Vähän näyttäis joo falskaavanHitto ku tuntuu että sylki valuu suupielstä.
Nyt ku sais juttuseuraa. Täällä kukaan koskaan juttele.
Ai en jutustele baarissa vaan sun kanssa?
Eiku luulin että TÄÄLLÄ haluat juttuseuraaAi en jutustele baarissa vaan sun kanssa?
AhaEiku luulin että TÄÄLLÄ haluat juttuseuraa
Mä luulin että tarkotit sillä nestemäisellä välipalalla jotain jogurttia tai mehua, jota juot kotona olkkarissa samalla kun näpyttelet tänne
No höhArvasin tämän. Hampilääkärissä joutu päätä vääntää taaksepäin aika paljon. Ei ole koskaan ennen joutunut. Nyt koskee.
Mut ei koske hampaaseen.No höh
Voi hitsiArvasin tämän. Hampilääkärissä joutu päätä vääntää taaksepäin aika paljon. Ei ole koskaan ennen joutunut. Nyt koskee.
Mikäs tiikerieukkoa nyt nukuttaa? Kirkkaimmalla kevättalvipäivänä.Olipa kiva kun tää viikko päättyi.<3
Ulkona on ihanan aurinkoinen sää muuten!
Niin ja huomenta päiväunilta, vieläkin nukuttais.
En tiiä, jotenki tällä säällä väsyttää kivasti aina päivällä...sitten teen sen virheen että meen nukkumaan jos suinkin voin ja illalla oon ihan teletappina kun ei nukuta.Mikäs tiikerieukkoa nyt nukuttaa? Kirkkaimmalla kevättalvipäivänä.
Viikonloppu nyt niin ei haittaa.En tiiä, jotenki tällä säällä väsyttää kivasti aina päivällä...sitten teen sen virheen että meen nukkumaan jos suinkin voin ja illalla oon ihan teletappina kun ei nukuta.
illalla oon ihan teletappina
epek hei....ootko huomannu että sul on tiivitaavi pyllyssä?
Enpäs muuten ollut huomannutkaan, kiitos!epek hei....ootko huomannu että sul on tiivitaavi pyllyssä?
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/maatalous/artikkeli-1.229110epek hei....ootko huomannu että sul on tiivitaavi pyllyssä?