The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Lopeta nyt paskan puhuminen !
Eikä lepo aina auta joka vaivaan.
Kättä on pakko käyttää.
Olen itse kertonut siitä kun oli samaa vaivaa mut 2 kk piti olla levossa, eikä mitään näpyttelyä. Et tule paranemaan, sanon vaan! Leikkauksenkin jälkeen menee toipumiseen se pari kuukautta, joten sun valinta on kysessä. Turha siinä on lääkäriin panna vauhtia. Mitkään tutkimukset ei kuules ole hoitoa, vaan businessta! Dianostiikkakin on businessta!
 
Olen itse kertonut siitä kun oli samaa vaivaa mut 2 kk piti olla levossa, eikä mitään näpyttelyä. Et tule paranemaan, sanon vaan! Leikkauksenkin jälkeen menee toipumiseen se pari kuukautta, joten sun valinta on kysessä. Turha siinä on lääkäriin panna vauhtia. Mitkään tutkimukset ei kuules ole hoitoa, vaan businessta! Dianostiikkakin on businessta!
Anna hyvä ihminen toisen olla. Miks sä kiusaat tollai?? Ihan tosi, toi on sulle itelleskin huono asia..
 
vierailija
Eikun käsi laitetaan untuvaisen tyynyn alle, aina sydäntä ylemmäs. Sitten vaan lepäillään. Jalkoja voi heilutella, kunhan käsi on levossa.
Eikun tarvii 2 tyynyä, isompi sinne käden alle, kun köllöttelet kyljelläsi ja toinen käden päälle lämmittämään kättä. Mitään kylmägeelejä ei sietänyt yhtään, mutta feldeniä laitoin illalla puoli tuntia ennen nukkumaanmenoa, et sai unen päästä kiinni. Vasta siitä feldenistä kirjoitin. Et voi olla niin huonomuistinen.
 
Olen itse kertonut siitä kun oli samaa vaivaa mut 2 kk piti olla levossa, eikä mitään näpyttelyä. Et tule paranemaan, sanon vaan! Leikkauksenkin jälkeen menee toipumiseen se pari kuukautta, joten sun valinta on kysessä. Turha siinä on lääkäriin panna vauhtia. Mitkään tutkimukset ei kuules ole hoitoa, vaan businessta! Dianostiikkakin on businessta!

Tajuatko sinä ettei kaikki voi olla kotona 2kk tekemättä mitään ?
Yöisdä on pakko käyttää molempis käsiä,työtehtävät vaatii sitä. Kotona on molempia käsiä käytettävä ruuanlaitossa,ei onnistu yhellää kädellä.
Näpyttelyyn käytän toista kättä,vaikka on vähän vaikeaa.
Lopeta nyt.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Tajuatko sinä ettei kaikki voi olla kotona 2kk tekemättä mitään ?
Yöisdä on pakko käyttää molempis käsiä,työtehtävät vaatii sitä. Kotona on molempia käsiä käytettävä ruuanlaitossa,ei onnistu yhellää kädellä.
Näpyttelyyn käytän toista kättä,vaikka on vähän vaikeaa.
Lopeta nyt.
Onhan sulla mies olemassa???????????????????????????????
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä