No onneksi sä oikasit mun väärän tiedon asiasta ja vielä mua näkemättä. Mun oma lääkäri, joka tuntee mut ja mun terveystiedot parinkymmenen vuoden ajalta, on aina kehunut, miten olen hyväkuntoinen, terveet elämäntavat omaava, ja miten mulla on hyvä verenpaine (koko tuon ajan mun verenpaine on ollut n. 135/75, pulssi 50-60) ja kolesteroli on aina ollut ohjearvoissa. Kerropa vielä miten mun kannattaisi muuttaa elämätapojani terveellisemäksi, kun en tupakoi tai käytä päihteitä, syön säännöllisesti ja terveellisesti, liikun kunnolla 5-6 kertaa viikossa, että saisin normaalin verenpaineen?