Toiveena vauva 2017-2018

Ihana idea tuo kortti!

Mä oon juonu 1-2 kuppia tuota clipperiä. Ja tilkan punaviiniä :)

Tuli tuosta viipulaisen ”raskaana 1-2” testistä mieleen et hauskaa miten en ekaa kertaa raskaana ollessa yhtään ymmärtänyt mitä toi tarkoittaa. Olin ihan pihalla mun kuukautiskierrosta, saatika jostain ovulaatiosta :ROFLMAO: Ilmankos menin varhaisultraan iiihan liian aikaisin. Sunnuntaina. Mehiläiseen. Hah! Se oli halpaa se.
Toivottavasti saan kortin säilöön. Aattelin että jos tää nätisti etenee, niin koostan odotuskirjasen tyylillä, leikkaa liimaa askartele. Sinne tuo myös mukaan ekalle sivulle.:X3:
Vielä 4h että mies pääsee töistä ja sit matkaan kuluva aika ja se kun herra painuu instana suihkuun ja lojuu siellä ainakin 20min.:ROFLMAO: Vikat hetket kuluu hitaimmin.:D

Ja joo, mäkin esikoisesta olin sentään perillä mun kierron pituudesta, mutta en mä niinkään tienny millon ovuloin, oletin että jossain puolessa välissä aina, mutta aika varmasti jo silloin oli vaihtelua.:giggle: Ekan ja ainoan raskaustestinki tein vasta menkat oli 5vrk myöhässä.:LOL: Ja neuvolaan uskalsin soittaa vasta rv7+jotain.:ROFLMAO::ROFLMAO: Mua pelotti niin paljon että joku paha karma tulee ja menee kesken jos hätiköin.:whistle::LOL: No ei tarvinnu kauaa sit onneks oottaa et pääs ekaan ultraan.:D
Nytki aion kyllä oottaa koko ens viikon ennen ku soitan mun neuvola tädille. Se on kyl ihana, ollu mulla esikoisen syntymästä saakka ja kuopuksesta ku painelin sinne ekaan neuvolaan, niin juos aulaan ihan fiiliksissä halaamaan ja onnittelemaan.:ROFLMAO:
Ei me varmaan taaskaan tehä muuta ku syötetään nopeesti ne alkutiedot ja höpötetään puuta heinää loppu aika.:D
 
Joo varmaankin voisi. Pitää nyt kuulostella tää viikonloppu (varmaan kaikkein kriittisimmät päivät) ja sit tuun huhuilee lokiksia toiselle puolelle.:love:
Mua edelleen huvittaa et oon TAAS lokakuisissa, kolmas kerta.:LOL: Oon nyt siis osallisena lokikset 09, lokikset 15 ja nyt ois lokikset 18.:D
Siellä nähdään :love: Tällä hetkellä levitellään toistemme turvotusvatsakuvia ryhmän puolella :ROFLMAO::ROFLMAO: Kaikilla kunnon pömppövatsa. Jouduin itsekin tilaamaan jotkut farkkulegginssi-mammahousut kun ei vanhat housut mene enää kiinni/puristaa mahasta aivan jäätävästi. o_O
 
Siellä nähdään :love: Tällä hetkellä levitellään toistemme turvotusvatsakuvia ryhmän puolella :ROFLMAO::ROFLMAO: Kaikilla kunnon pömppövatsa. Jouduin itsekin tilaamaan jotkut farkkulegginssi-mammahousut kun ei vanhat housut mene enää kiinni/puristaa mahasta aivan jäätävästi. o_O
Haha, sama kohtalo täällä, alkaa selkeesti aina vaan aiemmin tää pöhötys. Kolmannesta alko ahistaa vanhat housut rv7 mutta nyt tuntuu ettei alavatsa anna periksi enään. Käytiin kuopuksen kanssa suihkussa ja joo, aivan kamala turvotus pallo koko alavatsa. Onneks vähän tasaantuu ennen ku se oikea maha pallo alkaa tulla esiin. Tai toivon ainaki.:LOL: mut nähdään siellä varmaan viimistään tiistaina. Saatan tehä sillon vielä yhen testin, pitäis olla siihen mennessä hyvät viivat mikäli homma etenee toivotusti.:)
 
  • Tykkää
Reactions: mukipukipuu
@Wintersun tuntuu nyt tosiaan olevan noin lyhyitä kiertoja vaikka en varmaksi osaa sanoa kun ei ole kunnollista vuotoa ollut. Nuo kaks edellistä oli pelkästään ruskeaa tuhrua. Tällä kertaa tuli kirkasta vähäsen, ei ole kyllä aamupäivän jälkeen tullu enempää. Nyt on vaan turvotus päällänsä. Taitaa olla kroppa vielä sekaisin. Aikaisemmin ollut kierto kellon tarkkaan 28pv. Imetän siis edelleen tota nyt 11kk ikäistä nuorempaa kerran tai kaks päivässä.. jos ei tuu nyt kunnollista vuotoa niin teen Digin ens viikon loppupuolella varmuuden vuoksi.
 
Jahas, tässä vähän tyhjää / viivanpaikkatestiä muillekin tiirailtavaks. Koitin epätoivosesti saada miestä näkemään näissä jotain mut kuulemma on vaan toiveviiva :love: no, parempi toivekin ku ei mitään! Ylempi aamunen Sofi, alempi illan raskauskeijun onestep. Ihan ylimmät ovistestejä. Valitettavasti :LOL:

Hauskaa ku jännään täällä @viipulainen miehen reaktiota :D7C4876CA-B25A-4CF4-8F05-39B5113D529B.jpeg
 
Jahas, tässä vähän tyhjää / viivanpaikkatestiä muillekin tiirailtavaks. Koitin epätoivosesti saada miestä näkemään näissä jotain mut kuulemma on vaan toiveviiva :love: no, parempi toivekin ku ei mitään! Ylempi aamunen Sofi, alempi illan raskauskeijun onestep. Ihan ylimmät ovistestejä. Valitettavasti :LOL:

Hauskaa ku jännään täällä @viipulainen miehen reaktiota :Dkatso liitettä 2895
Mä nään kyllä alemmassa jotain :whistle:
 
Ovisplussa kaks päivää sitten, oletan oviksen tapahtuneen eilen kun oli vielä kovat kivut ja tänään aamulla ei oikeastaan mitään mutta nyt kuitenkin ollut taas alaselkäjomotusta illalla. Aamulla lämpö 36,7 eli hieman koholla ja tästä päättelin että ovis meni siis. Mutta nyt nää kivut taas hämää.
 
Jahas, tässä vähän tyhjää / viivanpaikkatestiä muillekin tiirailtavaks. Koitin epätoivosesti saada miestä näkemään näissä jotain mut kuulemma on vaan toiveviiva :love: no, parempi toivekin ku ei mitään! Ylempi aamunen Sofi, alempi illan raskauskeijun onestep. Ihan ylimmät ovistestejä. Valitettavasti :LOL:

Hauskaa ku jännään täällä @viipulainen miehen reaktiota :Dkatso liitettä 2895
Mäkin erotan kyllä jotain alemmasta. :)
 
@Wintersun tuntuu nyt tosiaan olevan noin lyhyitä kiertoja vaikka en varmaksi osaa sanoa kun ei ole kunnollista vuotoa ollut. Nuo kaks edellistä oli pelkästään ruskeaa tuhrua. Tällä kertaa tuli kirkasta vähäsen, ei ole kyllä aamupäivän jälkeen tullu enempää. Nyt on vaan turvotus päällänsä. Taitaa olla kroppa vielä sekaisin. Aikaisemmin ollut kierto kellon tarkkaan 28pv. Imetän siis edelleen tota nyt 11kk ikäistä nuorempaa kerran tai kaks päivässä.. jos ei tuu nyt kunnollista vuotoa niin teen Digin ens viikon loppupuolella varmuuden vuoksi.
Turhan lyhyet kierrot voi muuten johtua nekin ovuloimattomuudesta. Useammin kai kierto venyy, mutta kun sullakin on vielä imetys mukana kuviossa, niin ehkä kroppa keulii ilman ovulointia noilla lyhyillä kierroilla. Kunpa tasaantuisivat pidemmiksi pian.

Ja huuu...mies on kotona n.22.30. :D sit sen kotirutiinit eli vuodatus kamalasta työpäivästä ja suihku, joten pääsen kertoo ehkä aikasintaan 23.30.:LOL: Mut toivotaan että kun saa vuodatettua kaiken kuran pois eka työviikon jäljiltä (puhumme työpaikasta siis suoraan sanottuna paskaa..tai oikeammin konsernin toimintamalleista, ei kenestäkään ihmisestä:ROFLMAO:) niin sit iloiset uutiset tuntuis entistä paremmilta. Tiätteks.:D Vähän niinku pohjalta huipulle muutamassa sekunnissa. :LOL:
 
Jahas, tässä vähän tyhjää / viivanpaikkatestiä muillekin tiirailtavaks. Koitin epätoivosesti saada miestä näkemään näissä jotain mut kuulemma on vaan toiveviiva :love: no, parempi toivekin ku ei mitään! Ylempi aamunen Sofi, alempi illan raskauskeijun onestep. Ihan ylimmät ovistestejä. Valitettavasti :LOL:

Hauskaa ku jännään täällä @viipulainen miehen reaktiota :Dkatso liitettä 2895
Ja hei niin nään minäki:)
 
Mietin vaan jos ovis ei ollutkaan eilen vaan vasta tänään tai tulossa. äh, edellisessä kierrossa vuoto myöhässä kaksi päivää, tikutin silloinkin oviksen.
Niin tuo on toki vähän kinkkinen jos ei tunne sitä ovulaation tapahtumista selkeästi vaikkapa kovana kipupiikkinä. Mut jos ei tärppi käy, niin sit ku vuoto alkaa niin pystynee jo vähän ynnäämään sitä omaa luteaalivaihetta. Vaikeeta kun ei voi niin tarlasti sanoa. Ovisplussahan antaa sen marginaalin, että plussasta ovikseen menee n.12-48h eli yleensä viimeistään 2vrk sisään sen pitäis tulla kun plussan saa testiin.
 
Niin tuo on toki vähän kinkkinen jos ei tunne sitä ovulaation tapahtumista selkeästi vaikkapa kovana kipupiikkinä. Mut jos ei tärppi käy, niin sit ku vuoto alkaa niin pystynee jo vähän ynnäämään sitä omaa luteaalivaihetta. Vaikeeta kun ei voi niin tarlasti sanoa. Ovisplussahan antaa sen marginaalin, että plussasta ovikseen menee n.12-48h eli yleensä viimeistään 2vrk sisään sen pitäis tulla kun plussan saa testiin.
Hitsi kun oon yhen ainoa kerran tuntenu sen kipupiikin ja se oli viimeksi kun sitten plussasinkin ja talletus tapahtui siis tunti ennen tätä kipupiikkiä.
 
Olen jonkin aikaa seurannut tätä forumia ja nyt ajattelin liittyä tänne, sillä tänään piti menkkojen alkaa, mutta sen sijaan plussasinkin! :) Tämä kaikki on minulle ja miehelleni kovin uutta ja toivomme nyt parasta, että pikkuinen pysyy matkassa mukana ja kaikki menee hyvin <3

Plussatuulia kaikille! :)
 
Noniin, nyt on kerrottu.:D

Odotin siis siihen perus tilanteeseen, että mies pyytää mukaan keittiöön kun ottaa ruokaa. Mulla oli kortti testeineen kaapissa, josta aina pyytää antamaan millon mitäkin. Miten niin ennalta arvattava kaveri?:LOL:
No siinä kun kaivoin pyytämäänsä, alkoi mies vihjata että voisinko hakea tien toiselta puolen limua. Sanoin että " nyt ei onnistu ja vetoan tähän" ja ojensin kortin. Siinä se pyöri ja yritti ymmärtää tätä kertakaikkisen arvoituksellista vihjettä kortin päällä "hetkinen, siis...eiku..eiku hetkinen" jouduin käskemään avaamaan sen kortin ja kattomaan sisään.:LOL::LOL:
Siinä se sit katsoi ja "siis..oikeesti? Mut..miten..siis, ihan oikeesti oikeesti?!"

Ja tadaa...mies luuli että se digin 1-2 tarkotti vauvojen lukumäärää.:giggle::ROFLMAO:

Kysyi että millon tein testin ja ei tajunnu miten pysyin ihan pokkana kun se heräsi. Sit kyseli että onko mulla ollu oireita ja sit kun luettelin niin alko silläki raksuttaa. Mainitsin myös epäilyttävänä oireena suuren tuohtumukseni siitä että antoi kissalle metukkaa. Ei kuulu mun tapoihin alkaa tollasesta pahoittamaan mieltä:LOL:
Siihen mies totesi "aivan, joo..ei hitto, nythän mun pitää muistaa antaa ymmärrystä sun mielen heittelyille taas.":D:X3:
Sitten se tossa vähän itkeskeli ja fiilisteli siinä että ku tulis se tyttö. No toivomma, vaikka poika ois kuulema aivan huippu juttu myös.:LOL:
Luvassa/odotettavissa vielä enemmän itkuja kun tuo alkaa tokeentua alku hämmennyksestä. :giggle:
Kauheesti sen tarvii kuulema nyt heti alkaa hoitaa juttuja. En kyl keksi että mitä juttuja, mut tää on tätä miesten osallistumista taas mistä mä en oo aivan jyvällä aina.:LOL:
 
Hauska toi sun mies @viipulainen

Mulla on aamulämpö edelleen ylhäällä. Yllättävän korkealle nousee oviksen jälkeen, kun yli 37 jyllää. Mittaan alapäästä.

Miehelle tuli eilen joku tarve alkaa analysoida mun mahdollista stressiä tai ahdistusta tän suhteen ja alko ärsyttään kun oon ollu omasta mielestäni ihan ok. Sen mielestä olen hieman ahdistunut. En myönnä. Kiva sinänsä että välittää noin paljon.

Saako tähän puhelimesta liitettyä kuvaa, vai pitääkö se tehdä koneella?
 
EE53FE1F-C035-409D-8C2E-D4D961DF8C62.jpeg
@pikkutakkutukka Ootko tehnyt uutta testiä?

@viipulainen ihana! Tota odotan myös plussan lisäksi, että saa nähdä miehen reaktion! :)

Mittasin aamulämmöna mutta nyt kun olen kipeänä, se taitaa olla normaalia korkeampi. Hirveä flunssa mulla. Sais nyt mennä ohi.
Joo tein mutta ei tuo kyllä eilisestä eroa. No ehkä vähän enemmän jotain ku eilisaamun dpo8 sofissa. Tä on kyllä hermoja raastavaa! Koko ajan ootan menkkoja alkavaksi ja syke joku 200 aina kun käy vessassa. Eli joo, pikku ahdistusta kyllä täälläkin :unsure:

Yöllä valvoin 2h kun jännitti niin kovasti ja tuli nälkä. Nyt pitää koittaa ottaa vähän rennommin! Ei tämä nyt ihan näin kuolemanvakavaa kuitenkaan ole :rolleyes:

@kettuperhe saa myös puhelimella lisättyä!

@Wintersun tsemppiä flunssaan!
 

Yhteistyössä