Joo just tein ja otin kuvanki. Apteekin oma ja suoraan sanottuna yllätyin isosti siitä miten vahvan viivan antoi, odotin paljon haljumpaa tuolla testillä.Onkos @viipulainen tehny iltatestejä? Ootko onnistunu pimittää mieheltä tiedon vielä ?
Sulla oli kyl tosi vahvat, että oisko sit ollu aikainen keskenmeno tai on kai noita kiinnittymisiä eri asteisia tms. Sen takiahan testaamista ei suositella ennen menkkojen alkamispäivää ettei turhaan kemiallisesta innostu mut harva siihen pystyy mut taitaa olla yleisempää että kemiallisessa tulee noita tosi haaleita haamuja mitkä ei juuri vahvistu.Pakko laittaa tänne siitä mun testistä kun oli se kemiallinen ei sillä että haluisin ketään pelotella tai mitään muutakaan mutta kun just selailin kuvia niin itekkin tuli yllärinä kuinka vahvat viivat siitä tuli sillon ja tästä tein vielä kaks testiä joista toinen vielä vahvempi ja sitten lähti haalenee ja tosiaan se ihan eka testi oli sellanen super haamujen haamu katso liitettä 2892
Niin ja super paljon onnea @viipulainen sunkin plussaa oon täällä seurannut et koska tulee! Koskakohan voin siirtyä pois täältä vai pitääkö mun odotella kaikkien plussat että voin hyvillä mielin poistua
Siis mä kävin sillon gynellä eikä kohdussa ollut mitään eikä kohdunulkopuolella että se ihan todettiin kemiallisesti lääkärissä Sielläkin vielä testattiinSulla oli kyl tosi vahvat, että oisko sit ollu aikainen keskenmeno tai on kai noita kiinnittymisiä eri asteisia tms. Sen takiahan testaamista ei suositella ennen menkkojen alkamispäivää ettei turhaan kemiallisesta innostu mut harva siihen pystyy mut taitaa olla yleisempää että kemiallisessa tulee noita tosi haaleita haamuja mitkä ei juuri vahvistu.
On kyl kummallista. Mut monet lähteet kertoo että alkio kyllä kiinnittyy mut irtoaa ennen kuin ehtii kehittyä kliiniseksi. Ja hcg: n määrä kun on yksilöllinen nii se varmaan selittää sunkin tilanteen. Mut pääasia, että heti perään tärppäs kuitenkin uudestaanMut joo se ehkä sai kaiken tuntumaan vielä pahemmalta kun sain niin vahvat viivat sillon et onneks suurimmalla osalle ne tosi haaleet viivat osaa varotella mä kuulun johkin poikkeukseen kun sain kemiallisesta niin vahvat
Joo siis mullahan oli sillai et oli gyne varattu ja aikaa sit erisyistä ja sit sinä päivänä kun viiva haaleni oli se gyne ja se sieltä juuri näki että kohdussa ei ole mitään ollukkaan ja joku muukin (Oisko ollu limakalvo ) vastaa menkkojen alkamista ja tästä pari päivää niin vuoto alko et taidan vaan olla hyvä todiste sille et kemiallisesta voi myös saada vahvaa viivaa valitettavasti ja lääkärikin sanoi että selvä kemiallinen. mutta onneks nyt ihan oikea vauva kyydissäJoo näin mäkin olen ymmärtäny, että kemiallisissa ainakin useimmin viiva ei tahdo tummua tai jos tummuu, niin vain aavistuksen verran kunnes alkaa haalistua tai pysyy itsepäisesti vaan samassa. Ja sit tosi varhaiset keskenmenot on niitä joissa viiva innolla vahvistuu ja sitten puf, alkaa haalistua ja vuoto alkaa, tai sitten vuoto ehtii alkaa ensin mikä on selkeempi että varhain meni kesken. Alussahan ei oikein monesti voi sanoa varmuudella kumpi oli kyseessä jos vuoto alkaa itsellään.
Itse oon vaan tyytyväinen että ylipäätään yritystä on nyt kovasti päällä, kun mähän siis tosiaan olin jo varma että muhun on iskeny valuvika. Pelkkää plussaa tämä, kävi miten kävi.
Niin joo @Jasuuu mäkään en tiiä miten mä raaskisin tästä muka siirtyä jos homma etenee. Maanantai on mun kierron ihan vipo menkkojen alkamis päivä. Jos siitä selviän vielä voittajana, niin ehkä pitää käydä haistelemassa rajan toista puolta. Mähän en oo tän yrityksen aikana käyny kertaakaan ees kattomassa odotusketjuja. Ihan "vieras" maaperä siis taas.
Mut katotaanpa mikä meininki aamulla. Mieshän lähtee töihin vasta 12 aikaan päivällä, joten jos saan hyvää viivaa ja digiinki toivottua tulosta, ni joudun kiemurtelemaan naama peruslukemilla kunnes mies lähtee ja odottaa ilta 23 asti että on taas kotona. En voi kertoa sille ennen vuoroa, koska vaarallinen työ ympäristö, varmaan rikkois joko ittensä tai jonkun sivullisen.
Niimpä! Mullakin kun toi hcg tuntuu nousevan aika äkkiä niin kai se kemiallisessakin sitten vain harppas nopeasti ylös Mutta niinkun sanoit niin onneksi nyt ihan oikea raskaus meneillään <3On kyl kummallista. Mut monet lähteet kertoo että alkio kyllä kiinnittyy mut irtoaa ennen kuin ehtii kehittyä kliiniseksi. Ja hcg: n määrä kun on yksilöllinen nii se varmaan selittää sunkin tilanteen. Mut pääasia, että heti perään tärppäs kuitenkin uudestaan
Todella toivon että mullekin kävisi niin että heti perään tärppäisiViime kierrossa kun tuli sen verran selvä haamu tikkuun..Niimpä! Mullakin kun toi hcg tuntuu nousevan aika äkkiä niin kai se kemiallisessakin sitten vain harppas nopeasti ylös Mutta niinkun sanoit niin onneksi nyt ihan oikea raskaus meneillään <3
Mullehan se lääkäri sanoi että kemiallisen jälkeen on todella helppoa tulla raskaaksi kun useimmilla verilöyly on normaalia pahempi eli röörit puhdistuu oikein huolella ja näin mulla ainakin kävi! Eli sullakin on varmasti hyvät mahdollisuudet Ja kemiallisen jälkeen se kroppa perjaatteessa muistaa kuinka pitää toimia eli sekin parantaa mahdollisuuksia sitten tarvitaan enään hyvä kombo mikä on tarpeeksi vahva jäämään mukaanTodella toivon että mullekin kävisi niin että heti perään tärppäisiViime kierrossa kun tuli sen verran selvä haamu tikkuun..
Oho jännää. Itseasiassa mulla tuli vielä kp5 ja 6 rusehtavaa tuhrua eli jotain vanhoja jäämiä. No katsellaan..muuten vuoto oli aika samanlaista ku normaalistiMullehan se lääkäri sanoi että kemiallisen jälkeen on todella helppoa tulla raskaaksi kun useimmilla verilöyly on normaalia pahempi eli röörit puhdistuu oikein huolella ja näin mulla ainakin kävi! Eli sullakin on varmasti hyvät mahdollisuudet Ja kemiallisen jälkeen se kroppa perjaatteessa muistaa kuinka pitää toimia eli sekin parantaa mahdollisuuksia sitten tarvitaan enään hyvä kombo mikä on tarpeeksi vahva jäämään mukaan
Todella vähän mun mielestä puhutaan esim siitä että kuinka iso riski keskenmenolla on jos raskautua ensimmäisestä kierrosta esim pillereiden lopetuksen jälkeen. Mä olin neljäs lähipiirissä kelle niin kävi ensimmäisestä kierrosta ja sillon vasta ekan kerran kuulin että munasolut ovat hauraita ensimmäisen kk ehkäisyn jälkeen
Vastaan ny tähän, mutta siis poikkeus todella, surkiaahan tollanen on kokea. Mutta nyt onneksi pieni napakasti kyydissä.Mullehan se lääkäri sanoi että kemiallisen jälkeen on todella helppoa tulla raskaaksi kun useimmilla verilöyly on normaalia pahempi eli röörit puhdistuu oikein huolella ja näin mulla ainakin kävi! Eli sullakin on varmasti hyvät mahdollisuudet Ja kemiallisen jälkeen se kroppa perjaatteessa muistaa kuinka pitää toimia eli sekin parantaa mahdollisuuksia sitten tarvitaan enään hyvä kombo mikä on tarpeeksi vahva jäämään mukaan
Todella vähän mun mielestä puhutaan esim siitä että kuinka iso riski keskenmenolla on jos raskautua ensimmäisestä kierrosta esim pillereiden lopetuksen jälkeen. Mä olin neljäs lähipiirissä kelle niin kävi ensimmäisestä kierrosta ja sillon vasta ekan kerran kuulin että munasolut ovat hauraita ensimmäisen kk ehkäisyn jälkeen
Joo toivotaan tosiaan että olisi viimeinen ovuloimaton kierto..@Alinah92 , toivotaan että tämä oli nyt viimenen ovuloimaton kierto! Tsemppiä ja mukavaa leffareissua, tulee varmasti tarpeeseen!
@viipulainen, hurjasti onnea! Et kai sinä nyt poistu täältä jakamasta asiantuntemustasi?! Ihanan tunteikas mies sulla kyllä, täällä odotellaan kertomusta tämän uusimman raskauden aiheuttamasta tunnemyrskystä. Tsemppiä sulle hajujen kanssa!
@Jasuuu, ihania ultrakuulumisia sulla, mahtavaa!
Kp 8, ovistestit aloitettu, ei minkäänlaista viivaa näkyvillä. Uskomattoman huonoa tuuria, että meillä on taas yövieras tod.näk oviksen aikaan!! Mun sisko täällä kp 13-18. Viimeks olin ite reissussa, sitä edellisellä oli appivanhemmat yökylässä ja sitä ennen meillä juhlat ja niden aikaan viikon verran yövieraita.. Nyt täytyy kyllä rueta tarkemmin kalenteria katsomaan ja merkkaamaan, millon ei yövieraita. Toisaalta, jos edellinen kierto ei olis ollu yllärilyhyt, niin oviskaan ei olis siskoni vierailun aikana, joten eipä näitä ihan täysin voi ennakoida.
Oo ihanaa <3 paljon onnea ja sit heti kertoo miehen reaktio kun oot kertonu@Jasuuu kyllä maar tein. Apteekin oma anto viivaa joten tein digin vaikka aattelin etten aamulirusta siihen ehkä saakkaan mitään.
Kiitos!Oo ihanaa <3 paljon onnea ja sit heti kertoo miehen reaktio kun oot kertonu