Stocka palveli taas mut hyvin :-)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Milanna85

Tunnettu jäsen
14.02.2014
8 708
193
63
vaikka olin niin kiukkuinen aamulla. Ostin eilen Mehiläispesän valaisimen. Se olisi pitänyt olla messinkiä. Noh, uskomatonta avasin tänään sen ja se olikin hopea vaikka myyjän kanssa kävimme keskustelua läpi ehkä puol tuntia että viikonloppuna meidän pakko asentaa toisen samanlaisen valaisimen käyttävälle ja messinkiä pakko olla! Soitin melkein raivoissaan Stockalle koska tiedän ne toimitusajat jopa 8 vkoa ko valaisimelle. Sanoivat että ovat pian yhteydessä minuun taas kun se ei ollut varma onko heillä ko valaisin varastossa. No sain soiton noin 4t päästä ja nyt ne vaihtaa sen ja antavat 200,- eur lahjakortin, kun kerroin ettei se ole ensimmäistä kerta ja enää ikinä en tuu ostoksille teille, olisin mielummin kävellyt suoraan Artekille. Kuitenkin loppujen lopuksi palvelivat hyvin ja yllätys se oli että antoivat jopa lahjakortin....... On minullakin ongelmat I know :ROFLMAO: mutta kun meillä yks tilaisuus viikonloppuna siksi päätin saan tip top kuntoon asunnon. Näköjään viime aikoina mulla ei oo kun valaisin ongelmia, joko ostan ilman johtoja ne tai yritän itse asentaa ja leikkaan johtoon irti tai saan väärän ym...:devil: tiedän nämä on pienet ongelmat ja vaikka minulla on isommatkin ongelmat niin silti välillä noinkin pikku asiaa saa mut raivolle :ROFLMAO:. Mutta tulin vain sanomaan vaikka ne tekee virheitä välillä silti loppujen lopuksi asiakaspalvelu pelaa aina.

Hyvä kun sait oikean valaisimen.
Itse olen niin epäluuloinen tuollaisten värijuttujen kanssa, että pyydän myyjää avaamaan paketin heti maksaessani.
Vielä en ole saanut mutta huomenna vaihdan :-) ehkä kirjoitin väärin. No niinpä. Kun ottaa päähän sen verran kun kaikki valmiina ja aloitat asentaa sitten hups onkin väärä valaisin, mutta aiaa hoidossa ja mies kans sanoi että ens kerralla avaa pakeetin, kun sekin ei ole päivittäin täällä niin ei voi asentaa, nytkin lähdössä ehkä kuukaudeks pois jopa.

tenor.gif

Piti oikein googlettaa minkälaisesta lampusta on kyse. No jälleen kerran ruma tavara. Ei ole lainkaan mun makuun.

Sitä en ymmärrä, että miksi piti raivoissaan sinne soittaa. Miksi ei voi olla asiallinen? Ei siellä tahallaan ole tuota tehty. Nyt sitten tietysti seuraa sekava selitys, että ei Milanna oikeasti raivoissaan ollut. :rolleyes::rolleyes:

Piti oikein googlettaa minkälaisesta lampusta on kyse. No jälleen kerran ruma tavara. Ei ole lainkaan mun makuun.

Sitä en ymmärrä, että miksi piti raivoissaan sinne soittaa. Miksi ei voi olla asiallinen? Ei siellä tahallaan ole tuota tehty. Nyt sitten tietysti seuraa sekava selitys, että ei Milanna oikeasti raivoissaan ollut. :rolleyes::rolleyes:
Venakot nyt ovat sellaisia raivopäitä. Kulttuurinen juttu.

Raivoaminen ei tarkoita huutamista. Vaan korostetulla äänellä selittäminen, koska lyhyessä ajassa näitä virheitä on käynyt aika usein ja mulla ei ole aika hoitaa vain Stockmannin ostoksia. Jos olisin väärässä tai se olisi ollut ensimmäistä kerta niin tuskin pahoittelun takia olisin mitään saanut. Mutta kuitenkin loppujen lopuksi ne palvelivat minut hyvin ja tästä pakko plussan antaa jälleen kerran, siksi jään taas asiakkaaksi, kun heillä on kuitenkin aina löytyy sellaista mitä tarvitsen perusjutut kotiin ja lapsille.

Raivoaminen ei tarkoita huutamista. Vaan korostetulla äänellä selittäminen, koska lyhyessä ajassa näitä virheitä on käynyt aika usein ja mulla ei ole aika hoitaa vain Stockmannin ostoksia. Jos olisin väärässä tai se olisi ollut ensimmäistä kerta niin tuskin pahoittelun takia olisin mitään saanut. Mutta kuitenkin loppujen lopuksi ne palvelivat minut hyvin ja tästä pakko plussan antaa jälleen kerran, siksi jään taas asiakkaaksi, kun heillä on kuitenkin aina löytyy sellaista mitä tarvitsen perusjutut kotiin ja lapsille.
:poop::poop::poop:

Raivoaminen nimenomaan tarkoittaa järjetöntä öykkäämistä ja mesoamista. Ei järkevien puhumista vähän lujemmalla äänellä.

Huhhuh. Mistä aivojen (?) syövereistä nää sun juttusi oikein sikiävät? Jos tosiaan kaikki ostosjuttusi olisivat totta, ei siihen teidän pieneen kämppään mahtuisi enää ihmisiä lainkaan. Ja jos tosiaan teille on tulossa vieraita, et saa kämppää tiptopiksi jollain halvalla krääsällä, vaan ota hyvä ihminen ja siivoa!!! Tavarat oikeille paikoilleen, imuri, rätti ja luuttu heilumaan!

Sua ei Stockalla edes tunneta. Sorry.

Raivoaminen nimenomaan tarkoittaa järjetöntä öykkäämistä ja mesoamista. Ei järkevien puhumista vähän lujemmalla äänellä.
Ok :ROFLMAO: no sitten tein mä muuta kun raivosin. Hitto, jos venäläiselle sano että raivosin se voi tarkoittaa vaikka mitä muuta, enemmän kuitenkin korostetulla äänellä puhuminen, mutta oikein oikein raivoa en vitsi kenelle... Paitsi miehlle joskus ;-)

Huhhuh. Mistä aivojen (?) syövereistä nää sun juttusi oikein sikiävät? Jos tosiaan kaikki ostosjuttusi olisivat totta, ei siihen teidän pieneen kämppään mahtuisi enää ihmisiä lainkaan. Ja jos tosiaan teille on tulossa vieraita, et saa kämppää tiptopiksi jollain halvalla krääsällä, vaan ota hyvä ihminen ja siivoa!!! Tavarat oikeille paikoilleen, imuri, rätti ja luuttu heilumaan!

Sua ei Stockalla edes tunneta. Sorry.
:ROFLMAO: ai morjens taas!

Vittu näitä. Millanna tekee aina ketjun kun ostaa jotain. En kyllä usko, että ostaa, näyttää keksivän jutut, tai sitten se joku 70v mehicotohtori maksaa kaiken. Milanna ei itse noita maksa. Vaippafirma ei tuota mitään, nettikauppa meni puhin yms.

tänne voi kuka vaan kirjoitella mitä vaan...
mäkin voin tehdä aloituksen että ostin juuri kullatun porschen ja ensin myyjä meinasi antaa hopeoidun mutta huusin sille ja sain ferrarin kaupanpäälle. ja se uskoo kuka haluaa...:rolleyes:

On tää milanna niin tyhjä akka että säälittäis jos osais sääliä idiotismia :D

Koittaa täyttää kalvavaa oloa kuvitteellisilla onnen häivähdyksillä. Lisää ja lisää materiaa sillähän se yksinäisyys ja traumat unohtuu hetkeksi..

Rikkaan ongelmat ovat välillä hassuja. Olen alkanut itse huomaamaan samaa itsessäni, kun rahaa on kuin roskaa. Sitä valittaa aina aivan ihme jutuista ja rahalle on saatava sille kuuluvaa vastinetta.
Ei sitä köyhänä jaksanu juosta kaupoissa millon mistäki valittamassa.. oli tyytyväinen siihen jos ylipäätänsä sai jtn

Yhteistyössä