Heippa!
Täällä ois yks taustailija joka potee ailahtelevaa vauvakuumetta
oon seuraillu täällä parisen kuukautta teidän juttuja , stalkkeri
kirjoittelin tonne kolmannen yrittäjiin , mutta siellä ei keskustelu ota oikein tuulta alleen
Meillä on siis 2.5v ja 9kk tytöt. Molempien syntymän jälkeen oon ajatellu, että miten joku hullu jaksaa tehdä näitä enemmänkin! Mutta niin se aika kultaa muistot ja unohtuu valvotut yöt ja sumuiset päivät!
kuopus ei nuku vieläkään täysiä yöunia, mutta usein tulee sellaista 6-8h unipätkää ja maidon jälkeen uni yleensä jatkuu vielä pari tuntia.
Oon fiilistelly teidän testikuvia, onnea plussanneille!
viipulaisen ylläri oli kyllä huippu ja miehen reaktio myös!
Oma mies on tunteetonta/järki ensin -sorttia, ajattelee perhe-elämää rahan yms kautta joten oman plussan kohdalla reaktio olisi varmaan tyyliin "se on sit 50e lisäkulua per kuukausi. Plus vakuutusmaksut!"
Semmosta mietin - ja jos on kokemuksia niin jakakaa naiset kiltit!
- että onko aivan HULLUA toivoa kolmatta pienellä ikäerolla?! Varsinkin kun hoitovapaa ei tuu kyseeseen vanhempainvapaan jälkeen
sen verran oon periaatetta vääntäny itelle, että ei alle 1v hoitoon
jos tästä nyt tärppäis heti yk1 heti niin ikäerot olis 1v10kk ja 1v6-7kk. Eli hoitorumba kun alkaisi niin olisi 4, 2 ja 1 -vuotiaat nassikat kuskattavana
ja jos nyt positiivisia puolia hakee (niinkuin vauvakuumeileva ihminen usein aktiivisesti tekee
) niin hoitotarve töihin palatessa on "naurettavat" 8-9 hoitopäivää kuussa eli n. 2 kertaa viikkoon
Kauhean pitkä teksti tuli, pahoittelen
pointtina kai tässä oli, että kelpaanko mukaan kuumeilemaan ja fiilistelemään vaikkei varsinainen yrittämällä yrittäminen ole päällä? Olis kiva fiilistellä yritys-/raskaus-/vauvajuttuja teidän kanssa
puhua ylipäätään elämäntilanteista , arjesta ja sen sellaisista