vaikka olin niin kiukkuinen aamulla. Ostin eilen Mehiläispesän valaisimen. Se olisi pitänyt olla messinkiä. Noh, uskomatonta avasin tänään sen ja se olikin hopea vaikka myyjän kanssa kävimme keskustelua läpi ehkä puol tuntia että viikonloppuna meidän pakko asentaa toisen samanlaisen valaisimen käyttävälle ja messinkiä pakko olla! Soitin melkein raivoissaan Stockalle koska tiedän ne toimitusajat jopa 8 vkoa ko valaisimelle. Sanoivat että ovat pian yhteydessä minuun taas kun se ei ollut varma onko heillä ko valaisin varastossa. No sain soiton noin 4t päästä ja nyt ne vaihtaa sen ja antavat 200,- eur lahjakortin, kun kerroin ettei se ole ensimmäistä kerta ja enää ikinä en tuu ostoksille teille, olisin mielummin kävellyt suoraan Artekille. Kuitenkin loppujen lopuksi palvelivat hyvin ja yllätys se oli että antoivat jopa lahjakortin....... On minullakin ongelmat I know
mutta kun meillä yks tilaisuus viikonloppuna siksi päätin saan tip top kuntoon asunnon. Näköjään viime aikoina mulla ei oo kun valaisin ongelmia, joko ostan ilman johtoja ne tai yritän itse asentaa ja leikkaan johtoon irti tai saan väärän ym...
tiedän nämä on pienet ongelmat ja vaikka minulla on isommatkin ongelmat niin silti välillä noinkin pikku asiaa saa mut raivolle
. Mutta tulin vain sanomaan vaikka ne tekee virheitä välillä silti loppujen lopuksi asiakaspalvelu pelaa aina.