The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..tiiatko mita...mua etoo nyt ihan oikeesti olla taalla. Tanne on jostain kumman syysta - koko palstalle ja tanne ketjuunkin - pesitytynyt loisimaan semmonen allo pahahenkisyys joka oikesti tuntuu ja minka aistii...

Ei taalla ole enaa kivaa :(. Ja ma en tykkaa tammoisesta painostavasta tunnelmasta ollenkaan. Taalla puututaan asioihin niin rumalla tavalla, taalla mustamaalataan ja tolvaistaan ja ollaan tosi ilkeita.

Ja tiiatko kun se oikeesti sattuu. Sattuu!

Joo, ennen kuin kukaan tulee tolvasemaan etta "..sitten ois viisasta lahtea pois ja pitaa vaikka loppuelaman kestavaa taukoa jos ei kesta menoa taalla ja plaaplaaplaa.."...niin semmonen muistutus etta jokaisen nimimerkin takana on ihminen. Jolla on tunteet.

Mietipa sita.
 
Softy
..tiiatko mita...mua etoo nyt ihan oikeesti olla taalla. Tanne on jostain kumman syysta - koko palstalle ja tanne ketjuunkin - pesitytynyt loisimaan semmonen allo pahahenkisyys joka oikesti tuntuu ja minka aistii...

Ei taalla ole enaa kivaa :(. Ja ma en tykkaa tammoisesta painostavasta tunnelmasta ollenkaan. Taalla puututaan asioihin niin rumalla tavalla, taalla mustamaalataan ja tolvaistaan ja ollaan tosi ilkeita.

Ja tiiatko kun se oikeesti sattuu. Sattuu!

Joo, ennen kuin kukaan tulee tolvasemaan etta "..sitten ois viisasta lahtea pois ja pitaa vaikka loppuelaman kestavaa taukoa jos ei kesta menoa taalla ja plaaplaaplaa.."...niin semmonen muistutus etta jokaisen nimimerkin takana on ihminen. Jolla on tunteet.

Mietipa sita.
Niih :unsure:
 
vierailija
..tiiatko mita...mua etoo nyt ihan oikeesti olla taalla. Tanne on jostain kumman syysta - koko palstalle ja tanne ketjuunkin - pesitytynyt loisimaan semmonen allo pahahenkisyys joka oikesti tuntuu ja minka aistii...

Ei taalla ole enaa kivaa :(. Ja ma en tykkaa tammoisesta painostavasta tunnelmasta ollenkaan. Taalla puututaan asioihin niin rumalla tavalla, taalla mustamaalataan ja tolvaistaan ja ollaan tosi ilkeita.

Ja tiiatko kun se oikeesti sattuu. Sattuu!

Joo, ennen kuin kukaan tulee tolvasemaan etta "..sitten ois viisasta lahtea pois ja pitaa vaikka loppuelaman kestavaa taukoa jos ei kesta menoa taalla ja plaaplaaplaa.."...niin semmonen muistutus etta jokaisen nimimerkin takana on ihminen. Jolla on tunteet.

Mietipa sita.

Täällä julkisella palstalla meno on vielä suhtkoht inhimillistä mutta taustalla käytävä keskustelu on vielä monin verroin rankempaa.
 
..tiiatko mita...mua etoo nyt ihan oikeesti olla taalla. Tanne on jostain kumman syysta - koko palstalle ja tanne ketjuunkin - pesitytynyt loisimaan semmonen allo pahahenkisyys joka oikesti tuntuu ja minka aistii...

Ei taalla ole enaa kivaa :(. Ja ma en tykkaa tammoisesta painostavasta tunnelmasta ollenkaan. Taalla puututaan asioihin niin rumalla tavalla, taalla mustamaalataan ja tolvaistaan ja ollaan tosi ilkeita.

Ja tiiatko kun se oikeesti sattuu. Sattuu!

Joo, ennen kuin kukaan tulee tolvasemaan etta "..sitten ois viisasta lahtea pois ja pitaa vaikka loppuelaman kestavaa taukoa jos ei kesta menoa taalla ja plaaplaaplaa.."...niin semmonen muistutus etta jokaisen nimimerkin takana on ihminen. Jolla on tunteet.

Mietipa sita.
Just palasin nurkkabaarista...
Viimeisin asia jonka koskaan tahdon lukea on juuri lukemani.

Kaikista mahdollisista tai mahdottomista se on ollut routamisu joka on positiivisuudellaan onnistunut pelastamaan pahastikin perseelleen menneen päivän... ööh tai viikon.

Älä neitokainen luovuta ainakaan niiden vuoksi jotka eivät sitä ansaitse.

Luovuta mielummin sen vuoksi, että et enää jaksa Asiankannattajan vonkausviestejä joista ensimmäiset sata lähtee... ööh ehkä kohta.
 
Just palasin nurkkabaarista...
Viimeisin asia jonka koskaan tahdon lukea on juuri lukemani.

Kaikista mahdollisista tai mahdottomista se on ollut routamisu joka on positiivisuudellaan onnistunut pelastamaan pahastikin perseelleen menneen päivän... ööh tai viikon.

Älä neitokainen luovuta ainakaan niiden vuoksi jotka eivät sitä ansaitse.

Luovuta mielummin sen vuoksi, että et enää jaksa Asiankannattajan vonkausviestejä joista ensimmäiset sata lähtee... ööh ehkä kohta.
Sa oot kylla yks...*porrotan paakkoses sekaisin*

Mikas on olotila ja vointi? Kuumetta? Sarkya? Jaa...ilmeisestikaan ei enaa ainakaan kovin pahasti kun oot jaksanut kayda nurkkiksessa nessuas nayttamassa...

En tajuu, enka haluu tajuu nyt enaa yhtaan mistaan mitaan. En voi kuin ihmetella etta mika vittu - anteeksanteeks!! - taalla vakea vaivaa? Ma oon pitkin paivaa oksentanut kaikesta tasta sonnasta mita... Jep, olkoon.

Mutta kovasti pistaa mietityttamaan...olemiset.
 
vierailija
Sa oot kylla yks...*porrotan paakkoses sekaisin*

Mikas on olotila ja vointi? Kuumetta? Sarkya? Jaa...ilmeisestikaan ei enaa ainakaan kovin pahasti kun oot jaksanut kayda nurkkiksessa nessuas nayttamassa...

En tajuu, enka haluu tajuu nyt enaa yhtaan mistaan mitaan. En voi kuin ihmetella etta mika vittu - anteeksanteeks!! - taalla vakea vaivaa? Ma oon pitkin paivaa oksentanut kaikesta tasta sonnasta mita... Jep, olkoon.

Mutta kovasti pistaa mietityttamaan...olemiset.
Mun mielestä tää on menny ihan sairaaksi ja koko ketjun vois hyvin antaa vaieta kuoliaaksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ei täällä kyllä ikinä ennen oo tällaista ollut.

Eikä tule olemaankaan! Pakkohan tän on ohi mennä. Eiks?

Mut mun pitää unille. Mies pitää kuskata kasiksi sairaalaan. Ja hakea sit joskus. Ja sitä ennen jokunen lapsonen sieltä sun täältä. Työntäyteinen päivä edessä.

Illanjatkoja ja kauniita unia sit ku sänkyyn menette ja halaukset kaikille pahanmielisille. :love:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä