Kiitos, muksun kun tästä saisi terveeksi, niin hyvä.Huomenta ja pikaista paranemista.
Kiitos, muksun kun tästä saisi terveeksi, niin hyvä.Huomenta ja pikaista paranemista.
Syy lukee yläpuolella mun viestissä. Etkö lukenut? Maksoin eräälle potut pottuina.Miksi pyysit itseäsi saunaan?
Olen muuten saanut järkyttävät myrkytysoireet kielokimpusta, jonka olin laittanut pieneen suihkutilaan, jossa kävin myös suihkussa. Mies luuli, et on vietävä ensiapuun, mut haki apteekista jotaki nappulaa, mut sillaikaa älysin laittaa sen kimpun muovipussiin ja järjestin ristivedon kaikista ikkunoista ja ovista, oireet häipyivät pois, enkä sitä toista myrkkyä enää tarvinnut. Säikäytti kyllä, mut on meidän pihassa iso kielokumpu, jonka miehen mummo on siihen halunnut aikoinaan istuttaa. Se täytyy haravoida aikaisin keväällä, et ei ne nuput mene pilalle. Se on kyllä niin kaunis kukka ja tuoksuu sopivasti siellä U L K O N AKielo on myrkyllinen, joten muista se kun käsittelet kasvia. valitse sen juurakon paikka niin, ettei siitä tule mitään sisälle. Ulkona tuulessa se tuoksuu ihanalle eikä tarvitse niittää. Juurakosta laajenee n.5cm joka suuntaan uusia alkuja, joten joku rinteessä oleva kumpu, puiden juurilla viihtyy myös. Sen jälkeen se onkin rauhoitettu
Et voi et sinä täällä määräile kuka saa puhua mistäkin.Kyllä voin kieltää puhumisen tästä koska tämä viesti on mun kirjoittama harmaana.
Olen ollut eilen kauan aikaa, mut seassa oli montakin vierasta. Näyttää olevan nytkin, mut luithan juuri, mitä hän sanoi?Onko näitä vierailijoita useampikin? Menee sekaisin vai jutteleeko fantsu itsekseen harmaana täällä? No, tuskin.
Ootko katsonut puutarhaperjantaita? Siinä on ihania juttuja ja tekevät nyt vanhasta pihasta uutta.Kielo on kyllä ihana. Jospa sille jäisi tilaa, katsellaan.
Teistä ei tiedä, montako kirjoittaa on. Vaikeuttaa huomattavasti keskustelun seuraamista. Minä menen ainakin sekaisin näistä. Mutta ehkäpä se on hankalaa vain minulle.Olen ollut eilen kauan aikaa, mut seassa oli montakin vierasta. Näyttää olevan nytkin, mut luithan juuri, mitä hän sanoi?
Tykkään kaikista sisustus- ja puutarhaohjelmista. Mutta mitään ohjelmaa en ehdi seuraamaan vakkaristi. Mutta tänä keväänä saadaan oma pieni pihapläntti kuntoon. Viime kesänä siihen ei ollut aikaa eikä voimia. Hauska katsoa ensin, mitä sieltä nousee. Rodo pihalla ainakin on.Ootko katsonut puutarhaperjantaita? Siinä on ihania juttuja ja tekevät nyt vanhasta pihasta uutta.
Sehän myönsi jo että harmailee.Onko näitä vierailijoita useampikin? Menee sekaisin vai jutteleeko fantsu itsekseen harmaana täällä? No, tuskin.
Mä en tajuu mistä puhut nyt, mutta älä lähde pois.Ai sillä tavalla? Kun kirjoitin saunakutsun harmaana niin sen takia väitetään että olen kirjoittanut täällä koko ajan harmaana?
Entä jos lopetan palstailun ja siirryn kokonaan toiselle foorumille? Sitten te harmaat olette tyytyväisiä. Eikö?
Kuka sinä olet, mies vai nainen? Ja miten erotan juuri sinun kirjoitukset muista vierailijoista?Sehän myönsi jo että harmailee.
Se onkin ihana! Muista et ei saa laittaa mitään tuhkaa sille, esimerkiksi mun täytyy aina keväällä muistuttaa miestä siitä, minne niitä tuhkaämpäreitä tyhjentelee talvellaTykkään kaikista sisustus- ja puutarhaohjelmista. Mutta mitään ohjelmaa en ehdi seuraamaan vakkaristi. Mutta tänä keväänä saadaan oma pieni pihapläntti kuntoon. Viime kesänä siihen ei ollut aikaa eikä voimia. Hauska katsoa ensin, mitä sieltä nousee. Rodo pihalla ainakin on.
Monta kertaa on käynyt niin että ei tiedä kenen kanssa puhuu.Teistä ei tiedä, montako kirjoittaa on. Vaikeuttaa huomattavasti keskustelun seuraamista. Minä menen ainakin sekaisin näistä. Mutta ehkäpä se on hankalaa vain minulle.
Eli lunta päälle, niinkö? Rodo lumilinnaanSe onkin ihana! Muista et ei saa laittaa mitään tuhkaa sille, esimerkiksi mun täytyy aina keväällä muistuttaa miestä siitä, minne niitä tuhkaämpäreitä tyhjentelee talvella
Meidän rhodo on viihtynyt hyvin niin, et olen lapioinut näihin aikoihin pehmeää lunta kasvin päälle niin, et se olis mahdolliisimman kauan sen peitossa. Siis vaikka muualta sulaisi lumet, aina sinne Rhodon päälle lisää - kukkii upeasti joka vuosi, vaikka pihan kylmin nurkka on sillä varjossa. Iltamyöhällä vain saa suoraa auringonpaistetta.
Mikä tämä juttu on??Etkö edes siitä hermostu, että Elena myrkytti koiransa riisistä saatavalla arsenikilla? Outoa, luulisi että metsästäjä ymmärtää, mutta toisaalta taas sellaisia tekin olette...
Oletko muuten koskaan katsonut tätä?
Katso ihmeessä, voit oppia jotain.
Hanki heti keväällä erivärisiä Pioneita. Niille ei saa tehdä mitään vuosien varrella, mut ne tukiraudat kannattaa laittaa heti kun maa sulaa, saavat kasvattaa vartensa läpi niistä. Isompi rauta on hyvä, koska nuppuvarret kasvavat todella korkealle. Helpoin kasvi ikinä, ja ihana tuoksuTykkään kaikista sisustus- ja puutarhaohjelmista. Mutta mitään ohjelmaa en ehdi seuraamaan vakkaristi. Mutta tänä keväänä saadaan oma pieni pihapläntti kuntoon. Viime kesänä siihen ei ollut aikaa eikä voimia. Hauska katsoa ensin, mitä sieltä nousee. Rodo pihalla ainakin on.
En harmaile. Kirjoitin saunakutsun harmaana. Opettele lukemaan ja ymmärtämään.Sehän myönsi jo että harmailee.
Ei tiennyt et riisin keitinvedessä voi olla arsenikkia. Eviran tiedotteet täytyy itse lukea päivittäin kun ei niistä useinkaan kukaan uutisoi. Semmosta sattuu usein.Mikä tämä juttu on??
Katotaan kuinka kauan täällä enää viitsii olla. Kiitos kuuluu harmaille kirjoittajille.Mä en tajuu mistä puhut nyt, mutta älä lähde pois.
Kiitos, pioni on kyllä upea kukka.Hanki heti keväällä erivärisiä Pioneita. Niille ei saa tehdä mitään vuosien varrella, mut ne tukiraudat kannattaa laittaa heti kun maa sulaa, saavat kasvattaa vartensa läpi niistä. Isompi rauta on hyvä, koska nuppuvarret kasvavat todella korkealle. Helpoin kasvi ikinä, ja ihana tuoksu