onko kellään ollut rask.aikana syömisen jälkeistä ahdistusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heidi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

heidi

Vieras
mulla on tätä jo kolmannessa raskaudessa.n.puoli tuntia syömisen jälkeen tulee tosi ahdistava olo,verenpaine nousee,pulssi nousee,ja on tosi vaikea olo.on pakko istua kun tuntuu että jalat pettää alta.lääkärit eivät ole ottaneet tähän mitään kantaa,ilmeisesti ei ole vaarallista.tuntuu vaan että on niin yksin tämän vaivan kanssa,kunkellään tutulla ei ole tälläistä ollut.

No mulla oli loppuraskaudessa sellaista, että ei pystynyt edes syömään paljon, kun maha oli niin ylhäällä, mut se tosiaan tuli heti kun maha alkoi täyttyä tiettyyn pisteeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja vb:
No mulla oli loppuraskaudessa sellaista, että ei pystynyt edes syömään paljon, kun maha oli niin ylhäällä, mut se tosiaan tuli heti kun maha alkoi täyttyä tiettyyn pisteeseen.

kuuluiko sinulla siihen pulssin kohoamista?mulla vaiva ennen alkanut puolen välin kieppeillä ja nyt alkoi jo vk 15.inhottava vaiva kun tuntu ettei uskalla syödä mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja mulla:
mulla tuli vähän tuollainen olo kun verensokeri nousi liian korkeelle.. onko sulla raskausajan diapetes?

itse asiassa on,tosin lievänä.rasituksessa on paastoarvo ollut vähän yli.saan neuvolasta kotiin mittarin,niin pitääkin tarkistaa tämä asia.ahdistus ei kyllä kestä kun noin 10min ja joskus tulee jo vesilasin jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
voi olla närästystäkin :|

voiko se kuitenkaan aiheuttaa näin voimakkaita oireita?

mulle ainakin vaikka en olekaan edes raskaana just nyt

ai sydämentykytystä ja voimatonta oloa?

joo, se tulee siitä kun mahahapot nousee ruokatorveen ja menee vähän myös hengitysteihin.

Yhteistyössä