K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Se mitä en itse käsitä on se, että jotkut oikeuttavat shippauksen jatkumisen sillä, että B halasi Ruississa Jereä jne. B kuulemma antaa sillä tavoin shippaajille lisää shippi matskua. Mun mielestä tuollaiset perustelut on järkyttäviä ja suoraan hanurista. Kyllä sä nyt herranen aika sentään saat halata kaveriasi. Jos joku näkee sen sillä tavalla, että B antaa shippi matskua yleisölle, niin vika on kyllä silloin sen näkijän omassa pääkopassa.
Mäkään en ymmärrä tuota, että tavalliset asiat mitä läheiset ystävykset tekee, nähdään siltä kannalta, että ne olis joku suhteen merkki, kuten lempinimi, halaus, yhteinen reissu, ja vastaavat. Nytkin B sanoi, että kutsuMME häntä Jerciksi, varmaan tarkoituksella selitti tuon, jos on huomannut että somesta siitäkin on saatu shippimatskua aikaan.
 
vierailija
Itsekään en varsinaisesti kokenut hänen väittävän, että tavallinen shippaus olisi väärin vaan nimenomaan se, jossa väitetään kivenkovaa heillä olevan suhde ja se ei tapahdu edes minkään shippauksen varjolla. Tuolla kuvattu ennen Kyprosta varmaan meinattiin, että Bojan on jälkeen haastattelun ihan tavallisesti esiintynyt Jeren seurassa ja kulkenut vaikka se Käärijä paita päälle. Eli tavallaan ei nyt yhtäkkiä ole mitään muutosta tapahtunut. Koen että hän Bojan yritti lähinnä saada niitä aitoja juoruja ja kirjeen lähettelijää kuriin.
 
vierailija
Vauvalla on kyllä muutama niin pentumainen shippaaja et oksettaa. Jotenkin kuvittelen ne joksikin lällyröiksi jotka vaan lihoo kotona kännyjensä kanssa eikä oo nähneet mitään elämää. Sit ne on onnessaan kun elävät jotain helvetin shippihöttöä.
 
vierailija
Shipparit tuhoaa Boitsun mielenterveyden, ja jos he oisivat oikeasti pitäneet sen omana juttunaan kuten väittävät, B jaksaisi olla vielä somessa. Tämä on karu totuus jota ei kannata kaunistella.
 
vierailija
Niin siis hän tarkoittaa, että lihoi lomalla?
Just tuo, eiköhän se sitä tarkoittanut. Ja vaikka muutenkin vitsailis, niin tuosta selvempää läppää ei voi olla. Ei se tarkota et niillä on oikeesti joku suhde menossa, vaikka K omalla tyylillään jotain vitsiä heittäis. Ja jos joku tulee sanomaan että shippaus on huumoria, niin ei kyl näytä kaikille olevan.
 
vierailija
Shipparit tuhoaa Boitsun mielenterveyden, ja jos he oisivat oikeasti pitäneet sen omana juttunaan kuten väittävät, B jaksaisi olla vielä somessa. Tämä on karu totuus jota ei kannata kaunistella.
Ja jos B olisi jaksanut ollasomessa mukana kuten ennen vanhaan, se olisi tuonut bändille jatkuvaa boostia ja kasvua, jota ei nyt enään tule. KB-shippi antoi lisäpotkun viisujen jälkeen, mutta muuttui jo vuosi sitten turvonneeksi iilimadoksi joka imee B:n jaksamista ja poisti sen sometuskanavan, eli nyt bändi ainoastaan kärsii siitä.
 
vierailija
Shipparit tuhoaa Boitsun mielenterveyden, ja jos he oisivat oikeasti pitäneet sen omana juttunaan kuten väittävät, B jaksaisi olla vielä somessa. Tämä on karu totuus jota ei kannata kaunistella.
Oon samaa mieltä. Kun mistä ihmeestä B sen voi tietää, että joku häntä koskeva spekulointi onkin tehty shippimielessä ja sitten olla ahdistumatta siitä? Eiköhän se kaikki oo B:n näkökulmasta samaa kasvotonta massaa. Vai siis onko joku keino jolla B erottaa että joku juttu on hyväntahtoista ja harmitonta shippausta eikä ilkeämielistä juoruilua?
 
vierailija
Ja jos B olisi jaksanut ollasomessa mukana kuten ennen vanhaan, se olisi tuonut bändille jatkuvaa boostia ja kasvua, jota ei nyt enään tule. KB-shippi antoi lisäpotkun viisujen jälkeen, mutta muuttui jo vuosi sitten turvonneeksi iilimadoksi joka imee B:n jaksamista ja poisti sen sometuskanavan, eli nyt bändi ainoastaan kärsii siitä.
Joksut on nyt sanoneet, että haluavat saada faneja heidän musiikinsa avulla ei minkään muun esim shippauksen avulla. Musiikin pitääkin olla tärkein asia
 
vierailija
Olen eri mieltä. Minusta fiktio ei ole sairasta, kun sen pitää fiktiona. Juoruilu yksityiselämistä sen sijaan on. Mutta tässä me olemme sinun kanssa erilaisia.
Mä en ole puhunut mitään yksityiselämän juoruilusta, joka sekin on hanurista. Älä siis laita sanoja mun suuhun tai oleta asioita, kiitos. Shippi on myös hanurista, koska liian moni ei osaa erottaa faktaa fiktiosta. Sen näkee jo vauvalla. Ehkä shippaajat eivät pysty enää tarkastelemaan kriittisesti omia tekemisiään tai eivät kykene/halua tehdä niin. Kun shipataan oikeita ihmisiä, niin eteen tulee aina moraalisia ongelmia, mutta ne ongelmat usein halutaan lakaista maton alle sen oman mielihyvän takia.
 
vierailija
Oon samaa mieltä. Kun mistä ihmeestä B sen voi tietää, että joku häntä koskeva spekulointi onkin tehty shippimielessä ja sitten olla ahdistumatta siitä? Eiköhän se kaikki oo B:n näkökulmasta samaa kasvotonta massaa. Vai siis onko joku keino jolla B erottaa että joku juttu on hyväntahtoista ja harmitonta shippausta eikä ilkeämielistä juoruilua?
Jokin keino? Keino on shipata shippaamiseen tarkoitetuissa paikoissa. Ei jossain Boitsun postilaatikossa.
 
vierailija
Ja jos B olisi jaksanut ollasomessa mukana kuten ennen vanhaan, se olisi tuonut bändille jatkuvaa boostia ja kasvua, jota ei nyt enään tule. KB-shippi antoi lisäpotkun viisujen jälkeen, mutta muuttui jo vuosi sitten turvonneeksi iilimadoksi joka imee B:n jaksamista ja poisti sen sometuskanavan, eli nyt bändi ainoastaan kärsii siitä.
Kyllä, oon kanssasi samaa mieltä. B&K:n ystävyys on silti ihana ja kaunis, toivoisin että ihmiset rauhottuis sen shipin kanssa eikä sotkisi tuota ystävyyttä sillä.
 

Yhteistyössä