Enkä minä...kahvia juon ja kattelen netistä Blue bloodsia.En mie
Meillä kahotaan vampyyrien sukua
Enkä minä...kahvia juon ja kattelen netistä Blue bloodsia.En mie
Meillä kahotaan vampyyrien sukua
Mulla jatkuu kevätsiivous otsalampun kans: samanlaiset ruuvit yhteen minigrip-pussiin, toiset samanlaiset toisiin. Putsaan meisselilaatikot kunnolla, kippaan lattialle uusen laatikon ja putsaa, järjestän ja lajittelen, kunnes voin asetella kaiken puhtaille hyllyille. Menee huominenkin, mutta kai täytyy malttaa nukkua välillä?Kaikki taitaa olla kattomassa tissiohjelmaa kun niin hiljaista
Tsemppiä, tossa onkin kiva homma varmaan , ja juu hyvä varmaan nukkuu yön yli et jaksaa jatkaaMulla jatkuu kevätsiivous otsalampun kans: samanlaiset ruuvit yhteen minigrip-pussiin, toiset samanlaiset toisiin. Putsaan meisselilaatikot kunnolla, kippaan lattialle uusen laatikon ja putsaa, järjestän ja lajittelen, kunnes voin asetella kaiken puhtaille hyllyille. Menee huominenkin, mutta kai täytyy malttaa nukkua välillä?
Minen oo, keitän kesäkeittoa, tai ainakin jotakin.Kaikki taitaa olla kattomassa tissiohjelmaa kun niin hiljaista
Mansikoitahan niihin kuuluu laittaa eikä mitään scrweuuveja.U u d e n laatikon.... piti kirjoittaa, mut tässä on me Minigripit. Varmaan kielletään kohta kuten kaikki muukin muovi..
http://www.amerplast.com/minigrip-tuoteseloste/?lang=fi
Hienoa, kun on kaikki läpinäkyvissä pusseissa
Ei kannattaisi hyvää puhtia lopettaa. Olen siivonnut keittiön päivänvalossa, puunasin kaiken minkä pystyin. Ikkunat vois pestä huomenna, kunhan on työkalut ensin paikoillaan. Puhtaan maton levitin lattialle, mikä nautinto ja työn iloTsemppiä, tossa onkin kiva homma varmaan , ja juu hyvä varmaan nukkuu yön yli et jaksaa jatkaa
Ootpas sä ahkera, mä haluisin olla yhtä energinenEi kannattaisi hyvää puhtia lopettaa. Olen siivonnut keittiön päivänvalossa, puunasin kaiken minkä pystyin. Ikkunat vois pestä huomenna, kunhan on työkalut ensin paikoillaan. Puhtaan maton levitin lattialle, mikä nautinto ja työn ilo
Ei mulla aina ole tuommosta vimmaa, mut nyt vaan oli. Kyllä se viljaton/sokeriton runsasrasvainen ruokavalio saa sen aikaan.Ootpas sä ahkera, mä haluisin olla yhtä energinen
https://media.sitra.fi/julkaisut/heiskala.pdfKuivalihaa uunissa ja ikävä @krut ia.
No tietty siitä kuivalihasta.https://media.sitra.fi/julkaisut/heiskala.pdf
Mistä se sulle tuli mieleen?
Onhan hän täälläkin koko ajan
Totta!Mitenkähän muuten majurin vointii ?
Hän on ollu mielessä välillä &ikävä
KaisEllu, miten koiruus jakselee ?
Ollu huolissani susta & koirasta
Mulla kanssa ikävä Majurin juttuja ja huoli siitä Keravan RanestaMitenkähän muuten majurin vointi ?
Hän on ollu mielessä välillä &ikävä
Kiva kuulla,että koira voi paremminKais
No nyt on koira voinu paremmin! Juo ja syö paremmin (tai no tänään nirsoili aamupalan suhteen, mutta en oo hirveen huolissaan kun ei oksenna), tasapaino on taas parempi ja häntä heiluu reippaasti ja haukku aamulla naapuriakin josta ei tykkää yhtään.
Mulla ittelläni taas on ressiä ja huolia ja niiden takia pää kipeenä, itku herkässä ja univaikeuksia, mutta kaipa tää tästä vielä iloks jonakin päivänä muuttuu tai sitte ei..
Kuis teillä voidaan? Joko miehen silmät voi paremmin? Entäs onhan sulla kaikki ok?
NiimpäMulla kanssa ikävä Majurin juttuja ja huoli siitä Keravan Ranesta
Niin, mä olen aatellut että tästä ajasta eteenpäin jokainen hetki tuon karvasen kaverin kanssa on extra aikaa josta pitää olla kiitollinen. <3Kiva kuulla,että koira voi paremmin
Halaus Ellunen ja piehä itestäs nyt huolta. Jaksamista,kyllä parempia päiviä tulee varmasti !
No siinähän tää menee,välillä on mulla kipuja ja välillä on parempia päiviä ilman pahempia kipuja
Nukkuna taas vähän huonommin.
No miehen näkö nyt ei oo parempi,ei pysty yksin liikumaan ja ruuanlaitto on haasteellista,mutta silmätippoja laitellaan,katellaan 3 kk ja sitten olis kontrolli ja mietitään sitä uutta leikkausta.
Jep,kannattaa varmaan olla ja viettää aikaa koiran kanssa paljon,pitää hyvänä,kun ei tiedä miten paljon viellä aikaa.Niin, mä olen aatellut että tästä ajasta eteenpäin jokainen hetki tuon karvasen kaverin kanssa on extra aikaa josta pitää olla kiitollinen. <3
Omasta jaksamisesta en niin jaksa välittää, välillä tuntuu niin pahalta että rinnasta ottaa ja tuntuu ettei happi kulje, mutta sitä tää elämä on. Ikinä ei ole riittävän hyvä ihmisenä.
No on kanssa kurjia noi sun kipuilut ja se nyt on selvää ettei sillon voi nukkua hyvin ja unta sä tarvitset riittävästi. Onks niihin kipuihin mitään apua?
Toi vaatii varmasti mieheltäs paljon kärsivällisyyttä, onneks sillä on sun kaltanen ihana ihminen vierellä tukemassa <3