Niinpä, hellyyttä se saakin nyt joka päivä ja taitaa jo osata vähän hyväks käyttää tätä tilannettakin kun heittäytyy vähänväliä tuhisten vaan lattialle ja katselee ympärilleen jos joku tulis rapsuttelemaan ja kehumaan.Jep,kannattaa varmaan olla ja viettää aikaa koiran kanssa paljon,pitää hyvänä,kun ei tiedä miten paljon viellä aikaa.
Hankala levätä kun ei saa unta ja mä oon niin väsynyt itkemiseen, että välillä ei vaan jaksa muuta kun maata paikallaan ja ihmetellä silmät ympyräisinä, että hittoako sitä kannattaa mtn yrittää kun mikään ei riitä.yritä levätä, itkeä saa ja kannattaakin,helpottaa oloa ihmeesti.
Voi sinnuu...Koitahan sinä jaksaa <3No noihin kipuihin voi ottaa kiputulehduslääkkeitä,mutta eihä ne kaikkea kipua vie pois. Venytellä pitäis ja tehä avaavia liikkeitä,liikua jaksamisen mukaan. Sormien nivelkipuihin ei tosin liikunta hirveesti auta
Hyvä että pystyy jotenkin aikaansa kuluttamaan, ihan hirveetä ois jos ei mitään pystys yhtä äkkiä tekemään.Jep,kyllähän stressaa miestäkin oma tilanne ja vaikeudet liikkua itsenäisesti & kaikki noi kotityöt ja on tylsää.Ja kun mies ei oo viellä mitään kärsivällistä tyyppiä yhtään. Onneksi pystyy pelaamaan & lukemaan kirjoja,että on jotain tekemistä.
Tuo on juur parasta, kun itekkin joskus oisin niin onnekas vielä.....Vuorollaan aina tuetaan toinen toista
Toinen kirjottaa murteella, monet tekee niin...mitä sitte? Joo tiiän, se on mitä sitteN ja tiiän on tiedän..mutta miks hermostua toiselle sellasesta?SE ON VIELÄ EI VIELLÄ! MITEN VOI OLLA NOIN VAIKEA TAJUTA??!!?!?
IHAN SUN KIUSAKSI ! SUN PERSETTÄ KUN KAIVERTAA NIIN HELVETISTI!SE ON VIELÄ EI VIELLÄ! MITEN VOI OLLA NOIN VAIKEA TAJUTA??!!?!?
Se on ärsyttävää,häiritsevää ja inhoittavaa luettavaa. Sitte ja tiiän on ihan erilaisia eivätkä häiritse.Onneksi ei tarvitse kuunnella olisi korvia raastavaa kuulla kun sanotaan viellä.Toinen kirjottaa murteella, monet tekee niin...mitä sitte? Joo tiiän, se on mitä sitteN ja tiiän on tiedän..mutta miks hermostua toiselle sellasesta?
Ei oo näköjään parempaa tekemistä,kuin vahtia miten joku kirjoittaa & vetää herneet nenään ja veetuilla.Toinen kirjottaa murteella, monet tekee niin...mitä sitte? Joo tiiän, se on mitä sitteN ja tiiän on tiedän..mutta miks hermostua toiselle sellasesta?
Voit olla lukematta mun viestejä tai jopa painua helvettiin ketjusta tai palstalta jos noin paljon ärsyttää !Se on ärsyttävää,häiritsevää ja inhoittavaa luettavaa. Sitte ja tiiän on ihan erilaisia eivätkä häiritse.Onneksi ei tarvitse kuunnella olisi korvia raastavaa kuulla kun sanotaan viellä.
Se muuten kuulostaa paremmalta (jopa kirjoitettuna) kun sen sanoo vaan että inhottavaa.Se on ärsyttävää,häiritsevää ja inhoittavaa luettavaa. Sitte ja tiiän on ihan erilaisia eivätkä häiritse.Onneksi ei tarvitse kuunnella olisi korvia raastavaa kuulla kun sanotaan viellä.
Mitä jos sinä painuisit.Voit olla lukematta mun viestejä tai jopa painua helvettiin ketjusta tai palstalta jos noin paljon ärsyttää !
Mie en painu mihinkään,joko oot lukematta mun viestejä,painut ite hiiteen tai siedät sitten miten kirjoitan.Mitä jos sinä painuisit.
Mitä jos sinä opettelisit kirjoittamaan yhdellä sen vielä.Mie en painu mihinkään,joko oot lukematta mun viestejä,painut ite hiiteen tai siedät sitten miten kirjoitan.
On vissiin ollu paskamainen päivä ja pitää purkaa se johonkin.Se muuten kuulostaa paremmalta (jopa kirjoitettuna) kun sen sanoo vaan että inhottavaa.
Älä nyt viiti olla tollanen...tiukkis.
Sitä paitsi miksi olla ilkeä toiselle, kun voi samalla vaivalla olla mukava? Kokeile vaikka.
Ilman pilkkua kuuluisi olla.Mie en painu mihinkään,joko oot lukematta mun viestejä,painut ite hiiteen tai siedät sitten miten kirjoitan.
Miks sä tarraat yhteen sanaan noin paljon? Hyvänen aika, maailmassa on niin paljon pahempiakin asioita millä pilata päivänsä kuin se kuinka joku kirjoittaa sanan vieLLä.Mitä jos sinä opettelisit kirjoittamaan yhdellä sen vielä.
En opettele,mie kirjoitan niin kuin kirjoitan. Opettele sietämään virheitä,äläkä oo niin tiukkapipo,helpottaisi ehkä sun elämää.Mitä jos sinä opettelisit kirjoittamaan yhdellä sen vielä.
Ihan sama.Ilman pilkkua kuuluisi olla.
Mennään halaamaan sitä yhessä ja tehään siitä meiän väliin sellanen letkeen lepposa tofunakki.On vissiin ollu paskamainen päivä ja pitää purkaa se johonkin.
Ehkä halaus auttaisi.
Juuh,kunnon ryhmähaliMennään halaamaan sitä yhessä ja tehään siitä meiän väliin sellanen letkeen lepposa tofunakki.
Oho! Kiltiltä Kaisilta pääsi ärräpäitä ihan isoilla kirjaimilla.IHAN SUN KIUSAKSI ! SUN PERSETTÄ KUN KAIVERTAA NIIN HELVETISTI!
SANANATSI ! ONKO NIIN VAIKEA TAJUTA ??!!?!?
Ei se kyllä ole.Ihan sama.
Joo mä kanssa katoin, että wau kais!! Sussahan on potkua nainen!!Oho! Kiltiltä Kaisilta pääsi ärräpäitä ihan isoilla kirjaimilla.
Tässä asiassa on nyt jotain outoa.
Mikä se on se riittävän hyvä?Omasta jaksamisesta en niin jaksa välittää, välillä tuntuu niin pahalta että rinnasta ottaa ja tuntuu ettei happi kulje, mutta sitä tää elämä on. Ikinä ei ole riittävän hyvä ihmisenä.