Toivottavasti saan kortin säilöön. Aattelin että jos tää nätisti etenee, niin koostan odotuskirjasen tyylillä, leikkaa liimaa askartele. Sinne tuo myös mukaan ekalle sivulle.Ihana idea tuo kortti!
Mä oon juonu 1-2 kuppia tuota clipperiä. Ja tilkan punaviiniä
Tuli tuosta viipulaisen ”raskaana 1-2” testistä mieleen et hauskaa miten en ekaa kertaa raskaana ollessa yhtään ymmärtänyt mitä toi tarkoittaa. Olin ihan pihalla mun kuukautiskierrosta, saatika jostain ovulaatiosta Ilmankos menin varhaisultraan iiihan liian aikaisin. Sunnuntaina. Mehiläiseen. Hah! Se oli halpaa se.
Vielä 4h että mies pääsee töistä ja sit matkaan kuluva aika ja se kun herra painuu instana suihkuun ja lojuu siellä ainakin 20min. Vikat hetket kuluu hitaimmin.
Ja joo, mäkin esikoisesta olin sentään perillä mun kierron pituudesta, mutta en mä niinkään tienny millon ovuloin, oletin että jossain puolessa välissä aina, mutta aika varmasti jo silloin oli vaihtelua. Ekan ja ainoan raskaustestinki tein vasta menkat oli 5vrk myöhässä. Ja neuvolaan uskalsin soittaa vasta rv7+jotain. Mua pelotti niin paljon että joku paha karma tulee ja menee kesken jos hätiköin. No ei tarvinnu kauaa sit onneks oottaa et pääs ekaan ultraan.
Nytki aion kyllä oottaa koko ens viikon ennen ku soitan mun neuvola tädille. Se on kyl ihana, ollu mulla esikoisen syntymästä saakka ja kuopuksesta ku painelin sinne ekaan neuvolaan, niin juos aulaan ihan fiiliksissä halaamaan ja onnittelemaan.
Ei me varmaan taaskaan tehä muuta ku syötetään nopeesti ne alkutiedot ja höpötetään puuta heinää loppu aika.