The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei täällä kyllä ikinä ennen oo tällaista ollut.

Eikä tule olemaankaan! Pakkohan tän on ohi mennä. Eiks?

Mut mun pitää unille. Mies pitää kuskata kasiksi sairaalaan. Ja hakea sit joskus. Ja sitä ennen jokunen lapsonen sieltä sun täältä. Työntäyteinen päivä edessä.

Illanjatkoja ja kauniita unia sit ku sänkyyn menette ja halaukset kaikille pahanmielisille. :love:
Kauniita unia :)*pus*
..ja anteeksi ketjuoksentamiseni...menee vaan nyt ihan kaikki..kun liika on liikaa!
 
Kuin siistiä on päästä osallistumaan virtuaalitodellisuuskurssille! Muutenkin lukujärjestys,toteutussuunnitelma ja tulevat projektit vaikuttaa kaikki niin kivoilta, et nautin ihan täysin rinnoin tästä. Olin aika ennakkoluulonen toteutussuunnitelmaa syksyllä selatessani, kun ajattelin, että haluan vain kirjoittaa. Mutta valokuvaaminen ja videotyöskentely, kaikesta muusta puhumattakaan, on vähintäänkin yhtä kiinnostavia journalismin keinoja ja taitoja, että innolla otan vastaan kaiken mitä koulu tarjoaa (paitsi excelin käytön toimittajan työssä, yngh).

Tää koulu on lapsosen kanssa ehdottomasti ykkössijalla Parhaat asiat, jotka mulle on koskaan tapahtunu. Enpä osaa enää millään samaistua siihen fiilikseen mikä syyskuussa oli, ku istuskelin täällä keittiön lattialla itkeskelemässä, ko uuteen kaupunkiin siirtyminen ei tuntunu kivalta edes ajatuksen tasolla ja olin ihan varma, etten koskaan asetu tänne. Aikansa otti, mutta nyt it's all good :love:
 
Viimeksi muokattu:
Sa oot kylla yks...*porrotan paakkoses sekaisin*

Mikas on olotila ja vointi? Kuumetta? Sarkya? Jaa...ilmeisestikaan ei enaa ainakaan kovin pahasti kun oot jaksanut kayda nurkkiksessa nessuas nayttamassa...
Kuumeesta en tiedä kun mulla ei ole mittaria.
Semmoista särkyä ei olekaan mikä ei lähtisi parilla pullolla jallua ja kymmenellä tuopilla kapakassa. Paitsi migge.

Sinä olet arvokkaampi kuin tuhat minua.
Mut älä pyydä minua polvistumaan.
 
Kuumeesta en tiedä kun mulla ei ole mittaria.
Semmoista särkyä ei olekaan mikä ei lähtisi parilla pullolla jallua ja kymmenellä tuopilla kapakassa. Paitsi migge.

Sinä olet arvokkaampi kuin tuhat minua.
Mut älä pyydä minua polvistumaan.
Dodih, eli parantumisia kohti vaan siella :)

Ja taalla on kuules jokainen arvokas. Jokaisen rinnassa sykkii sydan joka tuntee, jokaisella on iho joka voi menna rikki ja siita haavasta vuotaa verta...ei taalla kukaan mikaan tunteeton kone ole.
 
Kattelen tässä telkkarista Pitääkö olla huolissaan ohjelmaa ja mulle heräsi seuraava huoli, että
"pitääkö olla huolissaan, kun ketjussa on ilmaantunu pahaa oloa?"
:D...anteeks, ma hihittelen taalla ihan poljana...ehka ihan hyvakin kaiken itkun jalkeen...

Joo, pitaa olla. Tarvitaan vissiin lisaa oksuampareita ja semmonen hemmetillisen iso taikasauva milla sais kaiken sonnan pois painamasta...no en tiia, en..
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
..tiiatko mita...mua etoo nyt ihan oikeesti olla taalla. Tanne on jostain kumman syysta - koko palstalle ja tanne ketjuunkin - pesitytynyt loisimaan semmonen allo pahahenkisyys joka oikesti tuntuu ja minka aistii...

Ei taalla ole enaa kivaa :(. Ja ma en tykkaa tammoisesta painostavasta tunnelmasta ollenkaan. Taalla puututaan asioihin niin rumalla tavalla, taalla mustamaalataan ja tolvaistaan ja ollaan tosi ilkeita.

Ja tiiatko kun se oikeesti sattuu. Sattuu!

Joo, ennen kuin kukaan tulee tolvasemaan etta "..sitten ois viisasta lahtea pois ja pitaa vaikka loppuelaman kestavaa taukoa jos ei kesta menoa taalla ja plaaplaaplaa.."...niin semmonen muistutus etta jokaisen nimimerkin takana on ihminen. Jolla on tunteet.

Mietipa sita.

Heivaappa ne semmoset kurjimukset roskiin, sinä jos kuka ansaitset elämääs vain kivoja ja hyviä tyyppejä :love: Tsemiä, halauksia, jaksamisia. Kyä se siitä.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat

Heivaappa ne semmoset kurjimukset roskiin, sinä jos kuka ansaitset elämääs vain kivoja ja hyviä tyyppejä :love: Tsemiä, halauksia, jaksamisia. Kyä se siitä.
Nokun mun mielesta ihan jokainen tarttee eloonsa niita kivoja ja hyvia ihmisia!! Ja sita hyvaa ihanan kepeaa fiilista missa on oikeesti vain hyva olla, kun hymyilyttaa ja oot ilosena niin etta voisit halata vaikka kaikkia vastaantulijoita..!...vahingossa niita introverttejakin, himputti!..ja vaikka lyhtypylvaitakin!

Pjaskat, olkoot...anteeksianteeksi...suljen suuni, en ma haluu enaa yhtaan mitaan.
 
Dodih, eli parantumisia kohti vaan siella :)

Ja taalla on kuules jokainen arvokas. Jokaisen rinnassa sykkii sydan joka tuntee, jokaisella on iho joka voi menna rikki ja siita haavasta vuotaa verta...ei taalla kukaan mikaan tunteeton kone ole.
Voi kultaseni (anteeksi tarkoituksellinen sanavalinta)
Mun fyysinen kipukynnys on jotain järjettömän tai kasittämättömän luokkaa. Fyysisesti mä en pelkää ketään enkä mitään.

Henkisesti taas mun pieni sieluni on verta vuotava haava. Se joka on niin lähellä että siihen osuu niin se sitten sattuu paikassa johon ei saisi sattua.

Sinä olet osumaetäisyydellä joten koitahan varoa minnepäin neulepuikkoasi tökkäät.
 
Voi kultaseni (anteeksi tarkoituksellinen sanavalinta)
Mun fyysinen kipukynnys on jotain järjettömän tai kasittämättömän luokkaa. Fyysisesti mä en pelkää ketään enkä mitään.

Henkisesti taas mun pieni sieluni on verta vuotava haava. Se joka on niin lähellä että siihen osuu niin se sitten sattuu paikassa johon ei saisi sattua.

Sinä olet osumaetäisyydellä joten koitahan varoa minnepäin neulepuikkoasi tökkäät.
..mie en oo tokkimassa mihinkaan mitaan puikkoa, ei oo mutten kiinni hiuksissakaan yhtaan ainuttakaan, vaikka sinne onnistun kivasti pyorayttamaan yhden havyksiin silloin kun puikoilla satun kilkuttelemaan...se on muuten ihan hitonmoista sahlaysta silloin kun hoksin etta nyt on yksi puikko hukassa :D! Ma ehdin puolhuushollia raivaamaan ja siivoamaan ennenkuin joku ipanoista huikkasee ohimennessaan, etta "..aiti, tsekkaa paastas!!"...:oops::barefoot:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä