K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Luin jokin aika sitten jutun Sami Syköstä. Hänen on myös oletettu seurustelevan ystäviensä kuten Jorma Uotisen ja Atte Kilpisen kanssa. Ihmisillä on kummallinen naittaminen halu, halutaan parittaa tai nähdä ihmiset pariskuntana. En ole ikinä tajunnut tätä ilmiötä. Shippaus on mielikuvitusta (tai sen pitäisi olla), mutta se että tosissaan paritetaan kaveruksia, niin se on musta outoa.
 
vierailija
Luin jokin aika sitten jutun Sami Syköstä. Hänen on myös oletettu seurustelevan ystäviensä kuten Jorma Uotisen ja Atte Kilpisen kanssa. Ihmisillä on kummallinen naittaminen halu, halutaan parittaa tai nähdä ihmiset pariskuntana. En ole ikinä tajunnut tätä ilmiötä. Shippaus on mielikuvitusta (tai sen pitäisi olla), mutta se että tosissaan paritetaan kaveruksia, niin se on musta outoa.
Taitaa olla homojen ongelma. Heidän itsetuntonsa pönkittyy jokaisesta julkistetusta homosuhteesta.
 
vierailija
Itse käsitin ongelman olevan enemmänkin se ne, jotka levittää mitä tahansa juoruja suhteista totena. Shippaus on shippausta ja ovat itsekin sitä ruokkineet molemmat. Ja haastattelu on tehty ennen Kyproksen lomaa. Juorut pois ja koskaan ei saisi hieroa asioita asianomaisten naamaan.
 
vierailija
Itse käsitin ongelman olevan enemmänkin se ne, jotka levittää mitä tahansa juoruja suhteista totena. Shippaus on shippausta ja ovat itsekin sitä ruokkineet molemmat. Ja haastattelu on tehty ennen Kyproksen lomaa. Juorut pois ja koskaan ei saisi hieroa asioita asianomaisten naamaan.
En ymmärrä että mitä väliä sillä on että onko haastattelu tehty ennen vai jälkeen Kyproksen loman. Sanoma on silti harvinaisen selvä.
 
vierailija
Tämä oli hyvä muistutus Bojanilta. Ja häntä häiritsee huhut, joista esimerkkinä kertoo kuinka häntä ja Käärijää on väitetty pariskunnaksi.
Tulin nyt palstalle ja luen takamatkalta, mut sanon heti et oon iloinen, että B sai tuon sanottua. Musta on vaikuttanut pidemmän aikaa että häntä häiritsee tuo, että häntä ja K:ta shipataan (monet jopa vakavissaan) ja nyt B toi senkin esille, että se on ollut osasyy siihen, miksi on ollut somesta pois.
 
vierailija
Tulin nyt palstalle ja luen takamatkalta, mut sanon heti et oon iloinen, että B sai tuon sanottua. Musta on vaikuttanut pidemmän aikaa että häntä häiritsee tuo, että häntä ja K:ta shipataan (monet jopa vakavissaan) ja nyt B toi senkin esille, että se on ollut osasyy siihen, miksi on ollut somesta pois.
Niinpä, valittettavasti silti edelleen muutama näyttää vääntävän tonkin haastattelun omiin tarkoitusperiin sopivaksi eikä usko B:tä. Mua ainakin huolettaa, että nuo sekopäisimmät tulee vielä pilaamaan K&B ystävyydenkin, jos eivät edes K&B omia sanoja millään voi uskoa vaan ne pitää kääntää aivan päinvastaiseksi :(
 
vierailija
Joo, tämän haastattelun kyllä pitäisi hiljentää kaikkein harhaisimmatkin ”tosishipparit”.
Huh, täällä te järkevät tyypit ootte! Vauvalla on ollu ihan kauhee meno, siellä saa taistella tuulimyllyjä vastaan kun yrittää sanoa että shippaus on ihan samanlaista juoruilua ku Twitterkin, ja että pitää ehkä jatkossa vähän miettiä omaakin suhtautumista. En tiiä miks ylipäätään kirjotin Vauvalle mitään, ois pitäny tulla suoraan tänne.
 
vierailija
Noni, tulihan se sieltä viimein. Silloin kun B rupes vetäytymään somesta pois viime vuonna jotkut veikkasikin että voisi johtua ainakin osin siitä jatkuvasta KB-shippiylilyönnistä somessa. (Viraaliksi menneet hidastuskuvat B:stä possujunassa nevö forget). Ja niinhän se oli.
No just tämä. Ja silloin ei ollut mitään muita shippejä, ei voi kukaan vedota niihin. B sanoi itse jääneensä osin tuosta syystä pois somesta.
 
vierailija
Niinpä, valittettavasti silti edelleen muutama näyttää vääntävän tonkin haastattelun omiin tarkoitusperiin sopivaksi eikä usko B:tä. Mua ainakin huolettaa, että nuo sekopäisimmät tulee vielä pilaamaan K&B ystävyydenkin, jos eivät edes K&B omia sanoja millään voi uskoa vaan ne pitää kääntää aivan päinvastaiseksi
Juuri näin. Vaikka K esim.julkistaisi että on mennyt naimisiin gf:nsä kanssa niin sekin väännettäisiin kulissiliitoksi tai joksikin muuksi.
 
vierailija
Tätähän B nimenomaan ei tee, selkeästi se eniten häiritsevä ollut S ja Riviera juorut, tätä pariskunta-asiaa taas ei kumoa, vaikka hyvin olisi voinut tehdä niin jättää asian avoimeksi, sen B ilmaisee huonoksi niiden häiriintyneiden kirjeiden kirjoittamisen ja hänen Jeren läheisten välien epäilyn. Ja huom. haastattelu ollut ennen Kyprosta, jossa molemmat toi shippisisältöä faneille.
Tuo oli kyllä nyt joku ihan oma tulkintasi. Ei tosiaankaan mennyt noin.
 
vierailija
Huh, täällä te järkevät tyypit ootte! Vauvalla on ollu ihan kauhee meno, siellä saa taistella tuulimyllyjä vastaan kun yrittää sanoa että shippaus on ihan samanlaista juoruilua ku Twitterkin, ja että pitää ehkä jatkossa vähän miettiä omaakin suhtautumista. En tiiä miks ylipäätään kirjotin Vauvalle mitään, ois pitäny tulla suoraan tänne.
Tästä olen eri mieltä. Shippaus on mielikuvitusta, juoruilu on ilkeää ja mahdollisesti epätotta yksityisasioiden levittelyä.
 
vierailija
Se mitä en itse käsitä on se, että jotkut oikeuttavat shippauksen jatkumisen sillä, että B halasi Ruississa Jereä jne. B kuulemma antaa sillä tavoin shippaajille lisää shippi matskua. Mun mielestä tuollaiset perustelut on järkyttäviä ja suoraan hanurista. Kyllä sä nyt herranen aika sentään saat halata kaveriasi. Jos joku näkee sen sillä tavalla, että B antaa shippi matskua yleisölle, niin vika on kyllä silloin sen näkijän omassa pääkopassa.
 
vierailija
Niinpä, valittettavasti silti edelleen muutama näyttää vääntävän tonkin haastattelun omiin tarkoitusperiin sopivaksi eikä usko B:tä. Mua ainakin huolettaa, että nuo sekopäisimmät tulee vielä pilaamaan K&B ystävyydenkin, jos eivät edes K&B omia sanoja millään voi uskoa vaan ne pitää kääntää aivan päinvastaiseksi
Niin juuri. Ihan vähintään voi käydä niin, etteivät laita tapaamisestaan enää yhtään mitään someen, vaikka ilman tuota shippausta se vois olla heistäkin hauskaa laittaa jotain ja kertoa faneille, että ollaan nyt yhdessä täällä laskettelemassa tms.
 
vierailija
Huh, täällä te järkevät tyypit ootte! Vauvalla on ollu ihan kauhee meno, siellä saa taistella tuulimyllyjä vastaan kun yrittää sanoa että shippaus on ihan samanlaista juoruilua ku Twitterkin, ja että pitää ehkä jatkossa vähän miettiä omaakin suhtautumista. En tiiä miks ylipäätään kirjotin Vauvalle mitään, ois pitäny tulla suoraan tänne.
Mietin ihan samaa kun uskaltauduin vilkaisemaan sinne.
 

Yhteistyössä