H
"himmeli"
Vieras
Onko ihan normaalia, että juoksulenkin aikana pulssi on 160-170 ?
Tuntuu jotenkin oudon korkealta, vaikka juokseminen ei edes tunnu mitenkään raskaalta tai hengästyttävältä, vaan ihan hyvältä. Oon juossut aiemminkin (en tosin kamalan säännöllisesti) ja kunto pitäs olla ihan ok... Voiko tämä olla vaarallista?
Mitä teillä muilla on pulssi juoksulenkin aikana?
Tuntuu jotenkin oudon korkealta, vaikka juokseminen ei edes tunnu mitenkään raskaalta tai hengästyttävältä, vaan ihan hyvältä. Oon juossut aiemminkin (en tosin kamalan säännöllisesti) ja kunto pitäs olla ihan ok... Voiko tämä olla vaarallista?
Mitä teillä muilla on pulssi juoksulenkin aikana?