vierailija
Niin sun täytyy tehdä perässä? Säälittävää...Joo,on ihan pakko.Ei vissiin ole kielettyä.
Kertoo muuten muutkin mitä on syönnyt tai on syömässä.
Niin sun täytyy tehdä perässä? Säälittävää...Joo,on ihan pakko.Ei vissiin ole kielettyä.
Kertoo muuten muutkin mitä on syönnyt tai on syömässä.
kukahan tuo mahtaa olla?Mahtaako teistä enää kukaan tietää mitä on tehty ja kuka on tehnyt? Toivottavasti ainakin joku kertoi koko totuuden sille, jota koko keissi edes koski.
Hahaa, majuri lähti siihen siirtoelinyhdistyksen toimintaan, ei enää ehdi muuta? Taisi sittenkin tajuta, et vääriä lääkkeitä on käyttänyt, kun niistähän hän ei saanut tietoa, jos ei päässyt lukemaan täältä. Uskon, et joku kertoi, vaikkei kukaan teistä kuitenkaan. Kaikkihan eivät ikinä kirjoita mitään, ei koskaan minnekään. Enemmistö, tarkoitan.Mahtaako teistä enää kukaan tietää mitä on tehty ja kuka on tehnyt? Toivottavasti ainakin joku kertoi koko totuuden sille, jota koko keissi edes koski.
Hohjoijaa taas.Niin sun täytyy tehdä perässä? Säälittävää...
Ellu?kukahan tuo mahtaa olla?
https://kaksplus.fi/threads/jaeaekaapin-sisaeltoe.2505262/Mä juon sitä kaurajuomaa itse,mies ei juo.
Äläkä taas puutu siihen mitä minä juon tai syön.
Jättäkää mut näitten juttujen ulkopuolelle vaan ihan kokonaan...ei ''kinee'' kiitos sitte yhtään.Ellu?
Miten helvetissä sä kehtaat?Kiinnostavaa, mistähän niitä ohjeita olet saanut
Sä voisit pitää tietokoneesi kiinni.Ja aisuri voi pitää näppinsä erossa näistä viesteistä, Menee usein videolle...
Kato, olen siis oikeassa, et olet moderaattoriSä voisit pitää tietokoneesi kiinni.
Jos olisin niin sulla ei olis palstalle mitään asiaa.Kato, olen siis oikeassa, et olet moderaattori
En usko. Päästökauppoja hoiteli työkseen ja viihdytti itseään (ehkä samalla tuttujaan maailmalla, mistä tietää?) palstalla eikä koskaan katsonut linkkejä: niistähän olisi jäänyt jälki työkoneeseen.Kyllä minusta Krut on nyt ollut ajojahdin uhri.
Miksi hän ei sitten ikinä kertonut totuutta, vaan luikki mieluummin piiloon?Kyllä minusta Krut on nyt ollut ajojahdin uhri.
Sen vaimo oli täällä, ettekö huomanneet?Miksi hän ei sitten ikinä kertonut totuutta, vaan luikki mieluummin piiloon?
Tautitehtailuako tuo on, haluatko eläkkeelle? Ei muuten parane muuta kuin levolla se vaiva, mut ei kirurgi koskaan kieltäydy leikkaamasta. Nehän istuvat päivystyksessä valkkaamassa itselleen asiakkaita!Painu helvettiin.
ei ollu, eikä useimmat asiat täällä ole niinkun kuvittelet niitten olevan.Sen vaimo oli täällä, ettekö huomanneet?
Älä selitä. On paistanut läpi kauan aikaa.Jos olisin niin sulla ei olis palstalle mitään asiaa.
olihan, mut otti ne tekstit pois kun häippäsi. Siksi niitä ei löydy.ei ollu, eikä useimmat asiat täällä ole niinkun kuvittelet niitten olevan.
taas olis sähkövatkaimelle käyttöä.
Sinä taidat olla ainoa joka ei vieläkään tiedä koko totuutta.Jättäkää mut näitten juttujen ulkopuolelle vaan ihan kokonaan...ei ''kinee'' kiitos sitte yhtään.
...ja mikähän maaninen vaihe Paulalla taas mahtaa olla..nään oikein sieluni silmin kun tuo naisparka hakkaa näppäimistöään hikipäässä ja hiukset sekasin sekä paita väärinpäin näitä juttujaan tänne...rauhoitu hyvä ihminen ja anna toisten syömisten olla.
Ihan miten vaanSinä taidat olla ainoa joka ei vieläkään tiedä koko totuutta.
mulla on moraalinen velvollisuus näyttää kaikille (varmaan sadat katsoo nytkin) miten tautitehtailu toimii. Businessta sekin vaan on!Sinä taidat olla ainoa joka ei vieläkään tiedä koko totuutta.
Mitähän aineita noi sun käyttämäsi luomut oikein mahtaa olla kun niillä näköjään saa pään sekaisin paremmin kuin minä rankastikaan ryyppäämällä?No kun
Ota nyt ne lääkkees jo. Tuo sun maaninen käytös on todella huolestuttavaa jo.mulla on moraalinen velvollisuus näyttää kaikille (varmaan sadat katsoo nytkin) miten tautitehtailu toimii. Businessta sekin vaan on!
Lukiko kaikki? Käy tarkistamassa ensavussa: kirurgi ottaa vastaan ekana.Tautitehtailuako tuo on, haluatko eläkkeelle? Ei muuten parane muuta kuin levolla se vaiva, mut ei kirurgi koskaan kieltäydy leikkaamasta. Nehän istuvat päivystyksessä valkkaamassa itselleen asiakkaita!