The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tietenkin sillä oli sairaus, kun piti lopettaa, mut sellaista riisinkeitinvettä ei pidä juoda kenenkään. Sanoin jo silloin, ettei mulla ole koiraa, mut vuohia ja lampaita ym on ollut. Yksi kuoli synnytykseen, kun ne jättisuuret katritsat olivat perätilassa, eikä eläinlääkäri tehnyt muuta kuin pisti jonku mielettömän kalliin piikin jouduttamaan synnytystä. Riisin keitinvedessä ei ole proteiinia, mitä pelkästään verisolut tarvitsevat uudistuakseen. Sen yritin sanoa silloin, kun oli vielä elossa.
Lopeta nyt siitä jauhaminen.
 
vierailija
Lopeta nyt siitä jauhaminen.
En edes aloittanut. Silloin se koira oli vielä elossa ja tosiaan, olisin antanut hyvin keitetty loumulihaa niin paljon kuin olisi syönyt. Sillä ihminenkin saadaan helpoiten omille jaloilleen, mut tosiaan, ei sitä aina kaikkea hoksaa kukaan ajoissa. Taitaa mennä ne luomlihapullat, mitä itse söin ainakin 5 vuoden ajan (pakstin pullollaan, kun ostin jemmaan ne mitkä oli lähellä päiväystä, en kuitenkaan vanhoina pakastanut) jonnekin arabimaiden prinsseille tai vastaaville, voisin kuvitella:sneaky::censored:
 
En edes aloittanut. Silloin se koira oli vielä elossa ja tosiaan, olisin antanut hyvin keitetty loumulihaa niin paljon kuin olisi syönyt. Sillä ihminenkin saadaan helpoiten omille jaloilleen, mut tosiaan, ei sitä aina kaikkea hoksaa kukaan ajoissa. Taitaa mennä ne luomlihapullat, mitä itse söin ainakin 5 vuoden ajan (pakstin pullollaan, kun ostin jemmaan ne mitkä oli lähellä päiväystä, en kuitenkaan vanhoina pakastanut) jonnekin arabimaiden prinsseille tai vastaaville, voisin kuvitella:sneaky::censored:
Lopeta nyt ihan oikeasti.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Unohdetaan nyt se riisin keitinvesi ja jutellaan pioneista ja muista ihanista kukista.
Hei, kevät tulee kohisten ja kohta on Pääsiäinen.
Niin, ja tänään alkaa se yläkuun kylvöaika. Fenkolit kylvän tänään, kun niistä lehdistä tehty tee on lastenkin mieleen. Se muuten on se maitoa heruttava ainesosa mammateessä, jos joku ei tiedä. Mut ei ala herumaan, jos ei ole synnyttänyt vasta:D
Onko teillä tilaa kasvihuoneelle?
 
En edes aloittanut. Silloin se koira oli vielä elossa ja tosiaan, olisin antanut hyvin keitetty loumulihaa niin paljon kuin olisi syönyt. Sillä ihminenkin saadaan helpoiten omille jaloilleen, mut tosiaan, ei sitä aina kaikkea hoksaa kukaan ajoissa. Taitaa mennä ne luomlihapullat, mitä itse söin ainakin 5 vuoden ajan (pakstin pullollaan, kun ostin jemmaan ne mitkä oli lähellä päiväystä, en kuitenkaan vanhoina pakastanut) jonnekin arabimaiden prinsseille tai vastaaville, voisin kuvitella:sneaky::censored:
Sen nyt tietää kaikki meistä, että pääsit vasta vauhtiin horinoissas, mun koira ei syönyt lopussa mitään kiinteetä..nestettä annettiin ettei kuivu. Vois ihan kokeilla mitä arsenikki sais sinussa aikaan.
 
Niin, ja tänään alkaa se yläkuun kylvöaika. Fenkolit kylvän tänään, kun niistä lehdistä tehty tee on lastenkin mieleen. Se muuten on se maitoa heruttava ainesosa mammateessä, jos joku ei tiedä. Mut ei ala herumaan, jos ei ole synnyttänyt vasta:D
Onko teillä tilaa kasvihuoneelle?
Ei ole, piha on todella pieni. Voidaan tehdä kansi/decki/mikä se on (?) puutavarasta ja reunoille jää vähän tilaa kasveille. Eli hyvin vähän siis tilaa.
 
vierailija
Sen nyt tietää kaikki meistä, että pääsit vasta vauhtiin horinoissas, mun koira ei syönyt lopussa mitään kiinteetä..nestettä annettiin ettei kuivu. Vois ihan kokeilla mitä arsenikki sais sinussa aikaan.
Niin, se vaan on niin, et Kivikylä osti ne luomulihapullat. Miksiköhän? Ei niitä kauppias enää voi tilata. Suomalaisille myydään kaikki sellainen, mikä ei muualla maailmassa mene mitenkään kaupaksi - kai sen oot nähnyt ihan itse? Kokkikartanollakin on aika hyvät, mut muita en ottaisi edes ilmaiseksi. On siinä pieni ero tietysti.:whistle:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä