The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Joo, katsoin tuon.
Katsoin äsken sen missä sanottiin, et tupakointi aiheuttaa välilevyihn hapettomuutta. Mun mielestä se on loogista, koska kipu yleensä ON hapen puutosta jossakin. Mut yks hyvä asia selvis: sulla on hyvä syy lopettaa tupakointi, mut sitä ei pitäisi lopettaa yhtäkkiä, vaan samaan tapaan kuin kortisonikin lopetetaan, ettei elimistö mene sekaisin(y)
 
Fantzu
Katsoin äsken sen missä sanottiin, et tupakointi aiheuttaa välilevyihn hapettomuutta. Mun mielestä se on loogista, koska kipu yleensä ON hapen puutosta jossakin. Mut yks hyvä asia selvis: sulla on hyvä syy lopettaa tupakointi, mut sitä ei pitäisi lopettaa yhtäkkiä, vaan samaan tapaan kuin kortisonikin lopetetaan, ettei elimistö mene sekaisin(y)
Välilevyjen rappeumat ja kulumat selässä on todettu 30v. Silloin en tupakoinut. Sairaus on työperäinen. :whistle: Tiedän että tupakka ei ole hyväksi. :)
 
Fantzu
Eihän se olekaan v i e l ä , mut tulee täysin terveille ihmisille. Mut suolettomat tekee nuo ohjeet, voi hyvin ymmärtää, et tulee kaikille nopeesti. Vai kysytkö lääkäriltä, onko suoles tallella?
Ai sä tiedät että mulle tulee joku päivä suolistosairaus? o_O
En ole särkylääkkeiden suurkuluttaja. Vältän niitä niin pitkään kuin on mahdollista.
 
vierailija
Ok, en aina lue sun linkkejä.
Enkä tuhlaa aikaani tähän, kun sulla on tuo varjo kaverina. Näinhän se menee kaikkialla, olette todistaneet jälleen :D:ROFLMAO:

Odottelen, et lauhtuu ja pukkaanlumet luistelukentältä. Ei muuten oo vieläkään mikään paikka kipeenä, vaikka 5 tuntia menee siinä, kun on 10 senttiä lunta----:X3:
mut munakas on tälle aamulle tekemättä. (y)
 
Fantzu
Enkä tuhlaa aikaani tähän, kun sulla on tuo varjo kaverina. Näinhän se menee kaikkialla, olette todistaneet jälleen :D:ROFLMAO:

Odottelen, et lauhtuu ja pukkaanlumet luistelukentältä. Ei muuten oo vieläkään mikään paikka kipeenä, vaikka 5 tuntia menee siinä, kun on 10 senttiä lunta----:X3:
mut munakas on tälle aamulle tekemättä. (y)
Mikä varjo kaverina? Todistaneet? :D
Ei kai paikat mene kipeäksi jos lihakset ja muut paikat ovat kunnossa. Mun työ on omalta osaltaan pilannut terveyden. Se on kuluttavaa työtä. Harvaa pääsee terveenä eläkkeelle.
 
vierailija
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä