The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Ai laitonta hommaako nyt sitten mä teen ? Vittu mikä ääliö oot. Töissä on tehtävä hommansa.
Tietenkin, mut kaikenlainen näppäily sillä kädellä pois. Muistinkin, et mulla oli ainakin 6 viikon tauko, en edes avannut mitään konetta kun yhdistin sen sairasloman omaan lomaan. Parani pelkällä feldenillä, mut en todellakaan olis mitään karrageenipirtelöä ottanut edes lääkärin määräyksellä - ohan niitäkin, kun se on kapselinkuoriaineenakin käytössä, vegaaneille erikseen suunniteltu juttu(y)

Mitä ihmettä sun mies kotona tekee, kun sun käsi on niin kauan ollut niin kipee:confused:
 
Tietenkin, mut kaikenlainen näppäily sillä kädellä pois. Muistinkin, et mulla oli ainakin 6 viikon tauko, en edes avannut mitään konetta kun yhdistin sen sairasloman omaan lomaan. Parani pelkällä feldenillä, mut en todellakaan olis mitään karrageenipirtelöä ottanut edes lääkärin määräyksellä - ohan niitäkin, kun se on kapselinkuoriaineenakin käytössä, vegaaneille erikseen suunniteltu juttu(y)

Mitä ihmettä sun mies kotona tekee, kun sun käsi on niin kauan ollut niin kipee:confused:
Mie jo kirjoitin,että näpyttelen toisella kädellä,en tuolla vasemmalla. Mies tekee mitä pystyy,näkökyky ei ole sellainen että kaiken pystyisi tekemään.
Sairaslomaa en ole saanut,ainakaan vielä. Lääkäri ei ole tehnyt hoitopäätöstä vielä.
Nyt voit lopettaa tämän keskustelun.
 
20 vuotta sitten, tietysti. Nettiyhteydet maksoi valtavasti silloin! Ei voinut olla kovin monta minuuttia netissä. Tietysti nyt on vähän eri asia. Siihen aikaan en tiennyt kuinka systeemit toimii, mut oonhan sentään oppinut jotakin vuosien varrella.
Miten sä uskallat käyttää tietokoneita kun niistä tulee säteilyä ja NE seuraa sun jokaista liikettä sitä kautta?
 
20 vuotta sitten, tietysti. Nettiyhteydet maksoi valtavasti silloin! Ei voinut olla kovin monta minuuttia netissä. Tietysti nyt on vähän eri asia. Siihen aikaan en tiennyt kuinka systeemit toimii, mut oonhan sentään oppinut jotakin vuosien varrella.
kysymykseen et osaa kuitenkaan vieläkään vastata. menisit nyt vaan sinne kehitysvammaisten sivustoille kertoilemaan harhoistasi. sieltä löytyy varmasti ymmärrystä ja kavereita?
 
vierailija
mitä se sulle kuuluu mikä olen. pysyisit vaan pois kun et pysy mukana yksinkertaisissakaan asioissa. sinunlaisille kehitysvammaisille on varmaan joitain omiakin sivustoja?
Luulin et osaat tehdä hirvipaistin kun kerran kommentoit sitä niin erikoisesti. Nyt olis aika tehdä lopuista kunnollista ruokaa. Annapa resepti, niin kokeilen. Parin kilon palasia ovat, pakasteessa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä