Kato perhana kun meinas unehtua, kiitti kun muistutit...hetki!Mitä ihmettä, vaahtosammutin ollut paikalla jo tovin ja Ellu ei peukuta??
Eikö sinua häiritse yhtään se miten se pelleilee naisten kanssa, myös sinun?Kato perhana kun meinas unehtua, kiitti kun muistutit...hetki!
Joskus kauan sitten "Ahne kuin meri" mutta en muista siitä mitään.Oletko sä ikinä lukenut Wilbur Smithin kirjoja?
Pelleilee mun kanssa? Eihän hän ole kirjoittanut sanaakaan mulle vielä??Eikö sinua häiritse yhtään se miten se pelleilee naisten kanssa, myös sinun?
Muistat ainakin nimen.Joskus kauan sitten "Ahne kuin meri" mutta en muista siitä mitään.
Koitas välttää pelleilyä muiden miesten kanssa nyt kun me styylataan. Niih!Pelleilee mun kanssa? Eihän hän ole kirjoittanut sanaakaan mulle vielä??
Koitas välttää pelleilyä muiden miesten kanssa nyt kun me styylataan. Niih!
Missä? Mitä?Mainitsiko joku sanan "seksi"?
*höristää korviaan*
Totuus täytyy tunnustaa, että piti googlata, että onko tuossa mitään tuttua.Muistat ainakin nimen.
Ruutis?Akat ei vieläkään ole oppineet kaikkien vuosien jälkeen yhtään mitään tuosta tyypistä. Sehän vaihtaa aina seuraavaan kun edellisen kanssa on välit poikki tai kun kyllästyy, pyörittelee naisparkoja ihan mielivaltasesti miten haluaa.
Taisin vaan lukea väärin tai nähdä päiväunia.Missä? Mitä?
Mv? Luokitellaanko netissä sättäily jonkun kanssa seukkaamiseksi? Vaikka ei ole koskaan edes nähty livenä.Akat ei vieläkään ole oppineet kaikkien vuosien jälkeen yhtään mitään tuosta tyypistä. Sehän vaihtaa aina seuraavaan kun edellisen kanssa on välit poikki tai kun kyllästyy, pyörittelee naisparkoja ihan mielivaltasesti miten haluaa.
Siitähän se alkaa usein.Mv? Luokitellaanko netissä sättäily jonkun kanssa seukkaamiseksi? Vaikka ei ole koskaan edes nähty livenä.
Paskanmarjat ala.Siitähän se alkaa usein.
Paskanmarjat ala.
Miksi sä haluat laittaa epävarmuutta Ellun ja päättömän välille koko ajan? Ihmetyttää toi sun motiivi. Voisi jopa ajatella että siellä kirjoittelee joku joka itse sai jommalta kummalta pakit.Eikö sinua häiritse yhtään se miten se pelleilee naisten kanssa, myös sinun?
Ja mitäs sen on väliä mistä mikäkin alkaa?Paskanmarjat ala.
Kyllä juu mutta plussa ei ole treffipalsta.
Moni parisuhde on alkanut netissä, sitä kautta on alettu keskustelemaan ja tutustumaan kunnes on tavattu jne..
Nih mutta tää on vaan plussa palsta.Ja mitäs sen on väliä mistä mikäkin alkaa?
Kait sitä voi tavata toisen vaikka ostaessa vessanpönttöä?
Siin oliskin lapsille kertomista, että isi ja äiti tapasivat kun ihmettelivät, et pitäiskö ostaa ido vai gustavsberg?
Eikö sinua häiritse yhtään se miten se pelleilee naisten kanssa, myös sinun?
Hei, sä et oo näiden vuosien aikana pelleillyt mun kanssa.