vierailija
On ollut jo kai pari viikkoa sellainen systeemi. Mut kinkki sopii ihan hyvinModella pipo vähän kireellä? Kuvia ei saa enää liitettyä tänne. "Viestisi vaikuttaa roskapotilta tai asiattomalta". Aha.
On ollut jo kai pari viikkoa sellainen systeemi. Mut kinkki sopii ihan hyvinModella pipo vähän kireellä? Kuvia ei saa enää liitettyä tänne. "Viestisi vaikuttaa roskapotilta tai asiattomalta". Aha.
Rekisteröitynyt saa laittaa kuvia. Joku ääliö laittoi urakalla paskakuvia ketjuihin.Modella pipo vähän kireellä? Kuvia ei saa enää liitettyä tänne. "Viestisi vaikuttaa roskapotilta tai asiattomalta". Aha.
Katsoin äsken sen missä sanottiin, et tupakointi aiheuttaa välilevyihn hapettomuutta. Mun mielestä se on loogista, koska kipu yleensä ON hapen puutosta jossakin. Mut yks hyvä asia selvis: sulla on hyvä syy lopettaa tupakointi, mut sitä ei pitäisi lopettaa yhtäkkiä, vaan samaan tapaan kuin kortisonikin lopetetaan, ettei elimistö mene sekaisinJoo, katsoin tuon.
Sori, linkkiä tarkoitin, mut vinkkaanpas sellaisella, kun muistin yhden jutun samalla, liittyy edelliseen postaukseen.On ollut jo kai pari viikkoa sellainen systeemi. Mut kinkki sopii ihan hyvin
Välilevyjen rappeumat ja kulumat selässä on todettu 30v. Silloin en tupakoinut. Sairaus on työperäinen. Tiedän että tupakka ei ole hyväksi.Katsoin äsken sen missä sanottiin, et tupakointi aiheuttaa välilevyihn hapettomuutta. Mun mielestä se on loogista, koska kipu yleensä ON hapen puutosta jossakin. Mut yks hyvä asia selvis: sulla on hyvä syy lopettaa tupakointi, mut sitä ei pitäisi lopettaa yhtäkkiä, vaan samaan tapaan kuin kortisonikin lopetetaan, ettei elimistö mene sekaisin
Siksi just, kun se kipu pahenee sillä ja kipulääkkeistä menee maha sököksi. Munuaisetkin voivat kipuilla niistä lääkkeistä.Välilevyjen rappeumat ja kulumat selässä on todettu 30v. Silloin en tupakoinut. Sairaus on työperäinen. Tiedän että tupakka ei ole hyväksi.
Mä en syö lääkkeitä joka viikko. Jos otan selkäkipuun niin se on silloin kun en pysty liikkumaan. Eli 0-1 kertaa vuodessa. Joskus otan yhden lääkkeen päänsärkyyn jos koskee kovaa.Siksi just, kun se kipu pahenee sillä ja kipulääkkeistä menee maha sököksi. Munuaisetkin voivat kipuilla niistä lääkkeistä.
Linkin takana oli se yks linkki, jonka perusteella väitän, et ei kannata lopettaa yhtäkkiä, vaikka se on monelle helpompi vaihtoehto käytännössä.Mä en syö lääkkeitä joka viikko. Jos otan selkäkipuun niin se on silloin kun en pysty liikkumaan. Eli 0-1 kertaa vuodessa. Joskus otan yhden lääkkeen päänsärkyyn jos koskee kovaa.
Mulla ei ole suolistosairautta.Linkin takana oli se yks linkki, jonka perusteella väitän, et ei kannata lopettaa yhtäkkiä, vaikka se on monelle helpompi vaihtoehto käytännössä.
Eihän se olekaan v i e l ä , mut tulee täysin terveille ihmisille. Mut suolettomat tekee nuo ohjeet, voi hyvin ymmärtää, et tulee kaikille nopeesti. Vai kysytkö lääkäriltä, onko suoles tallella?Mulla ei ole suolistosairautta.
Hyvä ja huono juttu samaan aikaan ettei saa kuvia laitettua mutta nyt ei kukaan muukaan saa ja itse en sen takia rekisteröidy. Laittaisivat vielä ton linkityksen niin loppuisi paulan spämmääminen.Rekisteröitynyt saa laittaa kuvia. Joku ääliö laittoi urakalla paskakuvia ketjuihin.
Ai sä tiedät että mulle tulee joku päivä suolistosairaus?Eihän se olekaan v i e l ä , mut tulee täysin terveille ihmisille. Mut suolettomat tekee nuo ohjeet, voi hyvin ymmärtää, et tulee kaikille nopeesti. Vai kysytkö lääkäriltä, onko suoles tallella?
Siinä mielessä ei ole hyvä. Rekisteröinti vie muutaman sekunnin ja on helppoa.Hyvä ja huono juttu samaan aikaan ettei saa kuvia laitettua mutta nyt ei kukaan muukaan saa ja itse en sen takia rekisteröidy. Laittaisivat vielä ton linkityksen niin loppuisi paulan spämmääminen.
Eikun tiedän ettet lukenut sitä linkin takana olevaa juttua. Terveet ihmiset siihen sairastuu.Ai sä tiedät että mulle tulee joku päivä suolistosairaus?
En ole särkylääkkeiden suurkuluttaja. Vältän niitä niin pitkään kuin on mahdollista.
Ok, en aina lue sun linkkejä.Eikun tiedän ettet lukenut sitä linkin takana olevaa juttua. Terveet ihmiset siihen sairastuu.
Enkä tuhlaa aikaani tähän, kun sulla on tuo varjo kaverina. Näinhän se menee kaikkialla, olette todistaneet jälleenOk, en aina lue sun linkkejä.
Mikä varjo kaverina? Todistaneet?Enkä tuhlaa aikaani tähän, kun sulla on tuo varjo kaverina. Näinhän se menee kaikkialla, olette todistaneet jälleen
Odottelen, et lauhtuu ja pukkaanlumet luistelukentältä. Ei muuten oo vieläkään mikään paikka kipeenä, vaikka 5 tuntia menee siinä, kun on 10 senttiä lunta----
mut munakas on tälle aamulle tekemättä.
Mitä teet työksesi?Mikä varjo kaverina? Todistaneet?
Ei kai paikat mene kipeäksi jos lihakset ja muut paikat ovat kunnossa. Mun työ on omalta osaltaan pilannut terveyden. Se on kuluttavaa työtä. Harvaa pääsee terveenä eläkkeelle.
Fyysisesti keskiraskasta työtä.Mitä teet työksesi?
Mulla on eroottisia hetkiä vain dildon kanssa. Ja sitäkin harvoin kun dildo ei oikein kiinnosta.Erittäin hyvää huomenta vaan kaikille
Aamun eroottinen tuokio alkaa klo 9:15
Ne muut harmaat, en minä. Mut sitähän et edes halua nähdä?Mikä varjo kaverina? Todistaneet?
Ei kai paikat mene kipeäksi jos lihakset ja muut paikat ovat kunnossa. Mun työ on omalta osaltaan pilannut terveyden. Se on kuluttavaa työtä. Harvaa pääsee terveenä eläkkeelle.
Jaa, mistään harmaista kavereista tiedä.Ne muut harmaat, en minä. Mut sitähän et edes halua nähdä?
https://www.youtube.com/watch?v=Na_7KCqeEpQ&index=2&list=PLjY3_l77Xj5_IQp-QYAjVqO04DL10wsKb
Mulla on eroottisia hetkiä vain dildon kanssa. Ja sitäkin harvoin kun dildo ei oikein kiinnosta.