Jaa-a, sitä mä en tiedä. Tässä olen itekkin ihmetellyt ja surrut.Mikä se on se riittävän hyvä?
Kukaan ei kumminkaan ole täydellinen.
Jaa-a, sitä mä en tiedä. Tässä olen itekkin ihmetellyt ja surrut.Mikä se on se riittävän hyvä?
Kukaan ei kumminkaan ole täydellinen.
Et ole tarpeeksi nätti ja muutenkin puutteellinen paska, siksi et ole riittävän hyvä?Jaa-a, sitä mä en tiedä. Tässä olen itekkin ihmetellyt ja surrut.
Laulu soimaan nainen!Jaa-a, sitä mä en tiedä. Tässä olen itekkin ihmetellyt ja surrut.
Niin no, jos pitää olla Ellua nätimpi niin sit pitää olla jo todella nätti.Et ole tarpeeksi nätti ja muutenkin puutteellinen paska, siksi et ole riittävän hyvä?
Mulle se on yks vitun samaEi se kyllä ole.
Et ole tarpeeksi nätti ja muutenkin puutteellinen paska, siksi et ole riittävän hyvä?
Sie oot ainakin ruma sisältäpäin,Ellu on nätti sekä ulkoapäin että sisältä.Et ole tarpeeksi nätti ja muutenkin puutteellinen paska, siksi et ole riittävän hyvä?
Nii, voihan se olla niinkin noin...mutt toisaalta taas aika surullista on se, jos ihmisen kelpaaminen on täysin ulkonäköön sidonnaista. En pidä itseäni kaunottarena, en, mutta rumuus lähtee ennenkaikkea sisimmästä enkä mä omasta mielestäni ihan niin pahakaan ole sisimmältäni...mutta joo...kiitos tosta analyysistä. Onneksi sinä olet kaunis ja täydellinen.Et ole tarpeeksi nätti ja muutenkin puutteellinen paska, siksi et ole riittävän hyvä?
Sinä olet täydellinen?Et ole tarpeeksi nätti ja muutenkin puutteellinen paska, siksi et ole riittävän hyvä?
Ole hyvä vaan.Nii, voihan se olla niinkin noin...mutt toisaalta taas aika surullista on se, jos ihmisen kelpaaminen on täysin ulkonäköön sidonnaista. En pidä itseäni kaunottarena, en, mutta rumuus lähtee ennenkaikkea sisimmästä enkä mä omasta mielestäni ihan niin pahakaan ole sisimmältäni...mutta joo...kiitos tosta analyysistä. Onneksi sinä olet kaunis ja täydellinen.
Sinuako pitäis nuolla ?Kyllä niin nuolette edestä ja takaa toisianne.
Voi jos myyntipäivä on.Viimeinen käyttöpäivä jos olisi niin en käyttäisi.Mulla on 2 aurajuustoa. Viim. myyntip. 24.1. Voiko käyttää ja mitä teen niistä? Johonkin ruokaan tms. En pysty syömään sitä sellaisenaan.
Slurps, slurps. Kaveria ei kiusata.Kyllä niin nuolette edestä ja takaa toisianne.
Lähestulkoon,Sinä olet täydellinen?
Eiköhän noita voi viellä käyttää,jos ei maistu pahalta.Mulla on 2 aurajuustoa. Viim. myyntip. 24.1. Voiko käyttää ja mitä teen niistä? Johonkin ruokaan tms. En pysty syömään sitä sellaisenaan.
Onneksi hän on.Slurps, slurps. Kaveria ei kiusata.
Tiedän että hän on kaunis.
Ok. Eiku se olikin parasta ennen.Voi jos myyntipäivä on.Viimeinen käyttöpäivä jos olisi niin en käyttäisi.
Ei.Teidän pieni piiri pyörii ja nuoleskelette toisianne.Sinuako pitäis nuolla ?
Mie en nuole ketään,en eestä enkä takaa.