The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
  • Tykkää
Reactions: Kais
Äkillisiä ja yllättäviä tilanteita varmasti riittää, eihän käynyt kuitenkaan pahasti? Ja kuten sanoitkin niin tahalleen eivät tee noin, eivät vain ymmärrä mitä tekevätkään... Raskas on hommasi mutta varmasti myös antoisaakin, veikkaan että monelle olet päivän ilo :).
Jep,joskus sattuu ja tapahtuu. Ei tainnut jälkee tulla,toivottavasti ainakaan. Kyllähän se vähän kirpas ja tuntui,mut sain heti pakastepussin posken päälle :) Joo eipä voi syyttää heitä,on kehitysvammaa,muistisairauksia yms. Tykkään kyllä kovasti olla tuolla ja mukavia päiviä on paljon ja hyvää palautetta. :)
 
Viimeksi muokattu:
Jep,joskus sattuu ja tapahtuu. Ei tainnut jälkee tulla,toivottavasti ainakaan. Kyllähän se vähän kirkas ja tuntui,mut sain heti pakastepussin posken päälle :) Joo eipä voi syyttää heitä,on kehitysvammaisten,muistisairauksia yms. Tykkään kyllä kovasti olla tuolla ja mukavia päiviä on paljon ja hyvää palautetta. :)
En yhtään epäile sitä etteivätkö pidä sinusta kaksin käsin kiinni työntekijänä :). Ja pienet asiat saavat ison merkityksen.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Mutta keittiö kutsuu kattiloineen! Nälkäisille sapuskaa rinnan alle..toistaiseksi kolmikko onkin ihmeen rauhallisentyytyväisinä mutta äkkiäkös tilanteet muuttuvat :D


Ovat jo kyllä niin rentoreiskoina, kaikki huokailevat kun saavat huomenna nukkua piiiitkäään :D... Hyvää tekee päivänkin breikki tiukoista koulupäivistä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
Nyt pitää saada oikeeta sapuskaa.
Jauheliha paistumaan. Sit sen kanssa vuokaan pottusipulia, wokkivihanneksia ja pakastevihanneksia hautumaan lihaliemessä.
Juu, eineksillä ja pakasteilla mennään mut entäs sitten?
Ei täs kunto ole vieläkään niin hyvä että viittis alkaa leikkimään gourmetkokkia.
Saan kasattua lautaselle salaatin niin eiks siinä o tuoreustarvikkeita ihan tarpeeksi?
 
Nyt pitää saada oikeeta sapuskaa.
Jauheliha paistumaan. Sit sen kanssa vuokaan pottusipulia, wokkivihanneksia ja pakastevihanneksia hautumaan lihaliemessä.
Juu, eineksillä ja pakasteilla mennään mut entäs sitten?
Ei täs kunto ole vieläkään niin hyvä että viittis alkaa leikkimään gourmetkokkia.
Saan kasattua lautaselle salaatin niin eiks siinä o tuoreustarvikkeita ihan tarpeeksi?
Kuhan nälkä lähtee(y)

Enkä vieläkään puhunut kalasta:cautious:
 
Et arvaa mitä teen?







...no et siis millään ois joten mäpä kerron :).

Ipanapasten kans piparkakkuja:D!

- Heeeeiii...äitiiii...meinaaksää että...siis niinku mitä tossa kattilassa on???!!!
:D tunnustan, turhan usein en ole ite tehnyt mutta - nytpä tein makoisan taikinan.


Lakritsitwistillä :)
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee ja epek
Et arvaa mitä teen?







...no et siis millään ois joten mäpä kerron :).

Ipanapasten kans piparkakkuja:D!

- Heeeeiii...äitiiii...meinaaksää että...siis niinku mitä tossa kattilassa on???!!!
:D tunnustan, turhan usein en ole ite tehnyt mutta - nytpä tein makoisan taikinan.


Lakritsitwistillä :)
Ihana! Voin kuvitella sitä jouluntuoksua mikä siellä teijjän himatöllissä nyt leijailee, kummasti nostaa joulufiilistä moinen!:love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Mutta...onhan näitten piparkakkujen leipominen nyt ihanaa:)

Oikeesti, näillä kahdella tuikkii silmät ja ihamaheton sirkutuspuheripulihekotus päällänsä:D:love:

Esikoinen kävi sanomassa mulle että hän joutaa leipomaan toisella kertaa..."..annetaan näitten pienten nyt ekana rauhassa vaan.."..:)

Hyvin oon muuten kuulema jauhoissa:D!
Tule meille vaan meillä leivotaansotketaan...:D!
 
Mutta...onhan näitten piparkakkujen leipominen nyt ihanaa:)

Oikeesti, näillä kahdella tuikkii silmät ja ihamaheton sirkutuspuheripulihekotus päällänsä:D:love:

Esikoinen kävi sanomassa mulle että hän joutaa leipomaan toisella kertaa..."..annetaan näitten pienten nyt ekana rauhassa vaan.."..:)

Hyvin oon muuten kuulema jauhoissa:D!
Tule meille vaan meillä leivotaansotketaan...:D!
Piparitaikinassa oleellista on tehdä sitä tarpeeksi!
Jos sitä tekee liian vähän niin paistettavaksi ei jää yhtään.
Tai mä en ole paikalla.
 
Piparitaikinassa oleellista on tehdä sitä tarpeeksi!
Jos sitä tekee liian vähän niin paistettavaksi ei jää yhtään.
Tai mä en ole paikalla.
Ekalle korkkauskerralle oli just passelisti taikinaa:), makusteltavaksikin.

Kuulema taikina oli 6/5, ihaparasta..."..äitiii...masterchefiin...kyllä ois tuomarit niin pehmeenä laavana vaan!":D



Eikä tää tähän jää..meillä tehdään piparkakkuja vielä ja paljon. Sitäpaitti se mun jouluinen mikäliemonumenttikin on väsäämättä :)...
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä