The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ai perkele mun käsivarsi on vieläkin kipee & mustelmilla siitä hermoratatutkimuksesta eikä lääkäri oo vielä soittanut hoitopäätöksestä eikä tarkkaa tulosta.
Mulla on kaatumisen jäljiltä kylki vieläkin kipeä
Tekis mieli sanoa ruma sana koska seisominen sattuu, istuminen sattuu, yskiminen sattuu, niistäminen sattuu ja jokainen nukkuma-asentokin sattuu.
On mulla ennenkin murtunut kylkiluita mutta ei ne ole koskaan elämää tällai häirinneet.
 
vierailija
Mulla on kaatumisen jäljiltä kylki vieläkin kipeä
Tekis mieli sanoa ruma sana koska seisominen sattuu, istuminen sattuu, yskiminen sattuu, niistäminen sattuu ja jokainen nukkuma-asentokin sattuu.
On mulla ennenkin murtunut kylkiluita mutta ei ne ole koskaan elämää tällai häirinneet.
Älä missään nimessä ainakaan lääkärille mene sitä näyttämään.
 
Pitäisköhän mun kirjoittaa miehen käyttöopas naisille?

Aletaan ihan perusasioista kuten siitä, että vessapaperirulla laitetaan pidikkeeseen siten, että paperi tulee ylhäältä.
Ja että pyttipannu on ruokaa mutta munat paistetaan vain toiselta puolelta.
Ja että jos tossa on sukka niin sit on! Mies merkkaa reviirinsä sukilla. Jos ne loppuu niin mies vie ne itse pesukoneeseen tai ostaa uusia. Et sinä ole äiti tai pesukone.
Ja ehkä tärkein; jos mies kaikesta huolimatta on kanssasi niin se johtuu siitä, että mies tykkää sinusta. Ei tartte miettiä uskaltaako syödä palan suklaata. Tukan voi värjätä punaiseksi!

Ja sääntö nr 3. Miehellä on monituhatvuotinen saavutettu oikeus saunakaljaan! Yhdestä nalkuttaminen on nalkuttamista.
Jos mies ottaa kymmenen saunakaljaa niin se on sitten vaimon velvollisuus mainita asiasta. Aiheesta nalkuttamista ei lasketa nalkuttamiseksi.
Kananmunat paistetaan molemmilta puolilta, saatana.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä