H
heidi
Vieras
mulla on tätä jo kolmannessa raskaudessa.n.puoli tuntia syömisen jälkeen tulee tosi ahdistava olo,verenpaine nousee,pulssi nousee,ja on tosi vaikea olo.on pakko istua kun tuntuu että jalat pettää alta.lääkärit eivät ole ottaneet tähän mitään kantaa,ilmeisesti ei ole vaarallista.tuntuu vaan että on niin yksin tämän vaivan kanssa,kunkellään tutulla ei ole tälläistä ollut.