The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Höpöhöpö, mä en oo sellanen luonteeltani, kävelen pois tilanteesta ja saatan suuttua jos mua seurataan ja SITTEN saatan avata sanaisen arkkuni...mutta en komenna tai nalkuta.(y)

Mä en tykkää suuttua toiselle tai näyttää, että jokin sattuu koska sitte alan itkemään ja siitä tykkään vielä vähemmän...kenenkään aikana itkemisestä.:oops:
Sinä et vetäytymisestä tiedä vielä mitään koska jos joku on erakkorapu niin se olen minä.
Jostainhan se erakkorapukin on nimensä saanut?

Nyt kun me styylataan niin ehkä sinun pitäisi tietää, että seurassani saa nauraa ja itkeä. Milloin naurattaa tai itkettää.
Mä olen erittäin suvaitsevainen jos naapurista kuuluu työn ääniä tai jos lapset pihalla leikkiessään pitää meteliä. Jos vaatisin täyttä hiljaisuutta niin sit viimeistään lintujen viserrys alkaisi kuulumaan ja kuinkas niille valitat?

Mutta mua pitää komentaa tai joskus nalkuttaa.
Muussa tapauksessa se olet sinä joka vie roskapussin, aina.
Eihän mun tartte sitä tehdä koska sinä teet sen joka tapauksessa, etkä asiasta edes nalkuta!

Kannattaa opetella ja vähän äkkiä.
 
Sinä et vetäytymisestä tiedä vielä mitään koska jos joku on erakkorapu niin se olen minä.
Jostainhan se erakkorapukin on nimensä saanut?

Nyt kun me styylataan niin ehkä sinun pitäisi tietää, että seurassani saa nauraa ja itkeä. Milloin naurattaa tai itkettää.
Mä olen erittäin suvaitsevainen jos naapurista kuuluu työn ääniä tai jos lapset pihalla leikkiessään pitää meteliä. Jos vaatisin täyttä hiljaisuutta niin sit viimeistään lintujen viserrys alkaisi kuulumaan ja kuinkas niille valitat?

Mutta mua pitää komentaa tai joskus nalkuttaa.
Muussa tapauksessa se olet sinä joka vie roskapussin, aina.
Eihän mun tartte sitä tehdä koska sinä teet sen joka tapauksessa, etkä asiasta edes nalkuta!

Kannattaa opetella ja vähän äkkiä.
Sori jäin tota boldattua kohtaa hymyilemään:D

Emmä nalkuta, eikä mua siihen voi opettaakkaan kun olen sen verran kovapäinen *pipattaa ja jurputtaa*:cautious:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä