Toiveena vauva 2017-2018

Onkos @viipulainen tehny iltatestejä? Ootko onnistunu pimittää mieheltä tiedon vielä :ROFLMAO:?
Joo just tein ja otin kuvanki. Apteekin oma ja suoraan sanottuna yllätyin isosti siitä miten vahvan viivan antoi, odotin paljon haljumpaa tuolla testillä.:X3:
[url=https://aijaa.com/W2yEjP]
[/URL]

Ja joo, mies on edelleen tietämätön. Mut huomenna mä kerron.:D Ton testin myötä uskon saavani ihan ok viivan myös aamulla vaikka se ei mulle ookkaan aivan paras aika testata. Ja jos digiin saan positiivisen, uskallan varmaan lopettaa testailutkin. On vahvistunu viivat niin kovalla rytinällä, että ei varmaan ole ainakaan kemiallinen.:)

Pakko laittaa tänne siitä mun testistä kun oli se kemiallinen ei sillä että haluisin ketään pelotella tai mitään muutakaan mutta kun just selailin kuvia niin itekkin tuli yllärinä kuinka vahvat viivat siitä tuli sillon :eek: ja tästä tein vielä kaks testiä joista toinen vielä vahvempi ja sitten lähti haalenee :) ja tosiaan se ihan eka testi oli sellanen super haamujen haamu :D F67D1DB9-02A9-49C4-9273-472696F490AF.jpeg

Niin ja super paljon onnea @viipulainen :love: sunkin plussaa oon täällä seurannut et koska tulee! Koskakohan voin siirtyä pois täältä vai pitääkö mun odotella kaikkien plussat että voin hyvillä mielin poistua :LOL:

Pakko laittaa tänne siitä mun testistä kun oli se kemiallinen ei sillä että haluisin ketään pelotella tai mitään muutakaan mutta kun just selailin kuvia niin itekkin tuli yllärinä kuinka vahvat viivat siitä tuli sillon :eek: ja tästä tein vielä kaks testiä joista toinen vielä vahvempi ja sitten lähti haalenee :) ja tosiaan se ihan eka testi oli sellanen super haamujen haamu :D katso liitettä 2892

Niin ja super paljon onnea @viipulainen :love: sunkin plussaa oon täällä seurannut et koska tulee! Koskakohan voin siirtyä pois täältä vai pitääkö mun odotella kaikkien plussat että voin hyvillä mielin poistua :LOL:
Sulla oli kyl tosi vahvat, että oisko sit ollu aikainen keskenmeno tai on kai noita kiinnittymisiä eri asteisia tms. Sen takiahan testaamista ei suositella ennen menkkojen alkamispäivää ettei turhaan kemiallisesta innostu mut harva siihen pystyy :D mut taitaa olla yleisempää että kemiallisessa tulee noita tosi haaleita haamuja mitkä ei juuri vahvistu.

Sulla oli kyl tosi vahvat, että oisko sit ollu aikainen keskenmeno tai on kai noita kiinnittymisiä eri asteisia tms. Sen takiahan testaamista ei suositella ennen menkkojen alkamispäivää ettei turhaan kemiallisesta innostu mut harva siihen pystyy :D mut taitaa olla yleisempää että kemiallisessa tulee noita tosi haaleita haamuja mitkä ei juuri vahvistu.
Siis mä kävin sillon gynellä eikä kohdussa ollut mitään eikä kohdunulkopuolella että se ihan todettiin kemiallisesti lääkärissä :) Sielläkin vielä testattiin :D

Mut joo se ehkä sai kaiken tuntumaan vielä pahemmalta kun sain niin vahvat viivat sillon :unsure: et onneks suurimmalla osalle ne tosi haaleet viivat osaa varotella :) mä kuulun johkin poikkeukseen kun sain kemiallisesta niin vahvat :D

@Alinah92 , toivotaan että tämä oli nyt viimenen ovuloimaton kierto! Tsemppiä ja mukavaa leffareissua, tulee varmasti tarpeeseen!

@viipulainen, hurjasti onnea! :love:Et kai sinä nyt poistu täältä jakamasta asiantuntemustasi?! Ihanan tunteikas mies sulla kyllä, täällä odotellaan kertomusta tämän uusimman raskauden aiheuttamasta tunnemyrskystä. Tsemppiä sulle hajujen kanssa!

@Jasuuu, ihania ultrakuulumisia sulla, mahtavaa! :love:

Kp 8, ovistestit aloitettu, ei minkäänlaista viivaa näkyvillä. Uskomattoman huonoa tuuria, että meillä on taas yövieras tod.näk oviksen aikaan!! Mun sisko täällä kp 13-18.:cautious:(n) Viimeks olin ite reissussa, sitä edellisellä oli appivanhemmat yökylässä ja sitä ennen meillä juhlat ja niden aikaan viikon verran yövieraita.. Nyt täytyy kyllä rueta tarkemmin kalenteria katsomaan ja merkkaamaan, millon ei yövieraita. :LOL:Toisaalta, jos edellinen kierto ei olis ollu yllärilyhyt, niin oviskaan ei olis siskoni vierailun aikana, joten eipä näitä ihan täysin voi ennakoida.

• Tykkää
Reactions: Alinah92
Joo näin mäkin olen ymmärtäny, että kemiallisissa ainakin useimmin viiva ei tahdo tummua tai jos tummuu, niin vain aavistuksen verran kunnes alkaa haalistua tai pysyy itsepäisesti vaan samassa. Ja sit tosi varhaiset keskenmenot on niitä joissa viiva innolla vahvistuu ja sitten puf, alkaa haalistua ja vuoto alkaa, tai sitten vuoto ehtii alkaa ensin mikä on selkeempi että varhain meni kesken. Alussahan ei oikein monesti voi sanoa varmuudella kumpi oli kyseessä jos vuoto alkaa itsellään.
Itse oon vaan tyytyväinen että ylipäätään yritystä on nyt kovasti päällä, kun mähän siis tosiaan olin jo varma että muhun on iskeny valuvika.:whistle: Pelkkää plussaa tämä, kävi miten kävi.:)

Niin joo @Jasuuu mäkään en tiiä miten mä raaskisin tästä muka siirtyä jos homma etenee. Maanantai on mun kierron ihan vipo menkkojen alkamis päivä. Jos siitä selviän vielä voittajana, niin ehkä pitää käydä haistelemassa rajan toista puolta. Mähän en oo tän yrityksen aikana käyny kertaakaan ees kattomassa odotusketjuja.:LOL: Ihan "vieras" maaperä siis taas.:giggle:

Mut katotaanpa mikä meininki aamulla. Mieshän lähtee töihin vasta 12 aikaan päivällä, joten jos saan hyvää viivaa ja digiinki toivottua tulosta, ni joudun kiemurtelemaan naama peruslukemilla kunnes mies lähtee ja odottaa ilta 23 asti että on taas kotona.:eek::D En voi kertoa sille ennen vuoroa, koska vaarallinen työ ympäristö, varmaan rikkois joko ittensä tai jonkun sivullisen.:ROFLMAO:

Mut joo se ehkä sai kaiken tuntumaan vielä pahemmalta kun sain niin vahvat viivat sillon :unsure: et onneks suurimmalla osalle ne tosi haaleet viivat osaa varotella :) mä kuulun johkin poikkeukseen kun sain kemiallisesta niin vahvat :D
On kyl kummallista. Mut monet lähteet kertoo että alkio kyllä kiinnittyy mut irtoaa ennen kuin ehtii kehittyä kliiniseksi. Ja hcg: n määrä kun on yksilöllinen nii se varmaan selittää sunkin tilanteen. Mut pääasia, että heti perään tärppäs kuitenkin uudestaan :rolleyes:

Joo näin mäkin olen ymmärtäny, että kemiallisissa ainakin useimmin viiva ei tahdo tummua tai jos tummuu, niin vain aavistuksen verran kunnes alkaa haalistua tai pysyy itsepäisesti vaan samassa. Ja sit tosi varhaiset keskenmenot on niitä joissa viiva innolla vahvistuu ja sitten puf, alkaa haalistua ja vuoto alkaa, tai sitten vuoto ehtii alkaa ensin mikä on selkeempi että varhain meni kesken. Alussahan ei oikein monesti voi sanoa varmuudella kumpi oli kyseessä jos vuoto alkaa itsellään.
Itse oon vaan tyytyväinen että ylipäätään yritystä on nyt kovasti päällä, kun mähän siis tosiaan olin jo varma että muhun on iskeny valuvika.:whistle: Pelkkää plussaa tämä, kävi miten kävi.:)

Niin joo @Jasuuu mäkään en tiiä miten mä raaskisin tästä muka siirtyä jos homma etenee. Maanantai on mun kierron ihan vipo menkkojen alkamis päivä. Jos siitä selviän vielä voittajana, niin ehkä pitää käydä haistelemassa rajan toista puolta. Mähän en oo tän yrityksen aikana käyny kertaakaan ees kattomassa odotusketjuja.:LOL: Ihan "vieras" maaperä siis taas.:giggle:

Mut katotaanpa mikä meininki aamulla. Mieshän lähtee töihin vasta 12 aikaan päivällä, joten jos saan hyvää viivaa ja digiinki toivottua tulosta, ni joudun kiemurtelemaan naama peruslukemilla kunnes mies lähtee ja odottaa ilta 23 asti että on taas kotona.:eek::D En voi kertoa sille ennen vuoroa, koska vaarallinen työ ympäristö, varmaan rikkois joko ittensä tai jonkun sivullisen.:ROFLMAO:
Joo siis mullahan oli sillai et oli gyne varattu ja aikaa sit erisyistä ja sit sinä päivänä kun viiva haaleni oli se gyne ja se sieltä juuri näki että kohdussa ei ole mitään ollukkaan ja joku muukin (Oisko ollu limakalvo :D) vastaa menkkojen alkamista ja tästä pari päivää niin vuoto alko :unsure: et taidan vaan olla hyvä todiste sille et kemiallisesta voi myös saada vahvaa viivaa valitettavasti :( ja lääkärikin sanoi että selvä kemiallinen. mutta onneks nyt ihan oikea vauva kyydissä :love:

On kyl kummallista. Mut monet lähteet kertoo että alkio kyllä kiinnittyy mut irtoaa ennen kuin ehtii kehittyä kliiniseksi. Ja hcg: n määrä kun on yksilöllinen nii se varmaan selittää sunkin tilanteen. Mut pääasia, että heti perään tärppäs kuitenkin uudestaan :rolleyes:
Niimpä! Mullakin kun toi hcg tuntuu nousevan aika äkkiä niin kai se kemiallisessakin sitten vain harppas nopeasti ylös :) Mutta niinkun sanoit niin onneksi nyt ihan oikea raskaus meneillään <3

Todella toivon että mullekin kävisi niin että heti perään tärppäisi:rolleyes:Viime kierrossa kun tuli sen verran selvä haamu tikkuun..
Mullehan se lääkäri sanoi että kemiallisen jälkeen on todella helppoa tulla raskaaksi kun useimmilla verilöyly on normaalia pahempi eli röörit puhdistuu oikein huolella :D ja näin mulla ainakin kävi! Eli sullakin on varmasti hyvät mahdollisuudet :) Ja kemiallisen jälkeen se kroppa perjaatteessa muistaa kuinka pitää toimia eli sekin parantaa mahdollisuuksia sitten tarvitaan enään hyvä kombo mikä on tarpeeksi vahva jäämään mukaan :)

Todella vähän mun mielestä puhutaan esim siitä että kuinka iso riski keskenmenolla on jos raskautua ensimmäisestä kierrosta esim pillereiden lopetuksen jälkeen. Mä olin neljäs lähipiirissä kelle niin kävi ensimmäisestä kierrosta ja sillon vasta ekan kerran kuulin että munasolut ovat hauraita ensimmäisen kk ehkäisyn jälkeen :eek:

Mullehan se lääkäri sanoi että kemiallisen jälkeen on todella helppoa tulla raskaaksi kun useimmilla verilöyly on normaalia pahempi eli röörit puhdistuu oikein huolella :D ja näin mulla ainakin kävi! Eli sullakin on varmasti hyvät mahdollisuudet :) Ja kemiallisen jälkeen se kroppa perjaatteessa muistaa kuinka pitää toimia eli sekin parantaa mahdollisuuksia sitten tarvitaan enään hyvä kombo mikä on tarpeeksi vahva jäämään mukaan :)

Todella vähän mun mielestä puhutaan esim siitä että kuinka iso riski keskenmenolla on jos raskautua ensimmäisestä kierrosta esim pillereiden lopetuksen jälkeen. Mä olin neljäs lähipiirissä kelle niin kävi ensimmäisestä kierrosta ja sillon vasta ekan kerran kuulin että munasolut ovat hauraita ensimmäisen kk ehkäisyn jälkeen :eek:
Oho jännää. Itseasiassa mulla tuli vielä kp5 ja 6 rusehtavaa tuhrua eli jotain vanhoja jäämiä. No katsellaan..muuten vuoto oli aika samanlaista ku normaalisti

Vastaan ny tähän, mutta siis poikkeus todella, surkiaahan tollanen on kokea. Mutta nyt onneksi pieni napakasti kyydissä.:love:
Ja joo, mä luin yhtä artikkelia hormonaalisen ehkäisyn vaikutuksista naisen elimistöön, lyhyelläkin (vuosi) oli jo mm.ravinteiden imeytymiseen isoja vaikutuksia ja pidemmällä (yli vuosi) jo vaikutusta moniin toimintoihin, kuten insuliinin tuotantoon, kilppareihin, aivojen mielihyväkeskuksen toimintaan negatiivisesti jne. Varmasti siis yksi osatekijä munasolujen heikkouteen vois olla ainakin tuossa ravintoaineiden imeytymisessä. Mua vaan suututtaa että näistä ei oikeasti jaeta lähes MITÄÄN tietoa naisille (nuoret ja aikuiset), vaikka kyseessä on valmiste, joka estää kehon luontaisen toiminnan (yhdistelmäpillerit). Lääkäreille on ihan fine olla isommin puhumatta tämmösistä, mainitaan vaan ne henkeen liittyvät riskit, verenkierto ja maksa mm. Kuitenkin isompi osa naisista haluaa perustaa perheen, joten mun mielestä näistä pitäis antaa tietoa kokonaisvaltaisemmin ja mun mielestä ei oo ok että ilman kunnollista laajaa seurantaa, jatketaan yhdistelmäpilsujen reseptiä vuosia ja vuosia, moni syö 10-15 vuotta yhteen putkeen ja oon nähny liian monia tuttuja jotka on kärsineet pahoista ongelmista lopetettuaan ehkäisynsä toiveena lapsi. Liian surullista minusta.:(

@Alinah92 , toivotaan että tämä oli nyt viimenen ovuloimaton kierto! Tsemppiä ja mukavaa leffareissua, tulee varmasti tarpeeseen!

@viipulainen, hurjasti onnea! :love:Et kai sinä nyt poistu täältä jakamasta asiantuntemustasi?! Ihanan tunteikas mies sulla kyllä, täällä odotellaan kertomusta tämän uusimman raskauden aiheuttamasta tunnemyrskystä. Tsemppiä sulle hajujen kanssa!

@Jasuuu, ihania ultrakuulumisia sulla, mahtavaa! :love:

Kp 8, ovistestit aloitettu, ei minkäänlaista viivaa näkyvillä. Uskomattoman huonoa tuuria, että meillä on taas yövieras tod.näk oviksen aikaan!! Mun sisko täällä kp 13-18.:cautious:(n) Viimeks olin ite reissussa, sitä edellisellä oli appivanhemmat yökylässä ja sitä ennen meillä juhlat ja niden aikaan viikon verran yövieraita.. Nyt täytyy kyllä rueta tarkemmin kalenteria katsomaan ja merkkaamaan, millon ei yövieraita. :LOL:Toisaalta, jos edellinen kierto ei olis ollu yllärilyhyt, niin oviskaan ei olis siskoni vierailun aikana, joten eipä näitä ihan täysin voi ennakoida.
Joo toivotaan tosiaan että olisi viimeinen ovuloimaton kierto.. :)

Meillä ei koskaan oo ollut miehen kanssa ehkäisyä käytössä ja toukokuussa ollaan oltu 5vuotta yhdessä ja 1 lapsi on, joka ihme ja kumma tuli ilman apuja. 2 vuotta tuli yhdessä oloa täyteen kun tein elämäni ensimmäisen positiivisen raskaustestin ja siitä sitten syntyi meidän esikoinen.

Mä en oo _ikinä_ vetänyt mitään e-pillereitä tai käyttänyt mitään muutakaan ehkäisyä.

Mulla ollu kierrot aina hyvin epäsäännölliset ja pitkät, eikä niitä oo millään saatu tasoittumaan..

Esikoisen syntymän jälkeen ollut 1 kemiallinen ja sekin tuli clearblun digiin asti joka ilmoitti "raskaana 1-2" tossa viime syksynä ja tosta digistä vuoto alkoi seuraavana päivänä, se kierto oli yli 60päivän pituinen.. Muuten mun kierrot onkin ollut semmosia 40-55 päivän pitusia.

Hei!

mutkin voi lisätä tänne. :) meillä siis yk 3, kolme keskenmenoa takana niin laskin tän edellisestä keskenmenosta. Ja kp 19/33, dpo 1.

Toisesta lapsesta haaveillaan. Mulla todella säännöllinen kierto ja ovistesteissä vahvat plussat, kuitenkin viimeisen vuoden aikana raskaudet päätyneet keskenmenoon. Nyt taas jännäillään miten käy. :)

No nythä lykkäsitte aamupaniikin tosta ekasta kierrosta ja huonoista munasoluista :cry: ja myö ku panostettii oikein huolella tähän ekaan just ku gyneki toitotti sitä et heti vaan yritys et mahollisuudet on suuremmat heti lopetuksen jälkeen.. kieltämättä mietin itekki et jos tuolla vaan uinutaan useempi vuosi ni mite voi yhtäkkiä herätä skarppina :D no, ehkä ne vialliset tarkottaaki just sitä et menevät sitten kesken.. mut ei sekään oo kiva.. yksi keskenmeno on ollu, just ennen esikoista ja sen jälkeen raskauduin sit aika nopsaan (y)
Mutta en oo kyllä innoissani noista ehkäsyistä..miulle ei sovi kun yhdet pillerit.. kaikki muut tekee välivuotoja enemmän tai vähemmän.. kierukkaa en oo koskaan kokeillu.. mutta kattoo nyt mitä sit joskus alkaa taas käyttää jos tästä raskautuu ja tulee taas ehkäsy ajankohtaseksi.. nyt söin melkeen 4vuotta pillereitä..
Mutta mukavaa perjantaita ja testejä odotellessa, niitä on kiva kattoo ku ite ei viel voi testata :whistle:

Yhteistyössä