The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Rättis jos meinaa foxilta kahtoo WD: n
niin eipä tule tänään. 14.1 taitaa tulla seuraava jakso. Ai niin tammikuussa tais olla uusintoja viellä. :D
USAssa tulee helmikuussa uusia jaksoja
 
Viimeksi muokattu:
Höh,just muistin ettei mulla oo joulukuusta. Laitettiin viime vuotinen tekokuusi roskiin jo. :eek::eek::unsure:

Joo en osta enkä laita aitoo kuusta,oon allerginen kuuselle & astma.
Miks sen kuusen pitäis olla joku pakko?
Jos aito aiheuttaa sinulle hengitysvaikeuksia niin muovinen korvaa sen yhtä hyvin kuin lelukissa aidon kissan. Siis mun mielestä.

Jos nyt oletetaan, että ukkokultasi ja sinä olisitte molemmat kasvissyöjiä niin kuuluisiko joulupöytäänne kinkku?
Jos ei, niin pitäiskö se korvata muovisella kinkkujäljitelmällä koska semmoinen ny vaan joulupöydässä kuuluu olla?
 
Miks sen kuusen pitäis olla joku pakko?
Jos aito aiheuttaa sinulle hengitysvaikeuksia niin muovinen korvaa sen yhtä hyvin kuin lelukissa aidon kissan. Siis mun mielestä.

Jos nyt oletetaan, että ukkokultasi ja sinä olisitte molemmat kasvissyöjiä niin kuuluisiko joulupöytäänne kinkku?
Jos ei, niin pitäiskö se korvata muovisella kinkkujäljitelmällä koska semmoinen ny vaan joulupöydässä kuuluu olla?
Ei se mikään pakko oo, enkä niin kirjoittanut,mutta kiva koriste. Jos minä tai joku muu haluaa muovikuusen,niin eipä oo muilta pois.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
jos meinaa foxilta kahtoo WD: n
Joku wd tai oikeestaan kaikki zombijutut on mulle myrkkyä.
Mä en vaan tajua miten kerran kuollut muuttuu enemmään kuolleeksi jos sen tappaa toisen kerran?

Tex Willerissä asia on ratkaistu sillai, että zombilla on kaulassaan taikakalu jonka kautta ilkimys pitää kuolleen ruumista hallussaan. Mut kun Tex ampuu sen säpäleiksi niin yhteys katkeaa ja kuollut on taas kuollut.
Sen mä vielä ymmärrän.
Mut jos lahoamispisteessä olevat raadot ny vaan talsii ympäriinsä niin en mä semmoista oikeen ymmärrä.
 
Joku wd tai oikeestaan kaikki zombijutut on mulle myrkkyä.
Mä en vaan tajua miten kerran kuollut muuttuu enemmään kuolleeksi jos sen tappaa toisen kerran?

Tex Willerissä asia on ratkaistu sillai, että zombilla on kaulassaan taikakalu jonka kautta ilkimys pitää kuolleen ruumista hallussaan. Mut kun Tex ampuu sen säpäleiksi niin yhteys katkeaa ja kuollut on taas kuollut.
Sen mä vielä ymmärrän.
Mut jos lahoamispisteessä olevat raadot ny vaan talsii ympäriinsä niin en mä semmoista oikeen ymmärrä.
Kysy rättikseltä :D
 
Selitin jo viime viikolla, mutta eipä se mennyt jakeluun ku taidan olla vieläkin estolistalla :unsure:
Joulun kunniaksi nyt, piis Äksy :love:

Joku wd tai oikeestaan kaikki zombijutut on mulle myrkkyä.
Mä en vaan tajua miten kerran kuollut muuttuu enemmään kuolleeksi jos sen tappaa toisen kerran?

Tex Willerissä asia on ratkaistu sillai, että zombilla on kaulassaan taikakalu jonka kautta ilkimys pitää kuolleen ruumista hallussaan. Mut kun Tex ampuu sen säpäleiksi niin yhteys katkeaa ja kuollut on taas kuollut.
Sen mä vielä ymmärrän.
Mut jos lahoamispisteessä olevat raadot ny vaan talsii ympäriinsä niin en mä semmoista oikeen ymmärrä.
 
Meille tulee tänä vuonna valkonen muovikuusi ja se tulee yläkertaan.(y)
Siul on miun luonto :love:. Valkoinen koristaa vuorta tänä vuonna myös (y). Tai siis no.... tuota.... öh.... ollut jo pari viikkoa koristamassa :notworthy:. Mutta kun jouluttaa jo niin kovin :D. Ihan jo sormet syyhyää, että pääsee tekemään kotikaljaa, paistamaan laatikoita, kinkkua, leipomaan jne. Joulu :love:.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä