Mä söin lihapiirakan.Kahvia ja patonkia.
Puoleltapäivin pitäis lähteä moikkaamaan isäukkoa.
Eipä tarvitse lähteä iskää katsomaan. Eiköhän hän itse poikkea lenkillään katsomaan mikä tyttären kunto lauantai aamuna on, ja muidenkin. Huolehtiva luonne. Ja hyvä se. Pistänpä uutta kahvia tippumaan, kohta portti kolahtaa.Kahvia ja patonkia.
Puoleltapäivin pitäis lähteä moikkaamaan isäukkoa.
Mun isä piipahtaa välillä kun käy kävelyllä. Äiti ei liiku ollenkaan. Vain kauppaan yms. asioille. Menee huonoon kuntoon vaivojensa takia. Olis hyvä liikkua.Eipä tarvitse lähteä iskää katsomaan. Eiköhän hän itse poikkea lenkillään katsomaan mikä tyttären kunto lauantai aamuna on, ja muidenkin. Huolehtiva luonne. Ja hyvä se. Pistänpä uutta kahvia tippumaan, kohta portti kolahtaa.
Hyppii mutta ei muuten kenkkuile.Kenkkuileeks palsta muille? Hyppii sivu ja ilmottaa viesteistä mitä ei näy jne..
Aamupalaksi? Tosi terveellistäMä söin lihapiirakan.
Tämä on poikkeus. Tiedän että se on epäterveellistä. Odotinkin että joku valopää huomauttaa tästä. Mun aamupala on yleensä jogurtti ja leipää. Joskus syön puuroa tai mysliä.Aamupalaksi? Tosi terveellistä
Potkaisenko persuksille?En lähde käyntiin, prym prym
Potkaise,potkaise ( yllyttää )Potkaisenko persuksille?
Mä ajattelin että ellu innostuu mutta että sinä. Potkaisin jo.Potkaise,potkaise ( yllyttää )
Minä? Miksi minä?Mä ajattelin että ellu innostuu mutta että sinä. Potkaisin jo.
Mä ajattelin että ellu innostuu mutta että sinä. Potkaisin jo.
Kumminkin monesti on tehnyt mieli.Minä? Miksi minä?
Pois se minusta
Pomppii ja hakee ja pysähtyy sitten paikalleen. Ei kenkkuile muuten. Kun oli tuo adblock, vai mikä se nyt on käytössä, niin ei pompi. Mainokset pompottaa.