The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Mulla on muuan digiboxi täynnä Frankin ohjeita ja hänellä niitä myrkyttömiä ohjeita on kokeilussa joka jaksossa. Lapset tykkää kauheesti kun lukee niitä, ihan pienetkin. Sun lapsi taitaa osata lukea jo itsekin? Tästä kannattaa aloittaa, kun putoo ekana pois. Meillä tauotetaan kaikki hommat tuon aikataulun mukaan:rolleyes:
Joo, noita olen joskus katsonut. Meidän piha on nenäliinan kokoinen pikkupläntti. Nuo ohjelmat saa vaan haluamaan enemmän :D
 
Ai sillä tavalla? Kun kirjoitin saunakutsun harmaana niin sen takia väitetään että olen kirjoittanut täällä koko ajan harmaana? o_O
Entä jos lopetan palstailun ja siirryn kokonaan toiselle foorumille? Sitten te harmaat olette tyytyväisiä. Eikö?
siirrytään kaikki, saa harmaat jäädä keskenään kiukkuamaan tänne. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Fantzu
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ai sillä tavalla? Kun kirjoitin saunakutsun harmaana niin sen takia väitetään että olen kirjoittanut täällä koko ajan harmaana? o_O
Entä jos lopetan palstailun ja siirryn kokonaan toiselle foorumille? Sitten te harmaat olette tyytyväisiä. Eikö?
Älä lähde ! Miun tekee kans mieli joskus lopettaa tai jäädä pitemälle tauolle.
Mut päätin ettei harmaat minua aja pois.
 
  • Tykkää
Reactions: Fantzu
vierailija
Ellun koira ei kuollut riisin keitinveteen. Koiralla oli sairaus. Lopeta nyt toi jankkaaminen siitä. Kiusaat vaan Ellua tuolla.
Tietenkin sillä oli sairaus, kun piti lopettaa, mut sellaista riisinkeitinvettä ei pidä juoda kenenkään. Sanoin jo silloin, ettei mulla ole koiraa, mut vuohia ja lampaita ym on ollut. Yksi kuoli synnytykseen, kun ne jättisuuret katritsat olivat perätilassa, eikä eläinlääkäri tehnyt muuta kuin pisti jonku mielettömän kalliin piikin jouduttamaan synnytystä. Riisin keitinvedessä ei ole proteiinia, mitä pelkästään verisolut tarvitsevat uudistuakseen. Sen yritin sanoa silloin, kun oli vielä elossa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä