The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päivää kettinkiin.

Pitkästä aikaa taloyhtiön remppatyömaalla taas tapahtuu jotain. Eli purkavat rakennustelineitä pois. Kyl siinä useemmalta äijältä tää viikko menee.

Eli itse asiassa rempassa on menny telineiden pystytykseen ja purkamiseen enemmän aikaa ja miestyövoimaa kuin mitä noilla telineillä ollaan yhteensä oltu.
Sen lisäks noissa telineissä on jostain syystä käytetty kilsatolkulla järeää lankkua joka oli rempan alkaessa uutta ja nyt sekundaa. Kertakaikkiaan järjetöntä haaskausta.

Mutta jotain positiivista sentään. Tää on ensimmäinen päivä juhannuksen jälkeen kun aurinko pääsee paistamaan tähänkin kämppään!
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja 0oo0
vierailijanne
Akat ei vieläkään ole oppineet kaikkien vuosien jälkeen yhtään mitään tuosta tyypistä. Sehän vaihtaa aina seuraavaan kun edellisen kanssa on välit poikki tai kun kyllästyy, pyörittelee naisparkoja ihan mielivaltasesti miten haluaa.
Höpöhöpö, aksu ei tollanen oo.....eikä kyllä kukaan muukaan, koita jo vaihtaa levyäs. Luulis väsyttävän olla tollanen kakkakikkare päivittäin.
Noloo Ellu, niin noloo sun kantiltas :whistle: Et sä pysty hämäämään ketä tuossa kirjottaja oikeesti tarkoitti, teet vaan itsestäs pellen

Alapeukkusi jo tuolla edellä paljasti ettet ole päässyt irti vaahtosammuttimen värisestä 180cm :LOL:kiukkukääpiöstä:sneaky:
 
Hainpas kesäkämpältä joulukoristeet.

Ja sit ostin ainekset pekoni-meloni-vihersalaattiin. :p Krutonginpalasia vois lisäksi taiteilla paahtoleivästä, valkosipulista ja öliiviöljystä. Oudosti alkoi tehdä mieli jotain vihreää ja kesäistä kun aurinkokin suvaitsi näyttäytyä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Noloo Ellu, niin noloo sun kantiltas :whistle: Et sä pysty hämäämään ketä tuossa kirjottaja oikeesti tarkoitti, teet vaan itsestäs pellen

Alapeukkusi jo tuolla edellä paljasti ettet ole päässyt irti vaahtosammuttimen värisestä 180cm :LOL:kiukkukääpiöstä:sneaky:
Koitas ny vaan sopeutua siihen, että Ellu on nykyään mun hellu.
Jos mua ei kiinnosta hänen entisensä eikä häntä minun niin miten se sua kiinnostaa loputtomiin?
 
Hainpas kesäkämpältä joulukoristeet.

Ja sit ostin ainekset pekoni-meloni-vihersalaattiin. :p Krutonginpalasia vois lisäksi taiteilla paahtoleivästä, valkosipulista ja öliiviöljystä. Oudosti alkoi tehdä mieli jotain vihreää ja kesäistä kun aurinkokin suvaitsi näyttäytyä.
Mä en ole kuuteen vuoteen nähnyt mun joulukoristeitani.

Lasketaanko tyhjistä koffitölkeistä pinottu joulukuusi koristeeksi?
 
Noloo Ellu, niin noloo sun kantiltas :whistle: Et sä pysty hämäämään ketä tuossa kirjottaja oikeesti tarkoitti, teet vaan itsestäs pellen

Alapeukkusi jo tuolla edellä paljasti ettet ole päässyt irti vaahtosammuttimen värisestä 180cm :LOL:kiukkukääpiöstä:sneaky:
Sä kun tykkäät niin analysoida ja seurata toisen kirjoitteluja noinkin tarkkaan niin jatka ystävä kallis aivan rauhassa tuota...mua.ei.kiinnosta. Ihan oikeesti:D

Kiukkukääpiö:D Ikävä taas tuottaa pettymys, mutta toi nimi sopis ennemminkin mulle...ymmärtäisit kun näkisit mun silmät kiukusta leiskuen ja tukka takussa kiukkuamassa.:oops::barefoot:
 
Eihän palstailsta tuu mitään kun löysin krjastosta Wilbur Smithin Taita-orjasta kertovan kirjan mitä en ole vielä lukenut.

Ihan ko ois törmännyt ylllärinä vanhaan tuttuun ja jäänyt suustaan kiinni...
Wilbur Smithin kirjoja ei oo tullut luettua vuosiin...eiks se ollut sama mies joka kirjoitti siitä suvusta mikä asui afrikassakin ja sen eri vaiheista kautta vuosien jne jne??
 
Wilbur Smithin kirjoja ei oo tullut luettua vuosiin...eiks se ollut sama mies joka kirjoitti siitä suvusta mikä asui afrikassakin ja sen eri vaiheista kautta vuosien jne jne??

Jep!

Hömppää puoliksi ja romantiikkaa ja seksiä mutta en mä ilman Wilburia muistisi ikinä mitään vaikkapa buurisodista.

Mutta toi egypti- sarja on paras. Paras!
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä