Nuorison sanoin, ihan sama. Suuhun menee, nam. Kiitos.Kuin sää paistat munat? Yks puolisesti vai kakspuolisesti?
Nuorison sanoin, ihan sama. Suuhun menee, nam. Kiitos.Kuin sää paistat munat? Yks puolisesti vai kakspuolisesti?
Eli oot mun ja Pojan joukkueessa joten säästyt munasateeltaNuorison sanoin, ihan sama. Suuhun menee, nam. Kiitos.
I stand aloneEli oot mun ja Pojan joukkueessa joten säästyt munasateelta
shh shh nyt vaan, liity meihin ja saat ilmaiset munat...*sopottaa*I stand alone
Puolueettomuus ehkä parempi, säästyy sotkulta.
Perheyksikkömme tarvitsee 3 kpl per päivä, kotimaisia ja saisiko luomua, kiitos?shh shh nyt vaan, liity meihin ja saat ilmaiset munat...*sopottaa*
Munat paistetaan vain yhdeltä puolelta.Eli oot mun ja Pojan joukkueessa joten säästyt munasateelta
kertokaa tuolle terveisiä että koulutus ei ole vaikeaa vaan mahdotonta.Munat paistetaan vain yhdeltä puolelta.
Kuinka vaikeaa voi olla kouluttaa naista näin yksinkertaiseen asiaan?
Luultavasti mahdotontaMunat paistetaan vain yhdeltä puolelta.
Saat mitä vaan luomuna, kunhan liityt molemminpuolinpaistettuihinmuna-klubiimme...Perheyksikkömme tarvitsee 3 kpl per päivä, kotimaisia ja saisiko luomua, kiitos?
Hei sulle pyydettiin kertoon, että se on mahdotonta...enkä ees minä pyytänyt sitä kertoon vaan ihan toinen, mä olen katsos viaton tällä kertaa!!!Munat paistetaan vain yhdeltä puolelta.
Shhh kaadetaas sulle toinen tujaus sitä rommia vaan nyt. *kaataa*Minä syön kyllä munan keitettynä, sori. Syön vain valkuaisen. Joskus viikonloppuisin syön myös keltuaisen, ihan sen takia kun on viikonloppu
Mitenpäin muna rikotaan pannulle et pohjapuoli tulee alaspäin?Sellainen paistettu muna on kyllä hyvä spydärin kanssa. Ja munan saa paistaa vaan pohjapuolelta.
Millon se rommi alkaa vaikuttaa...sä oot kyllä ihan surkee klubijäsenSellainen paistettu muna on kyllä hyvä spydärin kanssa. Ja munan saa paistaa vaan pohjapuolelta.
Tattis, mukavasti lämmittää.Shhh kaadetaas sulle toinen tujaus sitä rommia vaan nyt. *kaataa*
Sumea logiikka auttaaMitenpäin muna rikotaan pannulle et pohjapuoli tulee alaspäin?
Naisen tulee aina kouluttaa miestä.Hei sulle pyydettiin kertoon, että se on mahdotonta...enkä ees minä pyytänyt sitä kertoon vaan ihan toinen, mä olen katsos viaton tällä kertaa!!!
Rakkauvesta se hevonenkin potkii.Asia jonka jokaisen naisen tai miks ei miehenkin tulisi muistaa on se, että hakkaamalla ei tykätä.
Jep, semmosta ei katella.Asia jonka jokaisen naisen tai miks ei miehenkin tulisi muistaa on se, että hakkaamalla ei tykätä.