The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Ei ole, piha on todella pieni. Voidaan tehdä kansi/decki/mikä se on (?) puutavarasta ja reunoille jää vähän tilaa kasveille. Eli hyvin vähän siis tilaa.
lämpölava? Lavakauluksia myyvät nyt valmiissa mitoissa. Siihen muuten kannattaisi liittää se laite, joka nostaa kasvihuoneen luukun automaattisesti ylös ennen kun tulee liian kuuma. Meidän uudessa viherhuoneessa nousee aamulla 20 asteeseen, jos paistaa - ja se on kyllä ihan riittävä päiväkahvin aikaan.:cool:
 
lämpölava? Lavakauluksia myyvät nyt valmiissa mitoissa. Siihen muuten kannattaisi liittää se laite, joka nostaa kasvihuoneen luukun automaattisesti ylös ennen kun tulee liian kuuma. Meidän uudessa viherhuoneessa nousee aamulla 20 asteeseen, jos paistaa - ja se on kyllä ihan riittävä päiväkahvin aikaan.:cool:
Lämpölava? Mä käyn googlaamassa, en tunne.
Parhaillaan lasken puutavaran hintaeroja eri materiaaleilla.
 
Oho, googletin panacodin. Mun lääkitys ei tykkää panacodista. Kiva että lekuri on silti määrännyt panacodia mulle. o_O
Eipä niitä kiinnosta, sopiiko se sulle vai ei. Opiaattien yms kanssa oltava varovainen.
Itsellä jo puolikas tai kokonainen tabletti aiheuttaa migreenin sekä vaikeita ongelmia suolistossa. Tehosi hyvin leikkauskipuun, mutta haittavaikutukset aika ikäviä. Toisille sopii hyvinkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Fantzu
Fantzu
Eipä niitä kiinnosta, sopiiko se sulle vai ei. Opiaattien yms kanssa oltava varovainen.
Itsellä jo puolikas tai kokonainen tabletti aiheuttaa migreenin sekä vaikeita ongelmia suolistossa. Tehosi hyvin leikkauskipuun, mutta haittavaikutukset aika ikäviä. Toisille sopii hyvinkin.
Panacod on tuttu lääke. Ekan kerran otin sitä yli 10v. sitten. Silloin mulla ei ollut nykyistä lääkitystä.
 
vierailija
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Mulla on tapana ottaa lääke vasta silloin kun on kovat kivut.
No, jos sulla nyt on niska-hartiaseudiåun vaivoja, niin...
- juodaan paljon vettä (aineenvaihduntaa varten)
- kevyttä happeilua ulkona
- hierota tai manipulaatio muuten auttaisi
- tens-laite (?)
- särkylääke kuurina hillitsemään tilannetta.
Näillä itse pärjäilen.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Fantzu
Fantzu
No, jos sulla nyt on niska-hartiaseudiåun vaivoja, niin...
- juodaan paljon vettä (aineenvaihduntaa varten)
- kevyttä happeilua ulkona
- hierota tai manipulaatio muuten auttaisi
- tens-laite (?)
- särkylääke kuurina hillitsemään tilannetta.
Näillä itse pärjäilen.
Juon aina paljon. Ei ole ketään joka voi hieroa mua. Sitten mä saisin syödä kuurin joka toinen viikko. Ei viitsi syödä niin usein.
 
vierailija
Niin, ja tänään alkaa se yläkuun kylvöaika. Fenkolit kylvän tänään, kun niistä lehdistä tehty tee on lastenkin mieleen. Se muuten on se maitoa heruttava ainesosa mammateessä, jos joku ei tiedä. Mut ei ala herumaan, jos ei ole synnyttänyt vasta:D
Onko teillä tilaa kasvihuoneelle?
Meidän avaaja löytyi kaupan hyllyltä ja maksoin siitä kauan sitten 55euroa. Nyt näköjään tilataan ennakkoon:
https://www.talotarvike.com/univent-automaattiavaaja-kennolevy-kattoluukulle-p2266
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä