Ei asuta yhdessä. Vielä!
Ei asuta yhdessä. Vielä!
Ei kun lähibaarin sijaan painut majurille.En mene.
Nyt mua ei saa mikään liikkeelle. Paitsi lähibaari ehkä.
On asioita jotka mä tiedän.Ei jaksa keravalle asti.
Epäiletkö ns. sisäpiiriä?Nyt jumalauta kärähti Elenalta virtapiiri. Sain tänään kuulla että mulla olis yhden palstalaismiehen kanssa jotain meneillään ja toisen ihmisen selän takana ja tuonpa tämän nyt tähän kaikille selväksi että ei tasantarkkaan ole!
Minä rakastuin aivan toiseen palstalaiseen jonka kanssa juttu päättyi mutta ei todellakaan sen takia että olisin rakastunut/ihastunut/tykästynyt johonkin toiseen tai kolmanteen. Sille vitun narsistiselle käärmeelle tai käärmeille sanoisin tämän: Eiköhän se elämä tule vielä sinutkin/teidät kouluttamaan ja takas antamaan samalla mitalla saatanan sairaat paskat!
Tekis mieli jättää jäähyväislahjana poliisitutkinto nettikiusaamisesta ja taidankin sen tehä! Kiitti niin vitusti siitä että olet/olette olemassa ja satuttamassa ihmisiä, mahtaa olla oma elämä tunneköyhää kun voi ja jaksaa tällasta oksettavaa sontaa suoltaa toisista! Hyi hitto miten oksettavaa touhua. Hävetkää jos osaatte!
Niin ja kyllä sen verran voin sanoa että siitä kuka tätä paskaa levittää on jo haju muillakin kuin mulla!
vitunko väliä ketä mä epäilen??? eiköhän syyllinen/syylliset itse tiedä kuka/keitä on.Epäiletkö ns. sisäpiiriä?
Kyllä me muutki halutaan tietää että ketkä täällä oikein häröilee. Että osataan sitten varoa sitä/niitä.vitunko väliä ketä mä epäilen??? eiköhän syyllinen/syylliset itse tiedä kuka/keitä on.
Kerrotaan privana.Kyllä me muutki halutaan tietää että ketkä täällä oikein häröilee. Että osataan sitten varoa sitä/niitä.
niin minäkin mutta mitään nimiä en sano ennenkuin tiedän varmaksi mitään koska en halua myöskään sortua samaan mitä tää ihminen tai ihmiset nyt tekee! En syytä sellasta joka on syytön.Kyllä me muutki halutaan tietää että ketkä täällä oikein häröilee. Että osataan sitten varoa sitä/niitä.
No hyvä että sulla ei oo vielä todisteita m... niitä vastaan.niin minäkin mutta mitään nimiä en sano ennenkuin tiedän varmaksi mitään koska en halua myöskään sortua samaan mitä tää ihminen tai ihmiset nyt tekee! En syytä sellasta joka on syytön.
Ja tää sit vasta älytöntä on. Lietsoa toisten erimielisyyksiä jotta saisi lukemastaan suurimman mahdollisen viiihdearvon.No hyvä että sulla ei oo vielä todisteita m... niitä vastaan.
Nykyaika ihmisii riivaa, ennenvanhaan kaikki oli paremminSiis mikä ihme ihmisiä riivaa?
ne on kaikki riivattuja...käyneet vissiin nukkumassa amityvillen talossa yönsä..prklSiis mikä ihme ihmisiä riivaa?
Luulin, että Softi käy Majurin luona nukkumassa, mutta olin siinäkin väärässäne on kaikki riivattuja...käyneet vissiin nukkumassa amityvillen talossa yönsä..prkl
Mikä son?ne on kaikki riivattuja...käyneet vissiin nukkumassa amityvillen talossa yönsä..prkl
Täh?[/QUOTE][QUOTE="vierailija, post: 31528894"...
Eikhän Softi menis tuollaista köntsää levittämäänkään.
kummitustaloMikä son?
Juttuja Ellun yksityis ja palstaelämstä.[/QUOTE]Täh?