K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Huh, täällä te järkevät tyypit ootte! Vauvalla on ollu ihan kauhee meno, siellä saa taistella tuulimyllyjä vastaan kun yrittää sanoa että shippaus on ihan samanlaista juoruilua ku Twitterkin, ja että pitää ehkä jatkossa vähän miettiä omaakin suhtautumista. En tiiä miks ylipäätään kirjotin Vauvalle mitään, ois pitäny tulla suoraan tänne.
Toivottavasti pysyttekin sitten täällä, jos ette enää shippaa, kun toi tulkinta ei ole ainoa oikea mitä tässä kohtaa tuot.
 
vierailija
Ehkei näiden muiden parien shippaajilta ei ole todellisuus hämärtynyt ja siksi he eivät ole lähetelleet kirjeitä B:lle tai ottaneet muulla tavoin yhteyttä.
Ei sitä voi tietää mitä kaikkia kommentteja Bojan on saanut. BoKris shippaajat suuttuivat paljon, kun K ja B ystävystyivät viisuissa. Ihan varmasti ovat voineet laittaa ikäviä kommentteja Bojanille kuinka on jättänyt Krisin.
 
vierailija
Mä luulen että mikään näistä muista ei ole mennyt niin pitkälle ja totiseksi (joillekin), kuin tuo B ja K shippi. Muut on kevyempää juttua, missä shippaajatkaan ei oikeasti usko heillä olevan mitään. Tai jos osa uskoo, niin se ei ole niin laajalle levinnyttä ja osa taas luonteeltaan enemmänkin spekuloivaa tyyliin ”onkohan niillä jotain meneillään?” Tuo B ja K -shippi tulee ihan eri tavalla joka paikassa eteen, kuin nuo muut.
No kyllä musta monet Jance ja Bokris shippaajat tuntuu olevan melko tosissaan, mut pysyttelevät omilla alustoilla esim. Twitterissä ja Tumpussa.
 
vierailija
Ei sitä voi tietää mitä kaikkia kommentteja Bojan on saanut. BoKris shippaajat suuttuivat paljon, kun K ja B ystävystyivät viisuissa. Ihan varmasti ovat voineet laittaa ikäviä kommentteja Bojanille kuinka on jättänyt Krisin.
No tuskin on. BoKris on ihan leikkimielistä shippausta ollut monella. Se ei ole niin vakavaa ja totista, mitä K&B on ollut
 
vierailija
Mä luulen että mikään näistä muista ei ole mennyt niin pitkälle ja totiseksi (joillekin), kuin tuo B ja K shippi. Muut on kevyempää juttua, missä shippaajatkaan ei oikeasti usko heillä olevan mitään. Tai jos osa uskoo, niin se ei ole niin laajalle levinnyttä ja osa taas luonteeltaan enemmänkin spekuloivaa tyyliin ”onkohan niillä jotain meneillään?” Tuo B ja K -shippi tulee ihan eri tavalla joka paikassa eteen, kuin nuo muut.
Sä elät kuplassa. Jance-shippi on myös aika syvällä. Ehkä muutkin, jos alkaisi asiaan tutustumaan, mutta tuo Jance nyt tulee väkisinkin silmille.
 
vierailija
Mä luulen että mikään näistä muista ei ole mennyt niin pitkälle ja totiseksi (joillekin), kuin tuo B ja K shippi. Muut on kevyempää juttua, missä shippaajatkaan ei oikeasti usko heillä olevan mitään. Tai jos osa uskoo, niin se ei ole niin laajalle levinnyttä ja osa taas luonteeltaan enemmänkin spekuloivaa tyyliin ”onkohan niillä jotain meneillään?” Tuo B ja K -shippi tulee ihan eri tavalla joka paikassa eteen, kuin nuo muut.
Näin mäkin ajattelen. Eivätkö Joksut sokeita ja naiiveja ole, taatusti tietävät, että heitä shipataan keskenään ja porukassa. Olisi mielenkiintoista kuulla, että miten he suhtautuvat bändin jäsenistä tehtyihin fanfiktioihin. Sama juttu BC:n kanssa.
 
vierailija
Luulen Bojanin maininneen kirjeet sen takia, että ne aidosti harmittavat. Saattaa kokea sen tekstin myös jollain tasolla ystävyyteen liittyvänä. Monestihan tuota on palstoillakin jauhettu, ettei ne muka ole enää tekemisissä tai Bojan ei huomio ollenkaan Kärtsää, vaikka ovat nimenomaan yksityisesti yhteydessä. Toivottavasti kirjeen kirjoittaja tajuaa jättää sen tähän.
 
vierailija
Joku yrittää nyt kääntää puheenaihetta noihin Sadie-juoruihin. Eiköhän ole ihan selvä että kotimaassaan ja Balkanilla noin yleisesti heterosuhdejuorut on paljon vähemmän vahingoittavia kuin hirveän totiseksi menneet K&B -juorut ja shippimatskut. Näin se vaan on.
 
vierailija
Luulen Bojanin maininneen kirjeet sen takia, että ne aidosti harmittavat. Saattaa kokea sen tekstin myös jollain tasolla ystävyyteen liittyvänä. Monestihan tuota on palstoillakin jauhettu, ettei ne muka ole enää tekemisissä tai Bojan ei huomio ollenkaan Kärtsää, vaikka ovat nimenomaan yksityisesti yhteydessä. Toivottavasti kirjeen kirjoittaja tajuaa jättää sen tähän.
Tältä se munkin mielestä enemmän tuntui. Että koki loukkaavana syytökset, että hän ei olisi hyvä ystävä. Mutta en kyllä silti shippausta mitenkään puolustele.
 
vierailija
Mun mielestä kans Jancen ja BoKrisin shippaajat ovat kevyeellä mielellä. Ootteko eri mieltä olevat nyt varmoja ettette ota ite asioita tosissaan, jotka noissa shipeissä on esim vitsillä heitetty. Esimerkkejä saa antaa
 

Yhteistyössä