota logiikkaa ollenkaan. Paitsi jos tosiaan mainostat niitä elävissä kuvissa?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä