Syödessä hengästyttää ja pulssi nousee, onko normaalia ylipäänsä, entäs rv:lla 12?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aloittaja"

Vieras
Olen hoikka ja ennen olen ollut urheilullinen, mutta nyt kun on jo yksi lapsi (1 v 9 kk), kertynyttä univelkaa eikä säännöllistä kunnon treeniä, onko normaalia että syödessä pulssi nousee, hengästyttää ja on jotenkin hankala olla? Pahoinvoinnin takia olen syönyt aika paljon makeaa ja muutenkin raskaampaa ruokaa. Pelkään sydän- ja verisuonsairautta tai raskausdiabetesta. Jos syön vaikka vain ruisleipää ja kasviksia, tällaista pahaa oloa syödessä ei tule. Kotona mitatessa verenpaine on normaali.
 

Yhteistyössä