Jaa oikeesti?Juu,nätisti viikataan & kaappiin jep jep
Jaa oikeesti?Juu,nätisti viikataan & kaappiin jep jep
Minä!!! Mitä muuta nainen voi muka tuijottaa kun mies riisuutuu??kuka uskoo että sä siinä mitään vaatteita tuijotit.
vaatteita siellä vaatteita täällä hmmJaa oikeesti?
Helekatti! Pitää päivittää nyt nää lainitkin...ihan väärin oon sanonu..*kirjottaa ylös "tuijotan vaatteitasi"..Minä!!! Mitä muuta nainen voi muka tuijottaa kun mies riisuutuu??
siis...väitäkssää mukamas ettet tiijä kukamikähäh Steven Seagal on??!kukas tämä seppo kalalokki oikeen on?
Onneks olkoon. Normaali kuolevainen oot
luulin että lunan naapurissa asuu joku suomiversio tyypistä.siis...väitäkssää mukamas ettet tiijä kukamikähäh Steven Seagal on??!
E usko.
Ei kyl uni tulisi jos tietäisi et vaatteet on jossain hujanhajan"Stalkkasin" jotain naapuritalon äijää, joka kävi nukkumaan. Oli verhot senverran auki ja valot päällä. Samanlailla se visko vaatteita riisuessaan jonnekin, kuin minäkin, ei viikannut nätistI (kuten varmaan kaikki ketjulaiset aina viikkaa).
Sympaattista. Tuli lämmin tunne sydänalaan.
Lunalla??!! Siis Lunallako joku mikälieversioko?? Suomimieshän on mutta siitäpä ei ollukaan kysekään...luulin että lunan naapurissa asuu joku suomiversio tyypistä.
Nuku hyvin ja uneksi kauniita *pus*Hyvää yötä &kauniita unia murut
kuka nyt tähän aikaan.Jaa..työ kaikki rupesitte nytjustiisa viikkaamaan vaatteitanne nätteihin pinoihin vai?!
No teistä ny tiiä mitä keksitte...yökyöpeleille oivallista pinojen järkkäämisaikaa..kuka nyt tähän aikaan.
pinot on kunnossa muutenki.No teistä ny tiiä mitä keksitte...yökyöpeleille oivallista pinojen järkkäämisaikaa..
Tunnusta puis - itelläskin viivotinsuorat rivistöt siellä...
No sinä, kisu ja Luna, mokomat siniPIIATkuka nyt tähän aikaan.
itse suojattua kalaa?En jaksa tehdä maistuisiko?-aloitusta, anteeksi
Yritin löytää tohon sopivaa biisiä mutku en oikeesti löytänynninnännänniEi kyl uni tulisi jos tietäisi et vaatteet on jossain hujanhajan
Ryhdistäytykää nyt hyvät ihmiset.
No niin taas...nyt tekee mieli suolakalaa.En jaksa tehdä maistuisiko?-aloitusta, anteeksi