The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä olen sanonut lekureille buranasta. Silti he määräävät buranaa. Viimeksi valitin tuosta lekurille kun oli kylkiluun murtuma. Ei auttanut. o_O
Toi on kyllä jännä kun lääkärit ei usko ja määrää jotain muuta.
Meillä taas kun mies tarvitsi kipulääkettä,niin määrättiin panadolia ja se ei auta yhtään miehellä kipuun,kun taas burana auttaa.
Joutui mies ärähtämään lääkärille ettei panadolista oo hyötyä,turha ees määrätä.
 
  • Tykkää
Reactions: Fantzu
vierailija
Meidän avaaja löytyi kaupan hyllyltä ja maksoin siitä kauan sitten 55euroa. Nyt näköjään tilataan ennakkoon:
https://www.talotarvike.com/univent-automaattiavaaja-kennolevy-kattoluukulle-p2266
Siellä olikin se tieto, et se nostaa vain 7 kiloa, joten huomioi se niissä laskelmissa.
Ilman tuota siis kaikki kärventyvät heti aamusta, mut toimii ilman hyttäämistä vuosikausia - paitsi talveksi otetaan sisälle.
"Univent automaattiavaaja soveltuu kennolevymalleihin tai sivuluukkuun. Laitteen ohjaussylinterin sisältämä vaha laajenee lämmetessään ja työntää luukun auki 17-25 ° lämpötilassa. Univent-avaajassa on vahva jousimekanismi joka vetää luukun kiinni ilman viilentyessä. Ruostumaton runko. Lämpötilan säätö sylinteriä kiertämällä: 0,5 ° /kierros.
  • Kennolevymalleihin tai sivuluukkuun
  • Suurin ikkuna-avautuma n. 45 cm
  • Suurin avautuma saavutetaan n. +30°C:ssa
  • Nostokyky n. 7 kg
  • Takuu 2 vuotta"
 
Toi on kyllä jännä kun lääkärit ei usko ja määrää jotain muuta.
Meillä taas kun mies tarvitsi kipulääkettä,niin määrättiin panadolia ja se ei auta yhtään miehellä kipuun,kun taas burana auttaa.
Joutui mies ärähtämään lääkärille ettei panadolista oo hyötyä,turha ees määrätä.
Noita saa onneksi apteekista ilman reseptiä. Mutta on se omituista ettei potilasta kuunnella.
 
  • Tykkää
Reactions: Fantzu
Fantzu
Sitten täytyy säästää jostain, kuten meidän muidenkin.
Meneekö kuussa paljon rahaa vaatteisiin, kosmetiikkaan, tupakkaan, alkoholiin, virvoitusjuomiin, karkkiin? Sieltä voi jo hyvin säästää yhtä käyntikertaa varten.
Pojalle ostan karkkipussin ja limun kerran viikossa. Itselleni ostan joskus patukan. En osta vaatteita edes kirpputorilta. Kerran kuussa jätskiä. Hygieniatuotteita on pakko ostaa. En osta alkoholia kotiin. Olen vähentänyt baarissa käymistä. Baariin menee 20-30€/kk. Mulla on pieni palkka.
 
Pojalle ostan karkkipussin ja limun kerran viikossa. Itselleni ostan joskus patukan. En osta vaatteita edes kirpputorilta. Kerran kuussa jätskiä. Hygieniatuotteita on pakko ostaa. En osta alkoholia kotiin. Olen vähentänyt baarissa käymistä. Baariin menee 20-30€/kk. Mulla on pieni palkka.
Sitten säästetään muutama kuukausi peräkkäin?
Edulinen tapa jumpata niskahartiaseudun aluetta olisi sauvakävely.
 
vierailija
Pojalle ostan karkkipussin ja limun kerran viikossa. Itselleni ostan joskus patukan. En osta vaatteita edes kirpputorilta. Kerran kuussa jätskiä. Hygieniatuotteita on pakko ostaa. En osta alkoholia kotiin. Olen vähentänyt baarissa käymistä. Baariin menee 20-30€/kk. Mulla on pieni palkka.
Mulla vävypojantekeleelle olis pitänyt ostaa limukkaa, mut sanoin et mun rahoilla ei semmosia ostella enkä koskaan ostanut. Kaikkea muuta kyllä ostin, silityslautaa, mikroa ym, enkä karkkia:sick:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä