vierailija
no voi hitsin hitsi, just menin poistamaan tilini sieltä twoosta
siellä sentään olis nähny mimmoselta sutturalta vonkaa
no voi hitsin hitsi, just menin poistamaan tilini sieltä twoosta
siellä sentään olis nähny mimmoselta sutturalta vonkaa
Niinpä. Mä en jaksa monta kertaa kyykätä. Liian tylsää.Mulla on toi kuukauden haaste meneillään. Kun alkoi sadan kyykyn päivät, totesin että tää on ihan pöljää ja vaihdoin vähempiin ja nappasin puntit käsiin.
Mitään järkeä hytkyä siinä ylösalas kun kuuluu naksnaks polvista ja rohisee ja paukkuu.
Mä en mun kipeellä lonkalla edes suostu moiseen.Niinpä. Mä en jaksa monta kertaa kyykätä. Liian tylsää.
Ai sekin vielä. Mulla on myös lonkassa kipua.Mä en mun kipeellä lonkalla edes suostu moiseen.
Jalkaprässi helpottaa lonkkakipuilua, hassu juttu. En olisi itse uskonut.Ai sekin vielä. Mulla on myös lonkassa kipua.
Pidetään mielessä.Jalkaprässi helpottaa lonkkakipuilua, hassu juttu. En olisi itse uskonut.
Ja se prässi, jossa nostetaan painoja ylöspäinPidetään mielessä.
Jos moinen ois kotona niin tietysti!Tee mieluummin jalkaprässillä hommia.
Olis muutama laite, jotka haluaisin kotiin. Oma punttisJos moinen ois kotona niin tietysti!
Punttikselle saakka en oo vielä ehtinyt.
TiedänJa se prässi, jossa nostetaan painoja ylöspäin
Mä haluaisin ton jalkaprässin lisäksi sen, missä vedetään istualtaan alaspäin. Ylätalja, valisti mies.Olis muutama laite, jotka haluaisin kotiin. Oma punttis
Jees, jalkaprässi ja ylätalja, ihan parhaat. Käsipainoja ja penkki. Puolapuut.Mä haluaisin ton jalkaprässin lisäksi sen, missä vedetään istualtaan alaspäin. Ylätalja, valisti mies.
Soutulaite vois vielä kelvata noiden lisäksi. Ja ihan vaan sellainen tanko mis voi riippua.Jees, jalkaprässi ja ylätalja, ihan parhaat. Käsipainoja ja penkki. Puolapuut.
Mullapa on tankoSoutulaite vois vielä kelvata noiden lisäksi. Ja ihan vaan sellainen tanko mis voi riippua.
Mulla on painoja! Tai siis mieshän ne hankki.Mullapa on tanko
Melko suppea treeni sulla.Minulla on tällainen treeni. Tuossa kun pyöräyttää pari varvia, niin hiki on!
Nykyään tikkaan kuin käki tolpan päässä. Kyllä noissa jokaisessa pisteessä voi tehdä erilaisia liikkeitä.Melko suppea treeni sulla.
Täältä sais ilmatteeksi hyvän kuntokeskuksen jossa jalkapainot, käsille ne sivusta vedettävät tuohon rinnan eteen, työntötanko suoraan eteen ja ylätalja. Painot 5 - 80kg.Jees, jalkaprässi ja ylätalja, ihan parhaat. Käsipainoja ja penkki. Puolapuut.
Ai, kiitos kauniista ajatuksesta.Täältä sais ilmatteeksi hyvän kuntokeskuksen jossa jalkapainot, käsille ne sivusta vedettävät tuohon rinnan eteen, työntötanko suoraan eteen ja ylätalja. Painot 5 - 80kg.
Ainut pikku miinus että kaikki pultit ja mutterit hävisi muutossa
Näkkyyhän tuossa lukevan epek lopussa.Epek ja Ruutis, voitteko kirjoitella omana ittenänne?