Yritätkö valkopestä itsellesi hyvän omantunnon tehotuotetun lihansyönnin suhteen?Mä tavallaan joo ymmärrän pointin, mutta en silti tajua, miksi ötököitä pitää alkaa sisätiloissa kasvattaa. Jotenkin luonnonvastaista. Kun muussa lihatuotannossa pyritään pihattoihin ja laiduntamiseen ja parsinavetat halutaan haudata historiaan niin miksi sit keksitään uusia tapoja "vangita" eläimiä lajille epätyypillisiin olosuhteisiin.
Toki silti aion maistaa!
Niin ovat.Aikas hinnoissa ovat sirkkatuotteet.
Eipä kyl muutenkaan tulisi ostettua.
Miksi yrittäisin?Yritätkö valkopestä itsellesi hyvän omantunnon tehotuotetun lihansyönnin suhteen?
Hyvä kun joku ees samaa mieltäAikas hinnoissa ovat sirkkatuotteet.
Eipä kyl muutenkaan tulisi ostettua.
Oon kyl ostanut sirkkoja mut ne meni liskojen sapuskaksiHyvä kun joku ees samaa mieltä
Mua yököttää nyt ihan koko ajan ajatus jostan ötökkämakkarasta....veet silmissä vaan yökkäilen vähän väliä moisille pötkylöille.Oon kyl ostanut sirkkoja mut ne meni liskojen sapuskaksi
Mitä mä just sanoin uudelleenkoulutusleiristä?Mua yököttää nyt ihan koko ajan ajatus jostan ötökkämakkarasta....veet silmissä vaan yökkäilen vähän väliä moisille pötkylöille.
Mangomakkara, maistuiskoElenalle mangomakkara?Mua yököttää nyt ihan koko ajan ajatus jostan ötökkämakkarasta....veet silmissä vaan yökkäilen vähän väliä moisille pötkylöille.
Lihaan ei ötököitä sekotella*varma tieto*Mitä mä just sanoin uudelleenkoulutusleiristä?
Kuules kun jääkaappi on täynnä lihaa niin sille ei nirsoilla; sanoi Uuno Turhapuro!
Juu eiMangomakkara, maistuiskoElenalle mangomakkara?
Mangomakkara?Mangomakkara, maistuiskoElenalle mangomakkara?
Tää siis pitää vetää vaikeimman kautta, joten haluatko kerta- vai kestoselityksen?Lihaan ei ötököitä sekotella*varma tieto*
Juu ei
Siinä ei ole kärpäsei eikä sääskei.Mangomakkara?
Ennemmin sitäkin maistasin kun mitään ötökkäpötköö...Siinä ei ole kärpäsei eikä sääskei.
Höpö höpö. Niittylihaa ei tietenkään riitä kaikille, mutta suomalaiset ovat niin hölmöjä et luomulihat menee arabimaihin ym ja voit ranskalisten voisarviin. Hölmöläisiä, monessa sukupolvessa.Yritätkö valkopestä itsellesi hyvän omantunnon tehotuotetun lihansyönnin suhteen?
En mieKaikki taitaa olla kattomassa tissiohjelmaa kun niin hiljaista
Voi voiKaikki taitaa olla kattomassa tissiohjelmaa kun niin hiljaista