silti sun viestit on pelkkää mielikuvitusta ja harhaisen mielen luuloja.en ole vieläkään katsonut tuota elokuvaa. Katson vain dokumentteja tai tositapahtumiin perustuvia elokuvia. Ootko katsonut trumanshown?
silti sun viestit on pelkkää mielikuvitusta ja harhaisen mielen luuloja.en ole vieläkään katsonut tuota elokuvaa. Katson vain dokumentteja tai tositapahtumiin perustuvia elokuvia. Ootko katsonut trumanshown?
Se on totta ja siihen se business perustuukin. Sun pää ei kestäisi totuutta enkä sitä siksi kerro. Mut tuo exvaimo saattaa ymmärtää paremmin. Osanottoni.Asia ei o koskaan kiinnostanut ketään paitti sitä joka asiasta jatkuvasti jauhaa.
Nykykoulutuksella kai sitten voi niin sanoa, mut et kertonut, mikä sut on kouluttanut, vai minne se koko kysymys katosi?silti sun viestit on pelkkää mielikuvitusta ja harhaisen mielen luuloja.
ei kuulu sulle ja oma vikas kun et kirjautumattomana löytä sekavia sössötyksiäs. mikset vaan pysy pois tästä ketjusta? turha kysymys tietenki kun et osaa etkä pysty kuitenkaan vastaamaan.Nykykoulutuksella kai sitten voi niin sanoa, mut et kertonut, mikä sut on kouluttanut, vai minne se koko kysymys katosi?
sun vastaukset menee taas niin kaukaa kyseessä olevan aihen ohi että ei voi muuta kun ihmetellä.Se on totta ja siihen se business perustuukin. Sun pää ei kestäisi totuutta enkä sitä siksi kerro. Mut tuo exvaimo saattaa ymmärtää paremmin. Osanottoni.
Tietenkin, mut kaikenlainen näppäily sillä kädellä pois. Muistinkin, et mulla oli ainakin 6 viikon tauko, en edes avannut mitään konetta kun yhdistin sen sairasloman omaan lomaan. Parani pelkällä feldenillä, mut en todellakaan olis mitään karrageenipirtelöä ottanut edes lääkärin määräyksellä - ohan niitäkin, kun se on kapselinkuoriaineenakin käytössä, vegaaneille erikseen suunniteltu juttuAi laitonta hommaako nyt sitten mä teen ? Vittu mikä ääliö oot. Töissä on tehtävä hommansa.
Eikun en halua niin pahasti loukata kuin totuus on. Ehkä kaikki eivät vaan näe sitä.Sori, mut sellaisessa maailmassa nyt eletään.sun vastaukset menee taas niin kaukaa kyseessä olevan aihen ohi että ei voi muuta kun ihmetellä.
ei kun sä et tiedä mitään kyseessä olevasta aiheesta ja vastailet mitä sattuu.Eikun en halua niin pahasti loukata kuin totuus on. Ehkä kaikki eivät vaan näe sitä.Sori, mut sellaisessa maailmassa nyt eletään.
Olen kertonut kauan sitten.kerro sinne omalle sivustolle äläkä täällä selitä kun ketään ei kiinnosta. sulla kun menee todellisuus ja kuvitelmat sekasin, eikä raportit liity mihinkään.
Teidän piirileikki ei kiinnosta yhtään, mut ootko sinäkin vegaani?ei kun sä et tiedä mitään kyseessä olevasta aiheesta ja vastailet mitä sattuu.
Mie jo kirjoitin,että näpyttelen toisella kädellä,en tuolla vasemmalla. Mies tekee mitä pystyy,näkökyky ei ole sellainen että kaiken pystyisi tekemään.Tietenkin, mut kaikenlainen näppäily sillä kädellä pois. Muistinkin, et mulla oli ainakin 6 viikon tauko, en edes avannut mitään konetta kun yhdistin sen sairasloman omaan lomaan. Parani pelkällä feldenillä, mut en todellakaan olis mitään karrageenipirtelöä ottanut edes lääkärin määräyksellä - ohan niitäkin, kun se on kapselinkuoriaineenakin käytössä, vegaaneille erikseen suunniteltu juttu
Mitä ihmettä sun mies kotona tekee, kun sun käsi on niin kauan ollut niin kipee
En usko että voi.Nyt voit lopettaa tämän keskustelun.
https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/173157-suomi-kuin-truman-show-kaikki-tietavat-paitsi-suomalaiset-itseEnnenvanhaan tuota sanottiin aivopesuksi. Mut toimii vain niin kauan, kun ihminen tajuaa olevansa se kohde - kuten trumanshowssa
mitä se sulle kuuluu mikä olen. pysyisit vaan pois kun et pysy mukana yksinkertaisissakaan asioissa. sinunlaisille kehitysvammaisille on varmaan joitain omiakin sivustoja?Teidän piirileikki ei kiinnosta yhtään, mut ootko sinäkin vegaani?
ai se leffa missä näytteli Jim Carrey?enkä ole tuota vielä lukenut, vaikka olen sanonut samaa, et trumanshow on totta.
kertoilet mitä sattuu asian vierestä. ymmärrätkö mitä tarkoitan?
älä nyt vaan naura sille. luulee elokuvaa tositarinaksi, loukkaantuu vielä kun saa tietää.ai se leffa missä näytteli Jim Carrey?
20 vuotta sitten, tietysti. Nettiyhteydet maksoi valtavasti silloin! Ei voinut olla kovin monta minuuttia netissä. Tietysti nyt on vähän eri asia. Siihen aikaan en tiennyt kuinka systeemit toimii, mut oonhan sentään oppinut jotakin vuosien varrella.kertoilet mitä sattuu asian vierestä. ymmärrätkö mitä tarkoitan?
niin tietenkin.ai se leffa missä näytteli Jim Carrey?
Miten sä uskallat käyttää tietokoneita kun niistä tulee säteilyä ja NE seuraa sun jokaista liikettä sitä kautta?20 vuotta sitten, tietysti. Nettiyhteydet maksoi valtavasti silloin! Ei voinut olla kovin monta minuuttia netissä. Tietysti nyt on vähän eri asia. Siihen aikaan en tiennyt kuinka systeemit toimii, mut oonhan sentään oppinut jotakin vuosien varrella.
kysymykseen et osaa kuitenkaan vieläkään vastata. menisit nyt vaan sinne kehitysvammaisten sivustoille kertoilemaan harhoistasi. sieltä löytyy varmasti ymmärrystä ja kavereita?20 vuotta sitten, tietysti. Nettiyhteydet maksoi valtavasti silloin! Ei voinut olla kovin monta minuuttia netissä. Tietysti nyt on vähän eri asia. Siihen aikaan en tiennyt kuinka systeemit toimii, mut oonhan sentään oppinut jotakin vuosien varrella.
Olen, eli onko Jim Carreykin mukana tässä salaliitossa ihmiskuntaa vastaan?niin tietenkin.
etkö ole vielä nähnyt?
Luulin et osaat tehdä hirvipaistin kun kerran kommentoit sitä niin erikoisesti. Nyt olis aika tehdä lopuista kunnollista ruokaa. Annapa resepti, niin kokeilen. Parin kilon palasia ovat, pakasteessa.mitä se sulle kuuluu mikä olen. pysyisit vaan pois kun et pysy mukana yksinkertaisissakaan asioissa. sinunlaisille kehitysvammaisille on varmaan joitain omiakin sivustoja?
En tunne sellaisia enkä aiemmin tiennyt, miten heikoilla vanhemmat todella ovat. Mut sullahan ei lapsia olekaan?kysymykseen et osaa kuitenkaan vieläkään vastata. menisit nyt vaan sinne kehitysvammaisten sivustoille kertoilemaan harhoistasi. sieltä löytyy varmasti ymmärrystä ja kavereita?
Ei varmaan. Kun mikään ei mene perille tuolle ihmiselle.En usko että voi.