The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Kuin siistiä on päästä osallistumaan virtuaalitodellisuuskurssille! Muutenkin lukujärjestys,toteutussuunnitelma ja tulevat projektit vaikuttaa kaikki niin kivoilta, et nautin ihan täysin rinnoin tästä. Olin aika ennakkoluulonen toteutussuunnitelmaa syksyllä selatessani, kun ajattelin, että haluan vain kirjoittaa. Mutta valokuvaaminen ja videotyöskentely, kaikesta muusta puhumattakaan, on vähintäänkin yhtä kiinnostavia journalismin keinoja ja taitoja, että innolla otan vastaan kaiken mitä koulu tarjoaa (paitsi excelin käytön toimittajan työssä, yngh).

Tää koulu on lapsosen kanssa ehdottomasti ykkössijalla Parhaat asiat, jotka mulle on koskaan tapahtunu. Enpä osaa enää millään samaistua siihen fiilikseen mikä syyskuussa oli, ku istuskelin täällä keittiön lattialla itkeskelemässä, ko uuteen kaupunkiin siirtyminen ei tuntunu kivalta edes ajatuksen tasolla ja olin ihan varma, etten koskaan asetu tänne. Aikansa otti, mutta nyt it's all good :love:
Ennenvanhaan tuota sanottiin aivopesuksi. Mut toimii vain niin kauan, kun ihminen tajuaa olevansa se kohde - kuten trumanshowssa(y)
 
vierailija
ompa tiukka paikka että kattosko päästökauppaa, Varesta, leskiä vai panttivankia

noh, vedän kotiinpäin ja katon nyt vareksen ja aamulla töissä päästökaupan (kuuluu viranhoitoon)
Kaikille nähtäväksi ja tiedoksi seuraavaa:
Mulla on aina ollut hyvin tarkka näkö, mutta humaan heti, jos joku asia sitä heikentää. Esimerkiksi viljoja jos syö, näkyy korrenvahvistajan vaikutus heti näössä. Siksi syön sitä vain harvoin - mut ei ole keliakiaa eikä ole otettu koepaloja eikä ole silmälääkäriin asiaa. Sama asia tuntoaistin kans. Jos hajuaisti menis, olis loppulaskennan aika, vai mitä?
 
Kaikille nähtäväksi ja tiedoksi seuraavaa:
Mulla on aina ollut hyvin tarkka näkö, mutta humaan heti, jos joku asia sitä heikentää. Esimerkiksi viljoja jos syö, näkyy korrenvahvistajan vaikutus heti näössä. Siksi syön sitä vain harvoin - mut ei ole keliakiaa eikä ole otettu koepaloja eikä ole silmälääkäriin asiaa. Sama asia tuntoaistin kans. Jos hajuaisti menis, olis loppulaskennan aika, vai mitä?
 
Kaikille nähtäväksi ja tiedoksi seuraavaa:
Mulla on aina ollut hyvin tarkka näkö, mutta humaan heti, jos joku asia sitä heikentää. Esimerkiksi viljoja jos syö, näkyy korrenvahvistajan vaikutus heti näössä. Siksi syön sitä vain harvoin - mut ei ole keliakiaa eikä ole otettu koepaloja eikä ole silmälääkäriin asiaa. Sama asia tuntoaistin kans. Jos hajuaisti menis, olis loppulaskennan aika, vai mitä?
loppulaskenta sulle kuulostaa todella hyvältä vaihtoehdolta. avustaja varmaan löytyy helposti jos ei muuten suju. jos nyt edes tätä ymmärsit.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä