vierailija
Valitset siis kumppanisi hiusten pituuden mukaan tai sen mukaan onko yllä mekko tai housut ?Eli en saa pitää siitä mikä minua miellyttää vaan pitää pyrkiä johonkin muuhun.
Kiitos ei.
Eihän tuossa parisuhteista ollut kyse. Vaan siitä mikä sykähdyttää.Valitset siis kumppanisi hiusten pituuden mukaan tai sen mukaan onko yllä mekko tai housut ?
Softy?missä softy
Paskat ole ollut ketään iskemässä.Sehän sanoi menevänsä iskemään jonkun 70vuotiaan papparaisen
Potenssilääkkeitä on varmaan kulutettu
No ei se mitään. Olenniin tottunut sinnuunSofty?
Miul on ollut muuta tekemistä. Tätä ketjua lukeneena en ole menettänyt mitään. Tarkoitan harmaana kirjoittavia henkilöitä.
Iha ite olen pessyt selkäni.Fantzu, miten sen selän pesun kävi? Oliko se eilen?
OkNo ei se mitään. Olenniin tottunut sinnuun
Vielä ehtii nähdä puutarhaperjantain, ennen kuin tuo jakso tipahtaa bittitaivaaseen
Aina sinä suutut leikistä, tämä on vaon 5 c peliäNo niin, nyt poistun täältä.
Sun piti pestä jonkun toisen selkä.Iha ite olen pessyt selkäni.
Itse sanoit että menet iskemään 70vuotiaan kantabaaristasi.Paskat ole ollut ketään iskemässä.
ai krutistako puhutkin? Mie tarkoitin sitä Kirlahia, jota linkkasin.taas jälleen kerran luulet mielessäsi keksimiäsi asioita todellisiksi. ei ole opettaja eikä aio sellaiseksi alkaa.
siinä se sun ongelma onkin, tarkotat ja puhut ihan eri asioista mistä muut puhuu. riippumatta muitten aiheesta.ai krutistako puhutkin? Mie tarkoitin sitä Kirlahia, jota linkkasin.
Ensinnäkin en tiedä, m itä perseily tarkoittaa. En ole oikeastaan koskaan kuullut kenenkään sitä sanaa käyttävän. Joskus oon kuullut et mennään perse edellä puuhun ja se on vertauskuvallinen ilmaisu, mut ei ole samaa.siinä se sun ongelma onkin, tarkotat ja puhut ihan eri asioista mistä muut puhuu. riippumatta muitten aiheesta.
Astu ulos asunnosta ja puhu ihmisille samanlailla kun täällä palstalla niin opit mitä on perseily. Tai sit vaan päädyt hoitoon.Ensinnäkin en tiedä, m itä perseily tarkoittaa. En ole oikeastaan koskaan kuullut kenenkään sitä sanaa käyttävän. Joskus oon kuullut et mennään perse edellä puuhun ja se on vertauskuvallinen ilmaisu, mut ei ole samaa.
...tai pääsee vihreisiin kansanedustajaksi.Astu ulos asunnosta ja puhu ihmisille samanlailla kun täällä palstalla niin opit mitä on perseily. Tai sit vaan päädyt hoitoon.
tämä on myös vaihtoehto...tai pääsee vihreisiin kansanedustajaksi.
Helppohan sunkin on sieltä kaljalasin takaa päpättää, tule itse esille siltä niin katsotaan munat sulta.Astu ulos asunnosta ja puhu ihmisille samanlailla kun täällä palstalla niin opit mitä on perseily. Tai sit vaan päädyt hoitoon.
Voin astua pihalle. Tervetuloa katsomaan.Helppohan sunkin on sieltä kaljalasin takaa päpättää, tule itse esille siltä niin katsotaan munat sulta.
vaan tajua vieläkään. Ihan samat sanat voisin sanoa nokatusten kenen kans vaan. Miten muuten? Mut ei mulla oo mitään papukaijaa vierellä, joka höpöttää omiaan perässä - se toinen vieras on roikkunut aina täällä.Astu ulos asunnosta ja puhu ihmisille samanlailla kun täällä palstalla niin opit mitä on perseily. Tai sit vaan päädyt hoitoon.
Ikinä en lähtis minnekään vaikka pyydettäisiinki. Kerran kyllä pyysikin muuan, mut ei mulla ole puoluetta eikä tuu.tämä on myös vaihtoehto
Olet veljeksiä @ päättömän kanssa. Kovat puheet ja siinä kaikki.Voin astua pihalle. Tervetuloa katsomaan.