Kiiti, sain vikan sanan erään vihjeen avulla. Olin vaan kirjoittanut sen, kuten kaikissa mistä mä luin se oli kirjoitettu, z:lla en ts..
Titanic: Margaret Brown 12 (vinkkejä tullu mutta en vaan tajua) ..alkuaine + se toinen tohon mimmiin yhdistyvä sana
Villi länsi: Kulta 9 8 .. erään kirjasarjan ensimmäinen kirja. Tehty myös elokuva jossa mm. Nicole Kidman näytteli
balladi ...-...9 7 (tästäkin tullu vinkkiä monen moista)..noh, enpä osaa sen paremmin vinkata. Se oli aika hyvä se "Laulu pikku joelle". Aukee ehkä vähän paremmin jos sulla on se ylhäältä yhdistyvä henkilö. Kyseessä on elokuva, ei laulu. (löysin engallinkilelisenä ensin)
kaivoskaupunki 12 (yhdistyy tuohon margarettiin) ..täähän on toi sama jonka jo tuolla ylhäällä kysyit?
Armeija: Miina 8, selviää alhaalta päin. Ei ole ase.
laivastoupseeri 8 öh, en osaa oikein vinkata. Mulle poikaystävä sen sanoi heti kun kysyin. Tarkoittanee samaa asiaa. Alkaa kirjaimella A.
Star Trek: Fer hank. sään. 11 ismi. Mikä ismi sopii tuohon rahanvaltaan?
osake 4 6 ..kuten on vihjattukin, se on paikka Amerikassa joka liittyy kaikkeen tommoseen osakkeisiin, rahan valtaan. Löytyy kyllä ihan niiden fe. wikistäkin jos ei muuten tiedä.
Everest: soutaja 13 pitäis löytyä kun saat ton alemman vihjeen
irvine 6, läytyy sen vikistä. paikka.
Nisäkäs: uusi nimi 10
nis. toim. kunta 8 kaikki noihin kahteen sanaan liittyvät on eläimiä, uusilta ja vanhoilta nimiltään (=kaksi eläintä)
Mineraali: tulivuori 11 (en tajunnut siitäkään niitä vinkkejä).. jos sulla on ne kaksi muuta siihen yhdistyvää niin pitäisi löytyä.
NCIS 12 8 (tässä laitoin wikiin ton ja en saanut mitään järkevää??) hmmh.. tää oli taas mun mielestä niin helppo, että en oikeen tiedä miten vinkata. Jos mietit mitäs se Ncis tarkoittaa. ja vaikka katot mikä yhdistää J.L. ja G. niin sieltäkin se löytyy
Löytöretket: inka 5 vuoristo
Kissa 11 jatkon saat tosta ylemmästä