vierailija
No oletko nyt hetken aikaa?Leikkiä? Suuttunut?
Mä ilmoitin että en ole palstalla hetkeen kun on muuta tekemistä.
No oletko nyt hetken aikaa?Leikkiä? Suuttunut?
Mä ilmoitin että en ole palstalla hetkeen kun on muuta tekemistä.
En ollut tosissani. En ollut ketään iskemässä. Älä enää puhu tästä asiasta tai mistään selän pesuista. Kerroin miten asia on oikeasti.Itse sanoit että menet iskemään 70vuotiaan kantabaaristasi.
Miksi olisin?No oletko nyt hetken aikaa?
Minä ainaki oon, @Fantzusta en mene takuuseen.olkaas nyt ihan kiltisti
Ok.Miksi olisin?
Olin nukkumassa ja joku herätti mut kun se soitti mulle. Piti laittaa puhelin äänettömälle että jos sattuu soittamaan uudestaan.
Mä en kettuile kellekään.olkaas nyt ihan kiltisti
Ei kaikki ole kiusaamista, ei ainakaan tarkoitettu sellaiseksi.Mä en kettuile kellekään.
Ellei joku puhu potaskaa tai kiusaa mua. Sitten sanon takaisin.
Ei kaikki ole. En sanonut niin. Etkö ymmärtänyt mitä sanoin?Ei kaikki ole kiusaamista, ei ainakaan tarkoitettu sellaiseksi.
Mä olin ehkä yksi niistä ,joita kutsut kusipäiksi.Täällä on ollut taas kusipäitä harmaita kiusaamassa ketjulaisia.
Ehkä en.Ei kaikki ole. En sanonut niin. Etkö ymmärtänyt mitä sanoin?
https://www.youtube.com/watch?v=1ZImSTxbglIEn ossoo sannoo mitä @päätön tykkää tuosta, mutta mun tunteita se kyllä loukkaa ja heti raakasti.
Toivotin hyvät yöt ketjuun kirjoittajille.Kuka toivotti ja kenelle hyvää yötä!Oliko minulle?
Täällä saa tarttua aiheeseen jos joku jostain puhuu Itse otit asian puheeksiEn ollut tosissani. En ollut ketään iskemässä. Älä enää puhu tästä asiasta tai mistään selän pesuista. Kerroin miten asia on oikeasti.
Oliko naskalit mukana vai istuitko laiturilla?PäiveNpää tupaan.
Eilen oli aikas kiva sää kököttää pilkillä. Kymmenkunta ahventa ja kuha oli saalis, naama helottaa sen oloisena että ois aurinkoa saanut
Joku viikko sitten puhuttiin riisistä. Luitko niitä silloin? Tiesitkö et riisissä ON arseenia - vai arsenikkia, mitä eroa niillä, en ole varma.siinä se sun ongelma onkin, tarkotat ja puhut ihan eri asioista mistä muut puhuu. riippumatta muitten aiheesta.
Kyllä voin kieltää puhumisen tästä koska tämä viesti on mun kirjoittama harmaana.Lähdetkö Fantzu perjantaina saunomaan?
mikä logiikka sulla, eiku taktiikka, vai strategiaKyllä voin kieltää puhumisen tästä koska tämä viesti on mun kirjoittama harmaana.
Etkö edes siitä hermostu, että Elena myrkytti koiransa riisistä saatavalla arsenikilla? Outoa, luulisi että metsästäjä ymmärtää, mutta toisaalta taas sellaisia tekin olette...lupaat vaan. eikä mulla ole tapana hermoilla jonkun mikkihiiren takia.
Ja tämä. Se harmaa saunaan pyytäjä oli MINÄ. Eli mua ei ole oikeasti pyydetty saunaan.Jospa kerron totuuden? Se olin minä harmaana. Maksoin eräälle potut pottuina.
Huomenta ja pikaista paranemista.Huomenta, flunssaista sellaista
Miksi pyysit itseäsi saunaan?Ja tämä. Se harmaa saunaan pyytäjä oli MINÄ. Eli mua ei ole oikeasti pyydetty saunaan.