The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
"Humalapäissäni teen typeryyksiä, enkä osaa hallita voimiani. Anteeksi vielä kerran. Ainoa ratkaisu on päästä irti alkoholista. Omin voimin se ei onnistu, joten haen siihen apua. Haluan hoitaa työni kunnialla", Hakkarainen kirjoitti.

"Hakkarainen ilmoitti jättävänsä tapauksen vuoksi paikkansa perussuomalaisten toisena varapuheenjohtajana.

Perussuomalaisten puoluesihteerin Riikka Slunga-Poutsalon mukaan Hakkaraisen puheenjohtajanpaikka jää tyhjäksi, ellei ylimääräistä puoluekokousta järjestetä."


Sinänsä kummallista, että mä olen pahempi juoppo kuin Hakkarainen, mutta mun ei tartte selitellä tai anteeksipyydellä tekemisiäni.

Onko mulla sitten vaan huono muisti mutta en muista kännipäissänikään koskaan tunteneeni tarvetta kähmiä naisia, enkä miehiäkään?
Mulla taitaa olla vaan huono libido tai liian vähän testosteronia?

Ei minusta tämmöisellä nössöilyllä koskaan tule mitään alfaurosta.
Tuota väkisin suutelemista Hakkaraisen tuleekin anteeksi pyytää ja olla oikeasti pahoillaan. Sinisten loikkareitten joukkoon meno ja pikku pöllyytys nyt taas olikin ihan paikallaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Kaupoissa juostu, taas. Joku saa...lin strumffi strumffas meillä joulukuusen valot sekä latvatähden mäsäksi. Onni ja ilo rynniä jouluhurmoksessa olevan väen keskellä hakemassa uusia. Uudet valot strumffattu, latvatähteä ei löytynyt.
Iso, lämmin kiitos Postille. Alkuvuodesta ilahdutit alueellamme harvoin tapahtuvalla jakelulla. Nyt joku halvatun PostiStrumffi on keksinyt pop-up-postit. Hei, sun toinen paketti on lähiärrällä ja toinen toisessa kylässä. Pop-up, loota voi mennä mihin vaan :geek:
 
Ellunen:D
No mitäkähäh nyt sitte mukamas:unsure:..täälähän mä oon olluna ja viipottannu ja vöyhöttäny:). Kato ku jouluaki pitäs laitella ja sivussa nätistiki olla muttamutta...ei se ny oo oikein onnistunu:notworthy:
Mulla ei ole yhtään joulufiilistä, silti koittanut jotain tehä mutta ootan ihan koko ajan että tulis jo tammikuu:eek::oops:
 
Me tehään poikien kanssa rosollit ja lanttulaatikot itte.(y)
Itepä täälläkin enempivähempi apukokkien kanssa. Tosin toi rosollijuttu nyt on semmonen että taijan tehä sen tänä jouluna silleesti pikku kipposiin jokaista ainesosasta niin saavat rakennella ihan ite omanlaisensa :). Jos mä sekoitan kaikki keskenään niin " ..ää, miks täällä on tota punajuurta...no kuka tänne tyrkkäs ny noita porkkanoita..jajaja..":D
 
Tuota väkisin suutelemista Hakkaraisen tuleekin anteeksi pyytää ja olla oikeasti pahoillaan.
Pyysi jo. Anteeksi pyydetään kerran. Mikä on anteeksiannettu niin se sitten on. Muutenhan sitä ei ole anteeksiannettu?

Lähinnä ihmettelen tota viinan yksilöllistä vaikutusta.
Jos sitä tarpeeksi juo niin kännihän siinä on edessä jokaisella.
Mä olen ollut hyvinkin kännissä monta kertaa ja viimeksi nyt.
Mutta ei mulla ole koskaan juolahtanut mieleenikään laittaa käsiäni paikkoihin jotka ei mulle kuulu.

Paitsi kun promillemittari nousee yli kolmen ja paikalla on mikrofoni ja karaåke, niin sit mä luulen olevani joku Elvis.
Siitä sit saa kärsiä koko kapakka.

Mut jopa punatukkaiset naiset saa mun puolestani olla omassa rauhassaan vaikka kulkisivat nakuina. Huonosta näöstä huolimatta mä tunnistan söpön pepun vilkaisemalla.
Ei mun tartte jäädä tuijottamaan tai sormilla kokeilemaan.

Aikanaan yks edesmennyt kollega pyysi mua mukanaan baariin. Parin kaljan jälkeen sit jo pitikin päästä tissibaariin. "Aksu, nyt mennään tissibaariin, tissibaariin, tissibaariin".
Ylihintainen kalja tissibaarissa kyllästyneen näköisen yläosattoman neitokaisen tarjoilemana oli jokseenkin yhtä kiinnostavaa kuin persiankielinen luento alapatagonian ulkopolitiikasta.
 
Kaupoissa juostu, taas. Joku saa...lin strumffi strumffas meillä joulukuusen valot sekä latvatähden mäsäksi. Onni ja ilo rynniä jouluhurmoksessa olevan väen keskellä hakemassa uusia. Uudet valot strumffattu, latvatähteä ei löytynyt.
Iso, lämmin kiitos Postille. Alkuvuodesta ilahdutit alueellamme harvoin tapahtuvalla jakelulla. Nyt joku halvatun PostiStrumffi on keksinyt pop-up-postit. Hei, sun toinen paketti on lähiärrällä ja toinen toisessa kylässä. Pop-up, loota voi mennä mihin vaan :geek:
Postin toiminta on nykyään ihan sieltä syvimmästä suolenmutkasta.,..
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Pyysi jo. Anteeksi pyydetään kerran. Mikä on anteeksiannettu niin se sitten on. Muutenhan sitä ei ole anteeksiannettu?

Lähinnä ihmettelen tota viinan yksilöllistä vaikutusta.
Jos sitä tarpeeksi juo niin kännihän siinä on edessä jokaisella.
Mä olen ollut hyvinkin kännissä monta kertaa ja viimeksi nyt.
Mutta ei mulla ole koskaan juolahtanut mieleenikään laittaa käsiäni paikkoihin jotka ei mulle kuulu.

Paitsi kun promillemittari nousee yli kolmen ja paikalla on mikrofoni ja karaåke, niin sit mä luulen olevani joku Elvis.
Siitä sit saa kärsiä koko kapakka.

Mut jopa punatukkaiset naiset saa mun puolestani olla omassa rauhassaan vaikka kulkisivat nakuina. Huonosta näöstä huolimatta mä tunnistan söpön pepun vilkaisemalla.
Ei mun tartte jäädä tuijottamaan tai sormilla kokeilemaan.

Aikanaan yks edesmennyt kollega pyysi mua mukanaan baariin. Parin kaljan jälkeen sit jo pitikin päästä tissibaariin. "Aksu, nyt mennään tissibaariin, tissibaariin, tissibaariin".
Ylihintainen kalja tissibaarissa kyllästyneen näköisen yläosattoman neitokaisen tarjoilemana oli jokseenkin yhtä kiinnostavaa kuin persiankielinen luento alapatagonian ulkopolitiikasta.
Mutt kyllähän tosi känni voi vaikuttaa ihmisen käytökseen, mä saatan kännissä lähennellä jopa naisia...siis en mitenkään kiinni käy mutta ehottelen kun en välttämättä hoksaa enää kuka siinä eessä ees on, siksi en juo itseäni känniin.

Enkä siis puolustele herra Hakkaraista, kusipäinen teko oli...mutta kyllä viina voi ihmisen käytökseen vaikuttaa.
 
Kaupoissa juostu, taas. Joku saa...lin strumffi strumffas meillä joulukuusen valot sekä latvatähden mäsäksi. Onni ja ilo rynniä jouluhurmoksessa olevan väen keskellä hakemassa uusia. Uudet valot strumffattu, latvatähteä ei löytynyt.
Iso, lämmin kiitos Postille. Alkuvuodesta ilahdutit alueellamme harvoin tapahtuvalla jakelulla. Nyt joku halvatun PostiStrumffi on keksinyt pop-up-postit. Hei, sun toinen paketti on lähiärrällä ja toinen toisessa kylässä. Pop-up, loota voi mennä mihin vaan :geek:
Oi, siellä on tunnelmat kohollaan ja katossa:)*hihkuu ja taputtaa käpäliään*! Mikä se semmonen joulun tuleminen oikein on että mukamas kaikki sujuis iisipiisisti ja lallatellen:cautious:? Pyh sanon minä, sähläystä ja säpinää se olla pitää(y)


...ja mieluusti sitä lumihankipaikkaakin mihin sais ite mennä toviksi jos toiseksikin päällensä seisomaanrauhottumaan:barefoot:...
 
Mulla ei ole yhtään joulufiilistä, silti koittanut jotain tehä mutta ootan ihan koko ajan että tulis jo tammikuu:eek::oops:
Mullakin hiukan seilailee mutta toisaalta ihan normiotosta kyllä että hurmoksen ja herkistelyn kautta paniikkilennonjohtotornitunnelmiin :D

Kauniimmissa joululauluissa piti tehdä taas perinteiset eli kyynel jos toinenkin karkas silmäkulmasta...mutta oli hienoa, lämmintä tunnelmaa koko kirkko täynnä:love:
 
Oi, siellä on tunnelmat kohollaan ja katossa:)*hihkuu ja taputtaa käpäliään*! Mikä se semmonen joulun tuleminen oikein on että mukamas kaikki sujuis iisipiisisti ja lallatellen:cautious:? Pyh sanon minä, sähläystä ja säpinää se olla pitää(y)


...ja mieluusti sitä lumihankipaikkaakin mihin sais ite mennä toviksi jos toiseksikin päällensä seisomaanrauhottumaan:barefoot:...
Täällä mitään lunta oo :cautious:
 
vierailija
Voi pyytää anteeksi useamman kerran ja useammalta ihmiseltä.
Anteeksi on annettu silloin,kun anteeksi on pyydetty
Vaikka se, jolta pyydetään anteeksi ei anna anteeksi, asia on anteeksi pyytäjälle annettu anteeksi, mutta ei anteeksi pyydetylle
Tulikohan tämä selväksi?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä