The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
En mene. :D
Nyt mua ei saa mikään liikkeelle. Paitsi lähibaari ehkä.
Ei kun lähibaarin sijaan painut majurille.

Ittellä omalääkitys alkaa toimia sillai, että nurkkabaari kutsuu just nyt.
Ja jos mulla ääni riittää niin mikään ei ole hauskempaa kuin karaåkessa laulaa "mannet" suohon.

Tapani mukaan mulla ei käy hyvä tuuri joten palaan nukkumaluukkuun yksin joskus valomerkin jälkeen.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Ei jaksa keravalle asti.
On asioita jotka mä tiedän.
Niihin kuuluu se, että minä en ole unelmiesi mies.
Siitä huolimatta lampun ruuvaaminen kattoon onnistuu pyrkimättä pöksyihisi jos vain pyydät ja keität ne perhanan kaffit.
Joku Kerava taas on sinulle puolen tunnin junamatkan päässä eikä semmoinen käy edes tekosyyksi.

Nyt painun nurkkabaariin.
Paheksukaa minkä ehditte.
 
vierailija
Nyt jumalauta kärähti Elenalta virtapiiri. Sain tänään kuulla että mulla olis yhden palstalaismiehen kanssa jotain meneillään ja toisen ihmisen selän takana ja tuonpa tämän nyt tähän kaikille selväksi että ei tasantarkkaan ole!

Minä rakastuin aivan toiseen palstalaiseen jonka kanssa juttu päättyi mutta ei todellakaan sen takia että olisin rakastunut/ihastunut/tykästynyt johonkin toiseen tai kolmanteen. Sille vitun narsistiselle käärmeelle tai käärmeille sanoisin tämän: Eiköhän se elämä tule vielä sinutkin/teidät kouluttamaan ja takas antamaan samalla mitalla saatanan sairaat paskat!

Tekis mieli jättää jäähyväislahjana poliisitutkinto nettikiusaamisesta ja taidankin sen tehä! Kiitti niin vitusti siitä että olet/olette olemassa ja satuttamassa ihmisiä, mahtaa olla oma elämä tunneköyhää kun voi ja jaksaa tällasta oksettavaa sontaa suoltaa toisista! Hyi hitto miten oksettavaa touhua. Hävetkää jos osaatte!

Niin ja kyllä sen verran voin sanoa että siitä kuka tätä paskaa levittää on jo haju muillakin kuin mulla!
Epäiletkö ns. sisäpiiriä?
 
Mua ei edes kiinnosta. Siis kukapuhuu paskaa. Jos musta haluaa puhua niin senko puhuu.

Se joka tuntee olevansa vastuussa paskanpuhumisesta, taatusti katuu sitä sisimmässään vaikkei edes itselleen kehtaisi tunnustaa toimineensa väärin.

Mut mä haluan Krutin ja Päättömän takaisin! Ääääääääääää!
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Softy
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä